Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hämmästyttääkö, estääkö yhdeksästä viiteen -työ minua tulemasta kauniiksi?

Vierailija
03.10.2025 |

Teen kokopäiväistä yhdeksästä viiteen -työtä. Koska työpaikka on kaukana kotoa, joudun usein heräämään aikaisin, että ehtisin paikalle ennen yhdeksää. Lounastauko on yleensä vain puoli tuntia, ja töiden jälkeen on huolehdittava lapsista, joten lähden välittömästi töistä kotiin. En viivy työpaikalla ylimääräistä aikaa enkä järjestä muita illan aktiviteetteja, paitsi silloin kun yritys järjestää muutaman kerran vuodessa tärkeän juhlan.

Viime aikoina olen huomannut olevani hieman väsynyt, ja kasvoissani näkyy myös uupumus. Huomasin erään hyvän kauneushoitolan, joka voisi auttaa palauttamaan ilmeeni. Ongelmana on kuitenkin, että hoitolan aukiolo on arkisin klo 1016, mikä tekee ajan järjestämisestä hankalaa. Olen jopa miettinyt hyödyntäväni lounastauon hoitoon, mutta monet hoidot kestävät pidempään ja vaativat meikin poistamisen. Lisäksi hoidon jälkeen kasvoissa saattaa näkyä punoitusta tai turvotusta, joka voi kestää tunteja tai jopa päiviä.

Voi kun joku ymmärtäisi, miltä minusta tuntuu!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus: Klinikan aukioloajat: arkisin klo 10-16

Vierailija
2/18 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota palkaton vapaa tai käytä lomapäivä. Tai otat loppupäivän tunteja vapaaksi ja korvaat ne myöhemmin. Problem solved ja aikaa varaamaan. Ole hyvä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota palkaton vapaa tai käytä lomapäivä. Tai otat loppupäivän tunteja vapaaksi ja korvaat ne myöhemmin. Problem solved ja aikaa varaamaan. Ole hyvä. 

Jotkut kauneushoidot vaativat syklin, enkä voi aina pitää vapaata. Myös lomalla kauneusklinikka on suljettu.

ap

Vierailija
4/18 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, ehkä et ole heidän asiakaskuntansa

Vierailija
5/18 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet on auki lauantaisin

Vierailija
6/18 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan kysyä, jos ottaisivat sut töiden jälkeen

Vierailija
7/18 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku muu voi töiden jälkeen huolehtia lapsista.

sä ihan itse järjestät tuon, ettet muka voi mennä hoitoihin.

Vierailija
8/18 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää varmaan sanoa ittes irti töistä

Vierailija
9/18 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos valitsisit jonkun toisen hoitolan, joka on viikonloppuisin auki? Ei elämä voi olla noin haastavaa. 

Vierailija
10/18 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on yrittäjävetoinen paikka, niin sieltä voi olla mahdollista neuvotella ajasta aukioloaikojen ulkopuolelta. Kysymällä asiasta et menetä mitään. Tiedän kauneushoitoloita ja kampaamoita jotka mainostavat, että voi kysyä myös aukioloaikojen ulkopuolisia aikoja.

Vierailija
11/18 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku muu voi töiden jälkeen huolehtia lapsista.

sä ihan itse järjestät tuon, ettet muka voi mennä hoitoihin.

Pääsen töistä klo 17.00

ap

Vierailija
12/18 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut klinikat avautuvat klo 9, jotkut sulkeutuvat klo 18.

Jotkut ovat avoinna viikonloppuisin?

Vierailija
13/18 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen täytyy olla kauneushoitola? On myös hyvä käydä kuntosalilla töiden jälkeen.

Vierailija
14/18 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sen täytyy olla kauneushoitola? On myös hyvä käydä kuntosalilla töiden jälkeen.

Työpäivän jälkeen mulla on lapsia hoidettavana.

ap

Vierailija
15/18 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Kauneushoitolassa ei tule kauniiksi.

Vierailija
16/18 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpäivän jälkeen mulla on lapsia hoidettavana.

ap

Ainakin joillakin kuntosaleilla on lastenhoitopalveluita. Klinikoilla sitä ei näytä vielä olevan.

Vierailija
17/18 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä kauneuden ylläpitäminen edes vaadi kosmetologilla käyntiä,  tärkeintä on elämäntavat, ruokavalio,  veden juominen liikunta-sekin onnistuu arkiliikuntaa ja lasten kassa ja kotihoito: puhdistus, suojaaminen. Vältä aurinkoa, käytä aurinkosuojaa, älä polta tupakkaa. 

Vierailija
18/18 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosali 24/7

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi