Ei äitiysloma ole mikään tavallinen loma
jolloin voi päivittäin juoda viiniä rentoutuakseen ja hoitaa vauvaa siinä sivussa. Olin nimittäin kaverin luona kylässä joka tarjosi minulle viiniä(siis päivällä) ja itsekin joi. Kun asiaa hienovaraisesti tiedustelin niin hän viittasi vaikeisiin koliikkikuukausiin ja että nyt haluaa hieman rentoutua eikä pelkästään suorittaa ja onhan tämäkin eräänlainen loma. Jep. Siis ihan fiksu eikä alkoholisoitunut(vielä) tyyppi on kyseessä.
Kommentit (5)
Minusta lasi viiniä tyttökaverin kanssa päivällä kuulostaisi kivalta vaihtelulta. Minulla ei ole alko-ongelmaa niin ei tarvitse pelätä tai antaa ylimääräisiä merkityksiä ruualle/juomalle.
mut juoda viiniä ja samalla vaihtaa vaippaa, outo yhdistelmä.
En ole absolutisti enkä tiukkapipoinen alkoholin suhteen mutta eikö voi odottaa siihen asti että lapsi on nukkumassa?
ap
voi ottaa sen yhden lasillisen, vaikka vauva onkin hereillä. Yksi ei mene päähän eikä vaikuta käytökseen, imettääkin voi yhden lasillisen jälkeen.
kamalaa oli mikä? Se että kaveri on nätimpi ja rikkaampi varmaan?
alkoholiongelmasta, jos yksittäisen kerran päiväsaikaan juo lasillisen viiniä! Ei tuosta voi päätellä vielä mitään, jos et tiedä, juoko hän monta kertaa viikossa. Kyllä itsekin aion nauttia viinilasillisesta silloin tällöin sitten, kun vauvat on syntyneet ja imetysvälit alkaa olla hiukan pidemmät.