G: Minkä hintainen on sinun autosi ja merkki?
Ja nimenomaan sinun auto. Ei puolison tai työsuhe auto.
Itsellä Toyota 24000e ja MB 70 000.
Kommentit (37)
Ja maksoinpa siitä semmoiset 27000 e. Käytettynä ostin.
Minulla ei ole yhtään kokonaista autoa ja eikä ole miehellänikään. Molemmat omistetaan kolme puolikasta autoa. Kaikki autot ovat Fordeja ja niiden yhteenlaskettu arvo on luokkaa 24000 eli mun kolmen puolikkaan auton arvo on varmaan noin 12000. En voi käsittää ihmisiä, jotka pitävät kovin paljon rahaa kiinni autoissa, mutta jokainen toki päättää sijoituskohteensa itse.
ei ollut kallis; Chryselr PT Cruiser ja hinta n. 14 000€ (käytetty).
Citroen C3, vm. 2005
riittää minulle täysin.
Maksoi jotain 13000 about 6 vuotta sitten. En tiedä minkä hintainen se nyt olisi.
pikainen googletus sanois, että noin 300-500e
ford, 1989
ja maksoi ostettaessa kolmisen vuotta sitten 4000 euroa.
1500-2000€. Farkku Golf gt -96. En osaa arvioida kun annoin vanhan rotiskon vaihdossa.
noh, mun auto maksoi jotaa 6000euroa ja on volkkari. nykyinen arvo varmaan lähemmäs 4000, autojen hinta kun laskee tolkuttomasti.
Vajaa 3000km ajettu eli viime vuoden malli ja maksoi n. 13 000e.
maksoin siitä verot yms kulut mukaanlukien $14,000.
Audi Q7 hinta on $45-$60 tuhatta. Aika paljon saa viilata linsiin jos hinta Suomessa on 120,000 =D. Plus sitte 3 x hinta bensasta, hehe.
http://usnews.rankingsandreviews.com/cars-trucks/Audi_Q7/
arvo varmaan jotain 2900e. Kun ostettiin 3v sitten, maksoi 8900e.
Minulla ei ole yhtään kokonaista autoa ja eikä ole miehellänikään. Molemmat omistetaan kolme puolikasta autoa. Kaikki autot ovat Fordeja ja niiden yhteenlaskettu arvo on luokkaa 24000 eli mun kolmen puolikkaan auton arvo on varmaan noin 12000. En voi käsittää ihmisiä, jotka pitävät kovin paljon rahaa kiinni autoissa, mutta jokainen toki päättää sijoituskohteensa itse.
asuu matkustellessan halvoissa hotelleissa, joku taas ei.
Joku syö makkaraa, toinen sisäfilettä.
Ja jollekin yli sadan tonnin auto ei nyt niin kovin kallis ole. :)
taas osoittaa, millainen takapajula Suomi on. Jengin mielestä 70 000 euron arvoinen auto on "ökyauto", kun maailmalla joku Bugatti Veyron (hinta miljoona euroa) on ökyauto... Sadantonnin auto ei ole rikkaan auto, vaan hyvätuloisen auto:)
Sadantonnin auto ei ole rikkaan auto, vaan hyvätuloisen auto:)
monta yli 100 000 euron autoa Suomessa myydään vuosittain?
Kyllä sen hintaiset Ässämersut ja 7-sarjan BMW:t ovat rikkaiden autoja joka puolella maapalloa.
Miljoonan hintainen Bugatti nyt on lähinnä kuriositeetti. (Toki kelpaisi itsellenikin, en sitä yritä kieltää)
Sadantonnin auto ei ole rikkaan auto, vaan hyvätuloisen auto:)
monta yli 100 000 euron autoa Suomessa myydään vuosittain? Kyllä sen hintaiset Ässämersut ja 7-sarjan BMW:t ovat rikkaiden autoja joka puolella maapalloa. Miljoonan hintainen Bugatti nyt on lähinnä kuriositeetti. (Toki kelpaisi itsellenikin, en sitä yritä kieltää)
se Suomen `sadan tonnin auto` maksaa näissä automaissa puolet Suomen hinnsta. Hinnat on karannut lapasesta jo ajat sitten, niin autojen, bensan, asuntojen ja ruuankin suhteen. Oikeesti ei niiden pitäisi maksaa yhtä paljon kuin Suomessa.
olisi maksanut Suomessa 120 000, muuttoautona maksoi 42 000 plus aikanaan maahantuontimaksut.