Monenko miehen kanssa olet ollut sängyssä viimeisen vuoden aikana?
Kommentit (56)
Meinaan vaan jos oot tänä vuonna eronnut ja kerennyt olemaan jo viiden miehen kanssa näiden kahden päivän aikana.
"viimeisen vuoden aikana" tarkoittaa että lasken vuoden taaksepäin.'
Jos aloituksessa olisi sanottu "tämän vuoden aikana" niin olisin pohtinut vain näitä paria päivää.
ja sitten aika monen muun.. Ne on noi reissutyöt juu sellasia ;)
Oma aviomies ja yksi hairahdus :(
Viimeinen vuosi.. eikö se ole 2010?
Tämä 2011 on KULUVA vuosi.
hölmö jos joutuu tuollasta miettii
Itsellä on ollut vähän kuivaa viime vuodet. Nolla miestä vuodesta toiseen. Ei vaan kiinnosta.
Jospa tänä vuonna sais oikein kunnolla?!! *elättelee toivoa unelmien miehestä*
yh
Erosin alkukesästä ja vietin aika villiä sinkkuelämää. Tuossa luvussa on siis ex, 6 yhden-kahden kerran miestä ja nykyinen miesystäväni, jonka löysin loppuvuodesta.
ollut yhden eli rakkaan aviopuolisoni kanssa
Uskollisuus on näköjään katoava luonnonvara...
olin neljän, mutta vain yhden kanssa harrastin seksiä.
kanssa jo 21 vuotta:)
Lisäksi tietty noi kolme kiila poikaa, tosin enää vain nuorin.
Tosin siskonpedissä olen nukkunut kyläpaikan lattialla muidenkin miesten kanssa. Ja omat pikkumiehemme joskus nukkuvat samassa sängyssä kuin vanhempansa.
mut lasketaanko unet mukaan? Mä näin jokunen aika sitten unta et olin Steven Seagalin kanssa. Höh, mua vainoaa uniin tollanen lähes 60v patu! Kivempi uni olis ollu sellanen missä mä olisin ollu parin himokkaan rattopojan kanssa...
Kahden miehen kanssa.. toinen oli työkaveri ja toisen kanssa olen naimisissa
Oman rakkaan aviomiehen ja oman rakkaan poikavauvan. Tosin aviomiehen kanssa on hiukan eri hommat kuin vauvan kanssa, vaikka molemmat tykkääkin mun tisseistä...
mut lasketaanko unet mukaan? Mä näin jokunen aika sitten unta et olin Steven Seagalin kanssa. Höh, mua vainoaa uniin tollanen lähes 60v patu! Kivempi uni olis ollu sellanen missä mä olisin ollu parin himokkaan rattopojan kanssa...
Minä näin kerran unta että olin Julius Caesarin kanssa. En edes halua tietää, mitää se tsrkoittaa ;)
Eikä mun sängyssäni ole muita käynykkään ;)