olen olut sängyssä 100 miehen kanssa
Kommentit (12)
Kuinkas kivaa luulet olleen ja tulee olemaan?? Harmittaa 50vuotiaana jos on ollut 2 miehen kanssa sängyssä.
Harmittaa 50vuotiaana jos on ollut 2 miehen kanssa sängyssä.
Miksi se harmittaisi?
Oletteko ihan urpoja, kyllä vakituisessa parisuhteessa oleva ihminen yleensä harrastaa useammin seksiä kuin satunnaisia panoja harrastava sinkku. Eli jos seksi väljistäisi, kyllä ne yhden miehen rouvat olisivat messuhalleja.
Vakisuhteessa kalun koko ei muutu. Sulla sinne on runnottu totuttamatta erikokoisia. Väljistyminen seuraa tuollaisesta välittömästi.
no kannattaako tuolla kauheesti rehvastella..
Minä en. Olen ollut kahden kanssa sillai. Ensimmäinen oli parempi kuin tämä toinen. Arvaa että potuttaako?
Entä kuinka montaa heistä olet rakastanut? Oliko myös parasta seksiä?
Oletteko ihan urpoja, kyllä vakituisessa parisuhteessa oleva ihminen yleensä harrastaa useammin seksiä kuin satunnaisia panoja harrastava sinkku. Eli jos seksi väljistäisi, kyllä ne yhden miehen rouvat olisivat messuhalleja.
Vakisuhteessa kalun koko ei muutu. Sulla sinne on runnottu totuttamatta erikokoisia. Väljistyminen seuraa tuollaisesta välittömästi.
Eli paikat ei väljisty, jos panee vuosikymmenet isokaluisen miehen kanssa, mutta jos välillä saa isompaa ja välillä pienempää munaa, niin sitten pimppa jääkin porttikongiksi?
Entäs jos vaikkapa on yksiavioisesti koko elämänsä yhden keskivertomunaisen miehen kanssa, mutta jossain vaiheessa hommataan avioelämää piristämään helvetin suuri tekokyrpä. Välillä pannaan au naturel, välillä sohitaan feikkijormalla. Tapahtuuko tässäkin väljistymistä, vai tietääkö pimpsukka, että tekoslerban varressa on se oma mies ja tajuaa olla löystymättä?
mulla on paljon tiukempi, kun on ollut vain jotain parikymmentä toinen toistaan pienempää.
Se riippuen siitä, mitä sinne pannaan. Mä oon nähnyt videon, missä mies työntää päänsä sinne, ja kyllä sillä eukolla melkoinen lärppänä onkin. Eihän kellään sellaista jos ei sitä ole venytetty.