Lue keskustelun säännöt.
Miksi kiinalaiset työttömät eivät mene töihin/perusta yritystä?
26.06.2026 |
Niin, miksi. Menisivät vaan töihin tai voi perustaa yrityksen. Jokaisella on siivousvälineet, voi mennä vaikka myymään siivouspalveluita ovelta ovelle. Tai sitten voi muuttaa ulkomailla töiden perässä, niin ennenkin tehtiin. Tuhansia kiinalaisia oli jenkeissä rakentamassa rautateitä! Mikä on kun ei kelpaa?
Ihme velttoilua.
Kommentit (4)
Tuet alas niin alkaa työhaluja löytyä!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Moniha niistä on perustanu ravintolayrityksiä Suomeen
Vierailija kirjoitti:
Moniha niistä on perustanu ravintolayrityksiä Suomeen
Siitä mallia näille akateemisille lusmuille!
Siellä sitä jäädään aamulla nukkumaan kun naapuri menee aamulla töihin! Työttömät on samanlaisia lusmuja joka maassa, kuvittelevat vaan et joku muu hoitaa heille töitä, vaikka itse se työ pitää luoda!