Kukapa terve nuorehko mies ei haluaisi seksiä nuorelta, halukkaalta naiselta ilman sitoumuksia?
Kommentit (14)
onko tarkoitus lytätä heidän itsetunto?
Viime kesänä esim ihan kaunis nuori nainen tuli suorastaan vaatimaan minua hotelliin hänen kanssaan. Ruinasi 2 tuntia, ehdotti ravintolan vessaa ja ties mitä sitten tuskissaan. En lähtenyt moisen mukaan kun ei ihminen silleen kiinnostanut vaikka ihan nätti olikin. Suurin osa toki korvaa runkkaamisen näillä, mutta minä taas mielummin runkkailen kun panen ventovieraita. Ei muutenkaan tuollaiset tyrkyt ja yhden illan horatsut iske.
Just olin itteäni 17 vuotta nuoremman jannun kanssa useamman kerran. Vai mikä ton Puuman iäks sitten luetaankin. Enpä tiedä ;)
niin en viitsisi lähteä, vaikkei sitoumuksia olisikaan.
Kyllä jotain haastetta pitää olla.
haluaa odottaa sitä omaansa tai on vaan uskollinen eli monikin!
Pitää olla aika sairas, jos kuvittelee kaikkien olevan valmiita!
Viime kesänä esim ihan kaunis nuori nainen tuli suorastaan vaatimaan minua hotelliin hänen kanssaan. Ruinasi 2 tuntia, ehdotti ravintolan vessaa ja ties mitä sitten tuskissaan. En lähtenyt moisen mukaan kun ei ihminen silleen kiinnostanut vaikka ihan nätti olikin. Suurin osa toki korvaa runkkaamisen näillä, mutta minä taas mielummin runkkailen kun panen ventovieraita. Ei muutenkaan tuollaiset tyrkyt ja yhden illan horatsut iske.
Olet varattu?
Ja yksinkertainen, ellet ymmärrä että miehilläkin on aivot ja oma tahto.
Jos mies on hiukankin libidoa omaava, ehkä vapaa tai muuten puutteessa/onnettomassa liitossa, siitoskykyinen(paneminen onnistuu).... vastaan tulee halunsa ilmaiseva nuori, kaunis, hyväkroppainen nainen....... miten epätodennäköistä on jonkun näköinen seksuaalinen kohtaaminen.
en usko juttuasi.
ja nuori halukas nainen on parikymppinen humalainen, niin lähinnä kuvottavaahan tuo on.
Sunlaises moraalittomat munantökkijät kuvottavat mua. *oksentaa*
Ehkä lievästä valkkishumalasta johtui tämäkin avautuminen. Puhun itsestäni menneessä. Olin siis perinteisellä länsimaisella mittapuulla mitattuna melko "kissa". Eli nuori, hyvässä kunnossa, tissit löytyi, pitkät hiuksetkin jne erityisesti olin halukas.
Nyt vuosia jälkeenpäin olen miettinyt mitä nekin "olen vapaa, kato ei ole sormusta" miehet ovat miettineet. Mutta biologiaahan se vain on.
.