Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehellä toinen.

Vierailija
03.01.2011 |

Kolme vuotta sitten mieheni narahti suhteesta toiseen naiseen (työkaveri). En tiedä olivatko sängyssä asti, mies kiistää mutta en ole niin tyhmä että uskoisin. Rakkautta vannottiin tämän toisen naisen kanssa (joka oli kolmen lapsen äiti ja naimisissa) ja läheteltiin kiihkeitä viestejä ja sähköposteja. Pahinta oli että olimme juuri mieheni kanssa saaneet tietää olevani raskaana. Lapsi ei ollut suunniteltu ja mies järkyttyi pahasti.

Sain selville suhteen kun se oli jo (kuulemma) loppu. Mies reagoi aluksi niin että haukkui minut huoraksi ja paskaksi kun olin lukenut sen sähköpostit josta tämä selvisi. Eihän se ollut oikein, mutta paskat siitä, miehen sikamaisuus selvisi sitä kautta. Kiisti ja kiisti koko asian kunnes sitten murtui ja myönsi (kun ei muuta voinut). Pelkäsin niin kamalasti yksin jäämistä lapsen kanssa että annoin anteeksi ja myönnettäköön että rakastin miestä niin kamalasti että vaikka jäi kiinni toisesta naisesta, en voinut kuvitella elämääni ilman sitä. Sanokaa vaan heikkoudeksi ja säälittäväksi mutta näin oli.

Meillä on nyt mennyt pidemmän aikaa tosi hyvin, tosin mies ei kerro työstään eikä muusta enää oikeastaan ollenkaan minulle. Olimme lomamatkalla ja tuntui pidemmän aikaa että nyt elämämme on ihan mallillaan.. Kunnes tänäaamuna, ihan ilman syytä, otin mieheni puhelimen jan luin lähetetyt viestit. Mikä silmitön järkytys: Kaksi viikkoa sitten lähetetty naishenkilölle viesti: "Odotan sinua viereeeni nukkumaan tänään". Pahinta on että mieheni on ollut pois kotoa öitä (en muista oliko tuolloin ollut) työmatkalla nyt parin viikon sisään monta kertaa. Luhistuin niin että en saanut enää henkeä kun luin tuon viestin. Mies sai raivokohtauksen siitä että olin lukenut sen kännykkää (itse olen sanonut että senkun lukee vaikka päivittäin mun viestit ja sähköpostit, ei ole salattavaa) ja väitti että viesti oli lähetetty "vitsinä" työkaverille. Kuulemma heittävät tuollaista läppää jne. En usko, tietenkään, miten tyhmänä minua pitää.

Mies haukkui minut pystyyn, sanoi että "miltä tuntuu pilata elämänsä" tarkoitti, että kun luin sen viestit, niin nyt sitten jättää mut, kun ei voi enää luottaa.. Ilmoitti myös että saan hakea tyttäremme tarhasta tänään, koska hän häipyy kun on niin loukattu kun en usko hänen selitystään. Pahinta että mulla ei ole autoa eikä tarhassa lastenvaunuja joten lapseni hakeminen 15 km päästä tarhasta tulee olemaan vaikeaa, varsinkin kun juna-asemalta on 1,5 km käveltävää. Kiva 2-vuotiaan talsia hangessa tuo matka.

Tuntuu niin jumalattoman pahalta. En tiedä enää mitä pitäisi tehdä?? Auttakaa joku selvittämään ajatuksia ja kertokaa miten itse toimisitte tässä tilanteessa.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja soittaisin sille ja kysyisin kuinka kauan tuo on jatkunut ja mikä on homman nimi.

Ja kysy sinä mieheltäs että "miltä tuntuu pilata pienen tyttäresi elämä ja viedä häneltä perhe?". eihän tuollaiseen mulkkuun voi luottaa, ansaitset parempaa! tosi ikävä juttu kun teillä on lapsikin. Jaksamista ja haleja sinulle!

