Skorpionin vaimot!
Kuvailkaa miestänne muutamalla lauseella. Hyviä ja huonoja puolia, millainen on riitatilanteessa jne
Kommentit (8)
kyl mä ainaski oon ihan ihmisen vaimo.
Eikös joku sonni tmv olis parempi jos eläinkuntaan pitää sekaantua, huh
Hauska, seurallinen, menevä. Myös todella tulinen ja raju sängyssä.
ja ne miinukset: Ei myönnä virheitään ikinä, ei osaa pyytää anteeksi, eikä oleta olevansa vastuussa mistään. Jos itken, olen "kuvottava" ja säälittävä, tosi tosi paha empatian puute. Ei osaa keskustella rakentavasti. Tapana myös lörpötellä meidän välisiä asioita kavereilleen todella yksityiskohtaisesti.
Yöks, näyttääpäs pahalta kun laittaa ihan mustaa valkoiselle. Silti siinä on jotain ihanaa ja koukuttavaa.
Pärjää hyvin muiden kanssa. Mutta kotona!
Tekee osansa kotityöstä ja enemmänkin. Silti: tekee tasan tarkkaan vain mitä itse haluaa, ei ota vaimoaan huomioon seksissä vaan tyydyttää vain itsensä. Ja sen tekee usein - kerran-kahdesti päivässä. Eikä ole mikään kaksikymppinen kolli vaan yli viisikymppinen.
Tuhlaa itseensä mutta on muita kohtaan pihi.
On epäluuloinen - vakoilee ja tarkkailee.
Mitäs muuta?
En keksi.
No ei todellakaan ollut mikään raju rakastaja...
Mutta hauska, seurallinen, sanallisesti lahjakas kyllä.
Aikas ns. periaatteen mies, jopa lapsellisuuteen asti.
Kamala mököttäjä, no minä skorpparina myös. Meillä saatto olla ihan keposesti parin viikon mykkäkouluja..
Taitava käsistään, todella hyvä "silmä" asioille. Esim. sisusti meillä, koska oli siinä vaan niin hyvä.
Mutta tippaakaan ei romantiikkaa hänestä löytyny.
rakastava aviomies, isä ja kaveri. Ottaa ensin huomioon perheen ja sitten vasta itsensä. Loistava lasten kanssa, tekee kotitöitä pyytämättä, hellä rakastaja. Todella loistoyksilön olen saanut!
Neitsyt-vaimo
Todella ihana rakastaja ja osaa ottaa toisen huomioon sängyssä.
Mutta ongelma tilanteessa puolustautuu sokeasti huomaamatta omia virheitään. Selittää ja selittää kaiken hyvin kokematta minkäänlaista katumusta.
Hyviä puolia: loistava rakastaja, älykäs keskustelukumppani, spontaani, hauska.
Huonoja puolia: manipuloiva petturi, epäluotettava.
Ristiriitatilanteessa valehtelee surutta, jos uskoo selviävänsä siten hankaluuksista, joihin on itsensä saattanut. Opportunisti, vaikka muuta väittää. Osaa kiemurrella, eikä häpeä mitään.