Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni nauroi ja sanoi "sä se oot jo tollanen täti", olen 29v

Vierailija
10.01.2011 |

Et se on alamäkeä tästä eteenpäin mitä tulee mun ulkonäköön. Nauroi. Tulin saunasta ja hän jäi katsomaan mun meikittömiä kasvoja jotka on "jo aikuisen naisen". Olen timmissä kunnossa ja näytän just ikäiseltäni mielestäni, ei erotu kunnolla ryppyjä edes otsassa. Lapsia meillä ei vielä ole joten valvotut yöt ovat edessä, ehkä. Me tavattiin kun olin 17-vuotias ja mies oli 25-vuotias. En oo kuullut mitään ulkonäkööni liittyviä kehuja häneltä enää muutamaan vuoteen. Joskus mietin et kannattaako hänen kanssa perustaa edes perhe vai olenko vain pinnallinen :(...Ainakin tulin tosi surulliseksi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin, jos sanoi vielä sen, et se on alamäkeä tästä eteenpäin mitä tulee ulkonäköösi. Ehkä miehelläsi on omat kriisit menossa koskien omaa ulkonäköänsä. Tajusi, että sinä olet nuorempi kuin, hän ja ehkä lähdet vielä miestäsi nuoremman matkaan. Jos hän vain yritti latistaa sinun itstuntoasi...Ääh, olen niin huono kirjoittamaan, mutta ehkä tajusit mitä yritin sulle sanoa!!

Vierailija
2/7 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai nyt sitä kommentoit samaan sävyyn?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, miehillä on joskus tosi omituinen huumorintaju, ja me naiset tulkitsemme joskus loukkaukseksi sellaisia asioita, joita miehet viljelevät huumorilla.

Ehkä miehesi tarkoitti nimenomaan sitä, että näytät aikuiselta naiselta, "tätimäiseltä", täysin valmiilta ja kypsältä perheen perustamiseen tai mihin hyvänsä. Ja jos kerran tästä eteenpäin on pelkkää alamäkeä, niin ajattelepa asiaa näin päin - tällä hetkellä olet sitten huipulla miehesi mielestä. Tosin eihän hän sitä oikeasti voi tietää, vaikka kaunistuisit vanhetessasi jatkuvasti entisestään.

Vierailija
4/7 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin, jos sanoi vielä sen, et se on alamäkeä tästä eteenpäin mitä tulee ulkonäköösi. Ehkä miehelläsi on omat kriisit menossa koskien omaa ulkonäköänsä. Tajusi, että sinä olet nuorempi kuin, hän ja ehkä lähdet vielä miestäsi nuoremman matkaan. Jos hän vain yritti latistaa sinun itstuntoasi...Ääh, olen niin huono kirjoittamaan, mutta ehkä tajusit mitä yritin sulle sanoa!!

Mies kehui mua suhteen alussa paljon, mut nykyisin heittää juttua tohon tyyliin. Ja kun hän pitää sitä vain huumorina niin ei tarvitse pyytää anteeksi. Mä tunnen itseni joskus ihan mummoksi kun hän vaikka vertailee mua huumorilla siskoni tyttöön (16v) ja sen ulkonäköön näin "otetaans kuva TÄDISTÄ ja X:stä. Ai mitä, tätihän sä olet, kummitäti oikein, hekohekoheko". ap

Vierailija
5/7 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta saa kuvan, että miehesi käytös on jotenkin tosi lipevää tms. Sano seuraavalla kerralla, että setä on hyvä vaan ja räpsäisee kuvan kummitädistä neitoineen, ja tarvittaessa jatkaa siihen vielä, että ajatella, sinulla itselläsi voisi jo olla tämän ikäinen lapsi. Jos oikein haluat ruuvia kääntää, niin jatka vielä ajatuskulkua "ja jos se olisi nuorena asialla, niin sä voisit olla jo muutaman vuoden päästä vaari!". Sitten kutsut kultaasi loppuillan vaariksi, sillä lailla veikeästi. Huumoriahan se vain :-) ei tarvitse anteeksi pyydellä.

Mieti, rakastatko miestä aidosti ja rakastaako hän sinua aidosti.Jos oikeaa rakkautta on, niin ala koulia, noihin tätikommentteihin vaan että mitäs muuta se lähes-vaari voi kuvitella saavansa kuin tätsyköitä jne., tai jotain ihan suoraan miehen ulkonäöstä. Jos ei lopeta heittojaan, niin nostaisin kytkintä. Jos jo nyt haukkuu sinua, nuorta nättiä naista, jolla todennäköisesti on aikaa laittautua, niin entäs sitten kun on se valvottava vauva, sinulla tukka sutaistu ponnarille ja ainoana värinä valkoisissa kasvoissa mustat silmänaluset? Ei aikuisten ihmisten suhde voi perustua vain ulkonäölle, silloin se ei ole oikeaa rakkautta vaan miehen puolelta jotakin hassua palvontaa.

Mies kehui mua suhteen alussa paljon, mut nykyisin heittää juttua tohon tyyliin. Ja kun hän pitää sitä vain huumorina niin ei tarvitse pyytää anteeksi. Mä tunnen itseni joskus ihan mummoksi kun hän vaikka vertailee mua huumorilla siskoni tyttöön (16v) ja sen ulkonäköön näin "otetaans kuva TÄDISTÄ ja X:stä. Ai mitä, tätihän sä olet, kummitäti oikein, hekohekoheko". ap

Vierailija
6/7 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottahan se on, tässä me vanhennutaan.. Mies kuitenkin naureskeli eikä ollut kauhistunut :) rakastaa sua ja tulevia ryppyjäsi.. Älä miestä nyt tuollaisten kommenttien takia jätä.

Vierailija
7/7 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas tökerösti sanottu. Tulee myös mieleen että olisko hänellä omaa kriisiä ja kun on vanhempi niin alkaa mollata sua että olisitte "tasoissa"?

Mun mies on 6 vuotta vanhempi, ja hänellä on välillä pientä ikäkriisiä. Välillä kiusoittelen häntä hyväntahtoisesti, mutta toitotan myös hänelle että ikä on vain numeroita ja ettei hänellä ole mitään hätää kun on ikäistään nuoremman näköinen. hän ei kyllä ikinä mua hauku tai mollaa, mutta hänellä onkin hyvä itsetunto jottei se ole tarpeellista....

Kannattaisko sun sanoa suoraan miehelle, että mollaaminen tuntuu pahalta? ja kysyä, että eikö hän enää raksta sua kun ei enää kehu vaan kommentoi ikävästi?