Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kukapa terve nuorehko mies ei haluaisi seksiä nuorelta, halukkaalta naiselta ilman sitoumuksia?

Vierailija
31.12.2010 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/14 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tarkoitus lytätä heidän itsetunto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä esim ihan kaunis nuori nainen tuli suorastaan vaatimaan minua hotelliin hänen kanssaan. Ruinasi 2 tuntia, ehdotti ravintolan vessaa ja ties mitä sitten tuskissaan. En lähtenyt moisen mukaan kun ei ihminen silleen kiinnostanut vaikka ihan nätti olikin. Suurin osa toki korvaa runkkaamisen näillä, mutta minä taas mielummin runkkailen kun panen ventovieraita. Ei muutenkaan tuollaiset tyrkyt ja yhden illan horatsut iske.

Vierailija
4/14 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just olin itteäni 17 vuotta nuoremman jannun kanssa useamman kerran. Vai mikä ton Puuman iäks sitten luetaankin. Enpä tiedä ;)

Vierailija
5/14 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en viitsisi lähteä, vaikkei sitoumuksia olisikaan.

Kyllä jotain haastetta pitää olla.

Vierailija
6/14 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa odottaa sitä omaansa tai on vaan uskollinen eli monikin!

Pitää olla aika sairas, jos kuvittelee kaikkien olevan valmiita!

Vierailija
7/14 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä esim ihan kaunis nuori nainen tuli suorastaan vaatimaan minua hotelliin hänen kanssaan. Ruinasi 2 tuntia, ehdotti ravintolan vessaa ja ties mitä sitten tuskissaan. En lähtenyt moisen mukaan kun ei ihminen silleen kiinnostanut vaikka ihan nätti olikin. Suurin osa toki korvaa runkkaamisen näillä, mutta minä taas mielummin runkkailen kun panen ventovieraita. Ei muutenkaan tuollaiset tyrkyt ja yhden illan horatsut iske.

Vierailija
8/14 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26

Vierailija
9/14 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/14 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varattu?

Ja yksinkertainen, ellet ymmärrä että miehilläkin on aivot ja oma tahto.

Vierailija
11/14 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on hiukankin libidoa omaava, ehkä vapaa tai muuten puutteessa/onnettomassa liitossa, siitoskykyinen(paneminen onnistuu).... vastaan tulee halunsa ilmaiseva nuori, kaunis, hyväkroppainen nainen....... miten epätodennäköistä on jonkun näköinen seksuaalinen kohtaaminen.

Vierailija
12/14 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko juttuasi.

Vierailija
13/14 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nuori halukas nainen on parikymppinen humalainen, niin lähinnä kuvottavaahan tuo on.

Sunlaises moraalittomat munantökkijät kuvottavat mua. *oksentaa*

Vierailija
14/14 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä lievästä valkkishumalasta johtui tämäkin avautuminen. Puhun itsestäni menneessä. Olin siis perinteisellä länsimaisella mittapuulla mitattuna melko "kissa". Eli nuori, hyvässä kunnossa, tissit löytyi, pitkät hiuksetkin jne erityisesti olin halukas.

Nyt vuosia jälkeenpäin olen miettinyt mitä nekin "olen vapaa, kato ei ole sormusta" miehet ovat miettineet. Mutta biologiaahan se vain on.