Vierailija
2/35 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla virhe antaa anteeksi, sillä kerran pettää -aina pettää. Voimia ja jaksamista!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ilmeisesti tuntee syyllisyyttä koska syyllistää sua noin voimakkaasti, ja kostaa nyt kiinnijäämistään sinulle. Tarvisit nyt jotain tukea ja keskusteluapua itsellesi. Onko sinulla sukulaisia tai kavereita joille voit puhua?

Sano miehelle ettet enää pysty luottamaan häneen, ja kysy mitä mies ehdottaa asian ratkaisemiseksi? Sano että miehen tulee pyytää sinulta anteeksi. Sinä olet tässä tilanteessa se loukattu osapuoli, ei mies. Mies nyt elää jossain ihme usvassa, kun ei tajua realiteetteja.

Vierailija
4/35 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinulle kun hänellä on suhde. Lähde kävelemään sieltä ihan mihin vaan TAI soita miehen vanhemmille ja pyydä apua lapsen hakemisessa. Miehesi on lapsellinen kusipää jos ei hae lasta päiväkodista ja sellaisen kanssa ei kannata paljon hengailla. Voitko muuttaa vanhempiesi luokse kunnes saat asunnon?

Vierailija
5/35 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä saa vedettyä lapsen asemalle. Ja jätä mies.

Vierailija
6/35 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä mies, heti paikalla. Tee hänelle selväksi että hän on rikkonut lapsensa perheen ja lapsuuden ja aiheuttanut hänelle väistämätöntä pahaa. Sinun tärkein tehtäväsi on olla lapselle turvallinen äiti muutosten keskellä.

Toivottavasti sinulla on ystäviä ja sukulaisia, jotka auttavat jaloilleen pääsyssä eron jälkeen!

Vierailija
7/35 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin livenä, ja mahd. myös tekstarilla. Kyllä muakin vituttaisi, jos mies vetäisi tuollaisesta viestistä herneen nenään. Tosin mä kyllä ymmärtäisin miltä viesti vaikuttaa, ja korjaisin asian. Siitä sen sijaan en vetäisi hernettä nenään, että mies lukee viestit. Ei mulla ole mitään salattavaa.

Vierailija
8/35 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdistäydy! Ja näytä äijälle, ettei sua voi kohdella noin!

Haet sen lapseNNE tarhasta vaikka taxilla, kaverisi autolla, vanhempiesi avulla tai vaikka appivanhempien avulla - kunhan nyt vain näytät, että pärjäät ilman surkean ukkosi apua!

Voi voi ukkorassua, kun "häntä on nyt niin loukattu"!! Haloo! Sua on loukattu, sulle on valehdeltu ja sua on petetty! Nyt et anna anteeeksi. Olet itsenäinen nainen!

Maailman typerin äijä on tuollainen, joka jättäisi lapsensa pulaan. Ja joka naistaan noin kohtelee.

Anna mennä!

Sinä pärjäät!!

Vierailija
9/35 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt olemme edelleen yhdessä, kaikki tuntuu olevan hyvin.

Mutta jos todella löytäisin tuollaisen viestin, niin ei menis enää läpi, ei sitten millään. Epäilykseni heräsivät aikoinaan juurikin tuollaisista viesteistä, ja mies kuittasi ne läpänheittona.

Uskon, että koska mies reagoi noin voimakkaasti, jotain on meneillään, hän yrittää käyttää käänteistä psykologiaa tms.

Nyt sun täytyy kysyä juurikin niin, mitä joku ehdotti, että mitä tämä meinaa ja mitä te aiotte asialle tehdä. Mä annoin aikanaan miehelle vaihtoehdot, joko tuollainen peli loppuu tai minä häivyn. Jos ei osaa heti siinä paikassa valita, niin asia on harvinaisen selvä. Hae lapsi, mene jonnekin yöksi jos voit, anna miehen hetken aikaa tuntea kotona, mitä on olla yksin.

