Kun ajatte alapääkarvojanne..
Eikö teitä ala punoittaa ja kutittaa alapäässä ihan tolkuttomasti?? Mä en ainakaan tämän takia voi edes ajella. Olen pahimmillaan saanut hiivatulehduksen kun olen ajellut alapäätä. Ihmettelen vaan että eikö muilla ole mitään ongelmia...
Kommentit (8)
Ja käy apteekista hakees sinkkivoidetta ensiapuun. Kun iho tottuu, niin ei tarvii voiteita, vaan desinf.aineella pyyhkäisyn.
ei ole tullut mitään oireita. Voisiko joku vinkata jotain muuta tapaa poistaa karvat kotikonstein? sokerointi??
Mulla tulee punoitusta ja kutinaa, arghh!!
Eikä sille voi mitään??
Ihan parasta kai olisi nyppiä karvat, niin ei tulisi karvatupentulehduksia. Itse sheivaan Sebamedin kanssa (en vaahdon), lopuksi kuorin ihon kevyesti kuorintavoiteella, pyyhkäisen desinfiointiaineella ja sitten rasvaan. Ei näppyjä, ei punoitusta.
punotus, ja ihan tajuton kutina joka kestää about viikon (joset sitä aikana ajele uudestaan, sitten kestää vielä kauemmin). Tulee pieniä nyppyjä täyteen, ja kaikkea muuta kuin kaunis. Olen ajellut n. 7 vuotta, ja edelleen ihan sama homma, eli ei ole tottumisesta kiinni. Sinkkivoiteet, desit, kortisonit kaikki kokeiltu..
Suosittelen epilaattoria tai lämminvahaa, esim. Bodyshop sugar on hyvä.
puolessa vuodessa, ei ala kutittaa.