Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia CRP-arvoja

Vierailija
03.01.2011 |

teillä on ollut influenssassa? Entä keuhkokuumeessa?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keuhkokuume ja crp noin 360 luokkaa ( en muista tarkemmin). Viikko meni sairaalassa ja töistä olin poissa kuukauden. Parin kuukauden kuluttua vasta tunsin olevani terve. Rankka tauti, ei ihme että huonokuntoiset menehtyy siihen...

taitaa samas taudis samoinen oireeineen vaihdella aika paljo eri ihmisellä vähän kuin sykekin

Vierailija
42/48 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

teillä on ollut influenssassa? Entä keuhkokuumeessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi pitänyt kirjoittaa, että alle 100 CRP ei vielä ole kovin paha VIRUStauti...

Luulin että sen pöllömpikin tajuaa tekstistäni.

Ei CRP kerro onko viruksia vai ei. Se kertoo tulehdusarvon. Minulla on BAKTEERIN aihuttama keuhkokuume. Älä neuvo muita kun et ymmärrä näköjään mistään mitään.

Vierailija
44/48 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli keuhkokuumeessa crp 234 eikä sitä huomannut itse muusta kuin hengenahdistuksesta.

Itse ajelin sairaalasta kotiin reseptin saatuani.

Vierailija
45/48 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wannabe lääkärit taas asialla.

Vierailija
46/48 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wannabe lääkärit taas asialla.

Jo vuodesta 2011

Vierailija
47/48 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influenssa todettiin perjantaina ja CRP oli 58. Keuhkokuva otettiin, mutta ei sitä mulle kommentoitu mitenkään. Keuhkot lääkäri unohti kuunnella kun sanoi kuuntelevansa sitten kun tulen röntgenistä ja labrasta, mutta oli niin riemuissaan siitä influenssatuloksesta, että taisi unohtaa. Toivon ettei ole myös keuhkokuume. Influenssarokotus on otettu marraskuussa, mutta eipä se mikään 100% suoja ole. Itsekin tämän tiedän, mutta lääkäri (mallia idän ihme) oli kuitenkin kovasti ihmeissään.

Vierailija
48/48 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkailen itselläni influenssaa, koska kolmatta viikkoa vielä vähän kipeä olo. CRP oli 88. Mitään ohjeita/reseptejä en saanut kantaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän