Viimeisillään raskaana ja miten ihmeessä "majava" siistitään
Olen siis viimeisilläni raskaana ja haluaisin siistiä ja ajella alapään karvat ihan synnytystäkin ajatellen. Miten sen teette? En nimittäin näe sinne asti, en sitten mistään kulmasta. Millä konstilla ajelette karvanne ison masun kanssa?
Kommentit (92)
Kyllä sen tuntee missä kohtaa on sänkeä. Höylällä.
Kätilö hieman siisti sitten siellä synnärillä. Mieheni ottamista valokuvista synnytyksessä en tykännyt tuon sotkuisen puskan takia. Toiseen menin edellisenä päivänä ajeltuna, ja mies hoiti asian. Ennen kolmatta otin valoimpulssi hoidot myös alapäänalueelle, ja karvoista ei sen koomin ole siellä huolta ollutkaan.
Ja mä sheivasin niin, että peili tuolille pystyyn ja siitä sitten tähtäilin sheivaten.
On tullut oltua nyt odotusajankin posliini "sieltä" joten synnyttämäänkin meen tälleen. Epilaattori, pinsetit, ja Veetin aineet on ollut käytössä.
onneksi itse ajelin koska epparia ommeltaessa olis karvat ollu tiellä tai sit vaihtoehtoisesti kätilö olis päässy leikkii parturia kesken ponnistuksen ;)
Itse vedin vaan häppärit ja bikinirajan nutiksi käsikopelolla ja jälkeenpäin tarkastelin tulosta peilillä.
Viimeisillään raskaana olevat rouvat köllivät selällään pesuhuoneen lattialla ja miehet sheivaavat alapäätä! Kyllä taas keskitytään olennaiseen! Mitä ihmeen väliä alapään karvoituksella on? Kätilöt eivät niistä todellakaan välitä, eivät vaikka laittaisitte sinne glitteriä. Ja puhtauden kanssa taas sillä ei karvojenpoistolla ole mitään tekemistä, jos peseytyy päivittäin kuten arvattavasti nykyään jokainen tekee.
Ja joku on sitten kade, kun on parissa päivässä sänki!
Olkaa kiitollisia siitä,että suurin huolenne raskauden siinä vaiheessa on karvojenpoisto!
Teille ovat vilpittömästi kateellisia ainakin kaikki ne, jotka tätäkin keskustelua lukevat naistentautienosastolla, kun ei saisi käydä edes vessassa, ja ne joita omat karvat ei sitten vähempää voi kiinnostaa, kun vauvan liikkeitä ei pariin vuorokauteen ole tuntunut,tai turvotusta alkaa olla siellä ja täällä tolkuttomasti...
Kun en ole enää nähnyt, en ole sheivannut. Eipä nuo kätilöt ole moksiskaan olleet vaikka on karvoja ollutkin :D
Mies kyllä ehdotti että hän ajelisi ;) Mutta en ole vielä uskaltanut antaa vaikka tiedän että tekisi takuulla siistiä työtä :D
Usein kyllä mies hoiteli puutarhan siistimesen ja tekee yhä niin. Hänen mielipuuhiaan enkä pane minäkään pahakseni.
On hoitanut asian kiitettävästi ja sileää on nytkin. Ihmeen vähäistä (?) on karvankasvu ollutkin myös kainaloissa, säärissä kuten alakerrassakin.
Kun laskettuaika oli elokuun lopussa. En muista tarkkaan mikä rv oli. Mutta sokeroija sanoi että olisin voinut mennä vielä kerran, heti silloin kuuden viikon päästä JOS ei ole alkanut olla supisteluja. Eli taitaa sitä sokerointia saada tehdä melkein viime viikoille jos kaikki muuten kunnossa. Sokerointihan ottaa vähän kipeää ja voi saada aikaan supisteluja joten voi kyllä olla että joudutte keskeyttämään.
karvanpoistolla on tekemistä sen kanssa jos liikkeet ei tunnu.. jo on tosikkoo väkee, voi tsiiiiiiiiiiiiiisus
Halusin olla ihan siisti kun mies kuvasi synnytyksen videolle. Jälkeenpäin kun ollaan katsottu (ja aika moni nähnyt) olin ratkaisuuni ihan tyytyväinen
ajelen sokkona... Siis enimpiä kun "raivaan", kaikkea en edes halua pois. Mutta siis miksi pitäisi nähdä tuonne alas, käsikopelolla pärjää ihan hyvin!
Kysyn siis ihan tosissani. Mulla karvat kasvaa vain ns. kolmiossa. Eli ei nivustaipeissa tai jalkojen puolella.
Mitä siis siistitte? "
Vastauksena ap:n kysymykseen sain sen kyllä ihan loppumetreille asti itse tehtyä. Ei se maha nyt niin iso ollut ettei kädet olis ympäri ylettäneet.
Eipä koskaan olisi tullut mieleenikään pyytää miestä krvoja ajelemaan :-). Koeten olle kuin niitä ei olisikaan jollen ole ehtinyt hoitaa siisteyttäni. Ja niin koettaa kohtelias miehenikin :-). Vaan näin majavia ammattinsa puolesta katselevana, minusta lähes luonnontilainen on odottavalla jotnkin asiallisempi. Usein naisilla on tuossa vaiheessa ajatukset hiukan syvemmissä asioissa.
vetelin ihan käsikopelolla, ja siis omg: olin kiinnostunut ulkonäöstäni ja siisteydestäni myös raskanaana ja omg omg nyt tulee pommi: olen edelleenkin vaikka olenkin ÄITI.
Ja joo, on myös muuta ajateltavaa, mutta ei sen vauvan ihan kaikkia ajatuksia tarvitse täyttää. Ehkä edes suihkureissulla voi ajatella vähän myös karvojaankin ;)
Itse kävin kosmetolodilla bikinirajan sokeroinnissa ensimmäisen kerran, kun en enää nähnyt siistiä alapäätä itse. Suosittelen kaikille. Sokerointi on (minun mielestäni) kivutonta, tarkkaa ja tulos kestää siistinä melko pitkään. Eikä hintakaan ole mikään hirmuinen. Aion käydä seuraavan kerran ennen laskettua aikaa, niin ei tarvitse huolehtia sängestä heti synnytyksen jälkeen, kun on kenties muutakin ajateltavaa :).
Eihän raskaana oleva ja äiti saisi itsestään huolta pitää, vaan pitää kaikki ajatukset olla vain lapsessa ja kaikki tekemiset liittyä vain lapsen hyvinvointiin...
karvoituksestani edes raskauksien aikana, oli muutakin ajateltavaa. Tosin minulla on siisti pieni kolmio jota täytyy siistiä puolen vuoden välein. En jaksa uskoa että yksikään odottava äiti olisi huolissaan sängen kunnosta, omg.
Ihan sama mitä siellä ajateltiin, eivätköhän ole nähneet kaikenlaista, enkä itsekkään saanut siitä traumoja :) Ajelin sitten kun pääsin kotiin synnäriltä.
tänä iltana, huomenna mahdollisesti synnytyksen käynnistys. En todellakaan pysty hommaan itse, en ole nähnyt alakertaa enää pitkään aikaan. Enkä osaa peilin avulla. Meikäläisen tapauksessa tarvitaan ensin viidakkoveistä, sitten saksia ja sitten vasta höylää :-D
Olen olettanut että sokerointia tai vahahusta ei tehdä raskauden loppupuolella? Jos kuitenkin se on mahdollista niin taidankin alkaa varata aikaa: