Lue keskustelun säännöt.
Tutun 12 v poika kirjoitti FB olevansa parisuhteessa,
02.01.2011 |
hymyilytti se. Nyt sitten lukikin, että sinkku. Niin se rakkaus nuorillakin vaihtelee.
Kommentit (4)
todellisuudessa. Mutta ne 12 veet ei kyllä kuulu Facebookiin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
naimisissa bestiksensä (myös tyttö) kanssa..
:D
hymyilytti se. Nyt sitten lukikin, että sinkku. Niin se rakkaus nuorillakin vaihtelee.
Monet leikkivät noilla statuksilla. Monet teinit ovat myös merkinneet lapsikseen vanhempiaan tai kavereitaan.