Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viimeisillään raskaana ja miten ihmeessä "majava" siistitään

Vierailija
03.01.2011 |

Olen siis viimeisilläni raskaana ja haluaisin siistiä ja ajella alapään karvat ihan synnytystäkin ajatellen. Miten sen teette? En nimittäin näe sinne asti, en sitten mistään kulmasta. Millä konstilla ajelette karvanne ison masun kanssa?

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen jalka vessanpöntön kannelle, silloin yletti hyvin mahan ohi sivulta.

Peilinkin voi siihen avuksi ottaa jos tarvitsee. Itse osaan sheivata näkemättäkin ihan käsituntumalla.

Hyvin onnistui loppuun asti vaikka tosi iso maha olikin. Kyykky asentoon en voinut lopuksi mennä, tuntui tosi pahalta ja siksi tuo toinen jalka ylös oli toimivin asento

Vierailija
42/92 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sheivannut siskoltani kun oli viimisillään käydessämme saunassa.

No hyi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä ongelmat. Ei haittaa vaikka tulis vammainen, kun on vaan karvat ajeltu.

Vierailija
44/92 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes kaksosista ongelmaa. Peilin kanssa näkee tai tekee käsikopelolla ajelut.

Vierailija
45/92 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ajellaan synnärillä posliiniksi. Kätilön on sitten helpompi ommella repeämät kun karvat eivät sotkeennu lankaan.

Vierailija
46/92 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä ongelmat. Ikinä en aja ja kukaan ei ole pois kääntynyt sen takia

Vierailija
47/92 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se majavasi rauhaan.

Ei sun majavasi kiinnosta synnytyssairaala henkilökuntaa.

Vierailija
48/92 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ongelmat nykyään. Ei ollut ennen.

Vierailija
49/92 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siistin vaikka peilin kanssa jos en muuten enää viimeisinä päivinä selviä. Synnärille en kuitenkaan mene siistimättä tai säärikarvoissa. Vielä onnistuu mahasta huolimatta vaikka ihan kaikkialle ei enää niin hyvin näekään.

Laskettu aika 2.2.23

Vierailija
50/92 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä kaveria auttamaan, jos se majava häiritsee. Jos sulla ei oo yhtään kaveria niin toki palstasetäkin voi tulla auttaan.

Vierailija
51/92 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyi!

Ei ole minustakaan ihan sisarusten hommaa tuollaiset.

Vierailija
52/92 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyi!

Ei ole minustakaan ihan sisarusten hommaa tuollaiset.

Eikä aviomiestenkään. En tajua näitä ihmisiä mikäli ko.vastaukset eivät ole vain provoja, koska luulisi tuollaisten toimitusten tappavan seksihalut iäksi. Ihan sama kuin jonkun synnytyksen seuraaminen alapäässä, en kuuna päivänä päästäisi ketään miestä katsomaan sitä rujoa sotkua! Siinä saa eroottista suhdetta naisen alakertaa kohtaan sitten etsiä moisen jälkeen työllä ja tuskalla.

Vierailija
53/92 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin, että parempi kun ei itse siisti haavojen yms. hygieniasyiden takia. Jos tarvitsee niin sheivaavat synnärillä steriilisti.

Vierailija
54/92 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku jo kirjoitti, palstasetää voi aina kysyä apuun sheivaukseen.

Aina löytyy joku palstasetä jota ei pieni masu pelästytä.

Vierailija
55/92 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmis auttamaan.

T. Pertti 53v.

Vierailija
56/92 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle sanottiin, että parempi kun ei itse siisti haavojen yms. hygieniasyiden takia. Jos tarvitsee niin sheivaavat synnärillä steriilisti.

Tämä!!! En ajelisi itse karvoja, koska et voi tietää joudutko sektioon. Tulehtuneet karvatupet eivät ole hyvä asia. Ei kätilöä todella kiinnostaisi sinun karvasi, ei edes ommellessa. On ammattitaitoa osata ommella niin, ettei karvat haittaa.

Eli siis älkää ottako paineita, voi olla hyväkin ratkaisu ettei ole ajanut!

T: kätilö

Vierailija
57/92 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusin olla ihan siisti kun mies kuvasi synnytyksen videolle. Jälkeenpäin kun ollaan katsottu (ja aika moni nähnyt) olin ratkaisuuni ihan tyytyväinen

Mä pitäisin kyllä mieluummin kunnon pusikon, jos sitä synnytysvideota aiotaan muille näyttää. Sensuroi hyvin alapään.

Vierailija
58/92 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusin olla ihan siisti kun mies kuvasi synnytyksen videolle. Jälkeenpäin kun ollaan katsottu (ja aika moni nähnyt) olin ratkaisuuni ihan tyytyväinen

Mä pitäisin kyllä mieluummin kunnon pusikon, jos sitä synnytysvideota aiotaan muille näyttää. Sensuroi hyvin alapään.

Vaikea uskoa, että ketään oikeasti kiinnostaisi nähdä toisen synnytysvideota. Oikeasti vastenmielisintä ja niitä kaikkein intiimeimpiä rajoja rikkovaa ikinä.

Sekaisin on päästään se kuka ylipäätään moista kuvaa.

Vierailija
59/92 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla geeni, josta tulee selvä liikakarvoitus, joka oikeasti muistuttaa majavaa? Alapäässä kuuluu olla karvoja hyvä nainen.

Vierailija
60/92 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pitäisin kyllä mieluummin kunnon pusikon, jos sitä synnytysvideota aiotaan muille näyttää. 

Joka synttärillä näytetään juhlavieraille :). Kakun kynttilät puhalletaan, kun pää on kokonaan näkyvissä.