Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jonkun kannattaa HUUTONETISSÄ

Vierailija
03.01.2011 |

laittaa etusivun ilmoitus jostain topeista tai pikkuhousuista kun ilmoitus maksaa enempi kuin muutaman euron tavara?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä toistaa se useaan kertaan niinkuin se yksi toppien myyjä jolla nätit mallit aina niissä.

Vierailija
2/7 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydään sitten katsomassa/ostamassa tällä tavoin? Ei ikein voi olla muuta selitystä? Tai sitten joku pervo haluaa epätoivoisesti, että joku toinen ostaa hänen vanhat kalsarinsa?

Itse en ole ikinä myynyt siellä mitään, ostanut olen ehkä 15 kertaa.

Nyt olis kyllä yhtä sun toista myytävää, mutta en - tää on noloa - tiedä, miten niitä laitetaan sinne myyntiin? Siis se kuvien lataus, minne ne ladataan?

En tosin ole tutustunut vielä ohjeisiinkaan, enkä sentään usko niiden olevan mitään rakettitiedettä, mutta en oo kovin hyvä noissa teknisissä jutuissa:DD

Voiko joku neuvoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydään sitten katsomassa/ostamassa tällä tavoin? Ei ikein voi olla muuta selitystä? Tai sitten joku pervo haluaa epätoivoisesti, että joku toinen ostaa hänen vanhat kalsarinsa? Itse en ole ikinä myynyt siellä mitään, ostanut olen ehkä 15 kertaa. Nyt olis kyllä yhtä sun toista myytävää, mutta en - tää on noloa - tiedä, miten niitä laitetaan sinne myyntiin? Siis se kuvien lataus, minne ne ladataan? En tosin ole tutustunut vielä ohjeisiinkaan, enkä sentään usko niiden olevan mitään rakettitiedettä, mutta en oo kovin hyvä noissa teknisissä jutuissa:DD Voiko joku neuvoa?

syynä, että saa näin muillekin kohteille huomiota.

Vierailija
4/7 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakettitiedettä

mitä se kuuluisa rakettitiede on?

Ja juu, osaan kyllä englantia. Osaan myös suomea :D

Vierailija
5/7 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ladataan omalta koneelta ilmoituksen kirjoittamisen yhteydessä. Jos haluaa lisää kuvia, pitää ne olla netissä näkyvissä eriksen ja siihen sun huuto net ilmoitukseen niitä vaan linkataan.

Vierailija
6/7 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ladataan omalta koneelta ilmoituksen kirjoittamisen yhteydessä. Jos haluaa lisää kuvia, pitää ne olla netissä näkyvissä eriksen ja siihen sun huuto net ilmoitukseen niitä vaan linkataan.

niin, että kun ilmoituksen laittaa niin silloin ei voi laittaa kuin yhden kuvan ja tämän jälkeen ilmoitus hyväksytään ja vasta tämän jälkeen voi esim. aijaa.comin kautta lisätä kuvia.

Vai onko se niin, että kun kuvia laittaa niin ovat ihan sekavassa järjestyksessä? Eivät siis ole siististi alekkain tai vierekkäin ja teksti on jossain niiden välissä sekaisin?

Mikseivät huutonetissä saa tekstiä ja kuvia järjestykseen?

Vierailija
7/7 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, että kun ilmoituksen laittaa niin silloin ei voi laittaa kuin yhden kuvan ja tämän jälkeen ilmoitus hyväksytään ja vasta tämän jälkeen voi esim. aijaa.comin kautta lisätä kuvia.

Vai onko se niin, että kun kuvia laittaa niin ovat ihan sekavassa järjestyksessä? Eivät siis ole siististi alekkain tai vierekkäin ja teksti on jossain niiden välissä sekaisin?

Mikseivät huutonetissä saa tekstiä ja kuvia järjestykseen?

Ihan sillain ja siinä järjestyksessä kuin olen ne laittanutkin.