Jos et voi luottaa, niin sitten on annettava mennä. Ei ole helppoa, mutta ei noinkaan voi elää. Ymmärrän hyvin, ap, miltä sinusta tuntuu. Pärjäät kyllä!! Jos meille tulisi vielä tuollainen tilanne eteen, niin lähtisin siinä paikassa. Kerran tuon nöyryytyksen kokeneena omanarvontuntoni on nyt sitä luokkaa, että pystyisin lähtemään.

Vierailija
10/35 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies syttää sinua siksi, koska jäi taas kiinni. Yrittää kääntää asian niin että hän on syytön. Sinun ei olisi kannattanut kertoa mistä sait tietää hänen suhteistaan. Mies pettää sinua nyt ja tulee aina pettämään.

Vierailija
11/35 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein voi lähteä minnekään, mies loukkaantui niin kovasti tästä että tongin sen puhelinta, että ilmoitti menevänsä muualle. Enkä oikein pienen lapsen kanssa mielellään lähtisi kotoa pois yöksi, töissäkin suorastaan helvetillinen stressi. ....Sanoin äijälle että olisi kiva että mäkin voisin joskus vaan häippästä kun mua loukataan, mutta että oon sentään niin vastuullinen etten sitä tekis ihan jo lapsen takia. Mies sanoi siihen että "sä oot vastuuttomin ihminen kenet tunnen, sä et kanna vastuuta kuin itsestäs" kysyin et enkö sen mielestä huolehdi edes meidän lapsesta (ja mä tiedän että mä pidän aivan helvetin hyvää huolta meijän muksusta) niin mies siihen et "sä oot huonoin ja vastuuttomin äiti jonka olen koskaan nähnyt".

Mistä tulee tää sairas halu lyödä lyöty ja loukata loukkauksen perään??? Ihan ku toi viesti ei riittäis repimään mun sydämen palasiksi.

Vierailija
12/35 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveää. Itse pettää ja kääntää asiat sun syyksi ja tekee kaikkensa että saisi poljettua SUT maanrakoon vaikka itse on järkyttävä luuseri. Minusta ihmisten ei pitäisi erota liian helposti, mutta oikeasti kuka tahansa nainen ansaitsee parempaa kuin tuollaisen paskakasan. JÄTÄ SE!!! Joka tapauksessa se on edessä jossain vaiheessa. Säästyt monelta kuralastilta ja ehkä itsetunnnostasi jää jotain jäljelle, kun otat nyt eron.

Vierailija
13/35 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään et lähde hakemaan lasta jos sinulla ei kerta ole autoa ja miehelläsi on. Laita hänelle viesti jotta hakee lapsen ja jos ei niin sos.viranomaiset hakee ja mies vaikeuksissa. Ei aikuinen ihminen kosta tuolla tavalla lapsen kautta.Äläkä sinä mene tuohon leikkiin mukaan! IHAN OIKEASTI!!!!

Itse erosin kahdeksan vuoden helvetin jälkeen miehestäni kaks kk sitten. Samantapaista käytöstä oli hänellä ja minusta tosi huolestuttavaa tuo agressiivisuus ja kaiken kieltäminen noin voimakkaasti. Se Kielii syyllisyydestä ja toivon että SINÄ otat ja lähdet lapsen kanssa tuollaisesta suhttesta, JOS miehesi ei suostu tai pysty keskustelemaan rakentavasti asiasta!!!!

Vierailija
14/35 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa vain loukata sinua jäätyään kiinni, ei mitään muuta.

Tsemppiä!!

