Viimeisillään raskaana ja miten ihmeessä "majava" siistitään
Olen siis viimeisilläni raskaana ja haluaisin siistiä ja ajella alapään karvat ihan synnytystäkin ajatellen. Miten sen teette? En nimittäin näe sinne asti, en sitten mistään kulmasta. Millä konstilla ajelette karvanne ison masun kanssa?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Miten jollakin aikuisenakin on vain pelkkä karvakolmio? Mulla kasvaa karvaa häpykummulta peräaukon ympärille asti.
Kannattaa tutkituttaa labrat, mm.kilppari. Ei ole ihan normaalia karvankasvua naisella moinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusin olla ihan siisti kun mies kuvasi synnytyksen videolle. Jälkeenpäin kun ollaan katsottu (ja aika moni nähnyt) olin ratkaisuuni ihan tyytyväinen
Mä pitäisin kyllä mieluummin kunnon pusikon, jos sitä synnytysvideota aiotaan muille näyttää. Sensuroi hyvin alapään.
Vaikea uskoa, että ketään oikeasti kiinnostaisi nähdä toisen synnytysvideota. Oikeasti vastenmielisintä ja niitä kaikkein intiimeimpiä rajoja rikkovaa ikinä.
Sekaisin on päästään se kuka ylipäätään moista kuvaa.
Tosiaan, kelle tuollaisia videoita on tarkoitus näyttää? Etenkin sellaisia joissa on zoomattu äärimmilleen venyvään alapäähän, kenties repeäminenkin saadaan filmille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jollakin aikuisenakin on vain pelkkä karvakolmio? Mulla kasvaa karvaa häpykummulta peräaukon ympärille asti.
Kannattaa tutkituttaa labrat, mm.kilppari. Ei ole ihan normaalia karvankasvua naisella moinen.
Luulisi, että karvan kasvu olisi turhan runsasta muuallakin, jos olisi joku hormonaalinen epätasapaino.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, kyllä on ihan normaalia. Ei mun veriarvoissa ainakaan ole mitään vikaa, kuukautisetkin tulevat ihan normaalisti ja lapsiakin löytyy. Olette itse vain epätietoisia.
Miksei asioista puhuta niiden oikeilla nimillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, kyllä on ihan normaalia. Ei mun veriarvoissa ainakaan ole mitään vikaa, kuukautisetkin tulevat ihan normaalisti ja lapsiakin löytyy. Olette itse vain epätietoisia.
Ei ne kuukautiset tai lapset kerro mitään siitä jos esim
kilpparisi tai vastaavat on pielessä, pöljä :D
Ei mitään labroja tarvitsisi koskaan kenestäkään ottaakaan noilla perustein! :D
Vierailija kirjoitti:
Kuten joku jo kirjoitti, palstasetää voi aina kysyä apuun sheivaukseen.
Aina löytyy joku palstasetä jota ei pieni masu pelästytä.
Täällä ilmottautuu yksi halukas.😛
Suosittelen vaikka olisit menossa sektioon. En tiennyt että pitäis olla sheivattu ja vähäks noloa kun sairaanhoitaja tuli sheivaamaan. No seuraavalle kerralle sitten olin jo lähes posliini.
niin miks ne pitäis siistiä tai ajaa jonnekin? ja h-hetkellä synnärin täti kyllä ajaa ne kun on tarvis
Vierailija kirjoitti:
On teillä ongelmat. Ei haittaa vaikka tulis vammainen, kun on vaan karvat ajeltu.
Missä täällä on niin sanottu?
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen vaikka olisit menossa sektioon. En tiennyt että pitäis olla sheivattu ja vähäks noloa kun sairaanhoitaja tuli sheivaamaan. No seuraavalle kerralle sitten olin jo lähes posliini.
Vaikka tämä on ptovo, niin vastaan silti, että nimen omaan ei saa olla ajeltu, jos menee sektioon. Ajavat siellä tarvittaessa steriilisti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä, pielessä olevat kilppariarvot voivat vaikuttaa kuukautiskiertoon ja hedelmällisyyteen. Mutta mun kilpirauhasarvot ovat kyllä oikein hyvät.
Kärpäspaperia ja kova ruuhkaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen sheivannut siskoltani kun oli viimisillään käydessämme saunassa.
No hyi!
Saako kysyä millä hakusanalla sä kaivoit tän 2011 aloitetun ketjun esiin?
[
quote=Vierailija]
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä, pielessä olevat kilppariarvot voivat vaikuttaa kuukautiskiertoon ja hedelmällisyyteen. Mutta mun kilpirauhasarvot ovat kyllä oikein hyvät.
VOIVAT vaikuttaa, mutta eivät välttämäti vaikuta, ihan sama homma kaikkien estrogeenien kanssa.
Terveisin kilpparin vajaatoiminta, kellontarkka kierto edelleen 40veenä ja 3 lasta. Ja silti oli vajaatoiminnasta karvan kasvua ylähuulessa.
En nykyään sheivaa itseäni. Puoliso hoitaa sen ja tykkääkin tehdä. Itse vain makoilen ja olen trimmattavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, mutta karvoitus alapäässä oli runsasta jo ennen sitä, eikä lääkitys ole tehnyt karvan kasvulle yhtään mitään. En ole koskaan kuullutkaan, että kilppari voi vaikuttaa karvan kasvuun. 😮
Sheivaamisessa oli toki silloin kyse pinnallisuudesta, kun sen teki ensimmäisiä kertoja. Sen jälkeen kasvavat karvat ovat kutittaneet ja pistelleet niin paljon, ettei niiden kasvatukseen tarvittavaa itsekuria yksinkertaisesti itseltä ainakaan löydy. Sheivaan välttääkseni sitä sietämätätöntä siilitukka-tuntumaa haarovälissä.
Raskaana ollessakin on kyllä saanut itse ajeltua karvat, vaikkei alapäätä näekään. Ihan priimaa jälkeä tuskin tulee, mutta tarpeeksi hyvää.