Vierailija
15/35 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minunkin mieheni lähti aina suututtuaan livohkaan jättäen kaiken vastuun minulle. Haukkui ja syytteli minua vaikka mistä. lopulta tunsinkin itteni syylliseksi kaikkeen vaikken tosiaan ollut. SINÄ VOIT LÄHTEÄ!!! Ota vaikka sairaslomaa töistä. Tai jos et voi, niin laita asunto hakuun tai jotain. Itse asun nyt vuokralla kolmen lapsen kans yksin ja olen ONNELLINEN!!!! Sinä pärjäät kyllä. Huomaat että ahdistus häviää ja olet oman elämäsi herra!!! Mulla meni 8v ennenku tajusin että vaikka hyviä hetkiä oli niin AINA tuli niitä tosi huonja hetkiä ja ne söi kerta toisena jälkeen mua aina vaan enempi ja enempi- ei HÄN muutu, iha oikeasti,ellei sit hae ammattiapua tai jotain...

Vierailija
16/35 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haet sen lapsen vaikka taksilla. Jos tulee tapaamisoikeuksista tappelu, niin ainakin sinä olet hoitanut velvollisuutesi. Laita miehelle viesti, että "sinun on haettava lapsi, kun minulla ei ole autoa?" Jos mies vastaa ei, säästä se viesti huoltajuustappelua varten. Veikkaan että se voi tulla miehesi puheiden perusteella.

Mutta ehdottomasti neuvon, että jätä se mies. Yksinkin on kivempaa ja ansaitset parempaa. Lapsikin ansaitsee parempaa.

Vierailija
17/35 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on koskaan loppunutkaan.

Ja nuo sun huonoksi äidiksi vertailut on kenties siihen kolmen lapsen äitiin, miten se on muka parempi äiti kuin sinä, kun se nyt on miehen silmissä niin ihana.... Ihan pässinvarma pettäminen, sen näkee sokea Reettakin. Jätä se.

Vierailija
18/35 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ollut ihan liian kiltti. Nyt vaan pakkaat kimpsusi ja kampsusi ja otat muksun mukaan ja kohti parempaa elämää, ukko nussikoot työkavereitaan niin paljon kun vaan jaksaa ja ehtii.

Tsemppiä kauheesti, toi tilanne kuulostaa niin kamalalta, ja jälkiviisaana on aina hyvä sanoa että sun olisi kannattanut jättää se jo ajat sitten.

Vierailija
19/35 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se muuten tuollaista raivaria olisi saanut. Nyt sinun pitää miettiä, annatko vieläkin anteeksi ja otat sen riskin, että näin tulee tapahtumaan vielä uudestaan (aina ja aina vaan). Miehesi yrittää syyllistää sinua tilanteessa. Älä syyllisty vaan muista, että oikea syyllinen on miehesi. Hän on se joka on pilannut elämänne. Et sinä. Hänen tulee kantaa myös vastuu. Ei sinun.

Onko ketään, keneltä voit lainata autoa tai niitä rattaita, että saat lapsen haettua helpommin?

Vierailija
20/35 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sinun syytäsi että mies on pettänyt. Hän on itse pettämisellään aiheuttanut sen ettet voi luottaa häneen.

Hän ei voi puolustaa pettämistään ja sen uusimista millään, joten hän hyökkää sinua vastaan: SINÄ olet niin paha, että luet puolisosi kännykkää. SINÄ olet niin paha että vaadit saada tietää kenen kainalossa puolisosi viettää yönsä.

Miehesi taas on itse syypää siihen että petti sinua aiemmin ja pettää sinua nyt. Pettämisellään HÄN on aiheuttanut sen että sinä et luota häneen. HÄN aiheuttaa aviorikoksillaan sen että pieni tyttärenne joutuu elämään keskellä vanhempiensa riitojen ja epäluottamuksen tai vaihtoehtoisesti eron.

OTA ERO TUOLLAISESTA. Et ansaitse tuollaista kohtelua. Jos miehesi ei luota sinuun joka luet petturin tekstiviestejä, niin miksi ihmeessä sinä luottaisit mieheen joka harrastaa seksiä toisten naisten kanssa?

Hankkiudu eroon koko pas**sta. Etsi itsellesi ja tyttärellesi perheeseen sellainen mies joka kohtelee teitä hyvin.