Missä vietätte illan ja kenen seurassa? Mitä syötte ja juotte?
Kommentit (31)
mutta eikö siskosi sisko ole myös sinun siskosi?
Porukkaan kuuluu minä, mies, siskoni ja hänen siskonsa sekä 4v. poikani. Vauva menee hoitoon miehen siskolle.
Kohta mennään saunaan. Sen jälkeen syödään pinaatti-katkarapupiirakkaa ja salaattia. Juomiksi on varattu samppanjaa ja kuohuviiniä. Nakkeja ja perunasalaattia on jääkaapissa yönälän varalta. Katsellaan ilotulitusta ikkunasta - meiltä on ihan kelpo näköala kaupungin ylle.
Meillä on jo vuosi vaihtunut. Syötiin miehen kanssa lasagnea alkuillasta, katseltiin elokuva, juotiin viiniä pullo (ja mies viskiä), rentouduttiin... Jääkaapissa oli pullo hyvää samppanjaa, mutta se jäi avaamatta, kun ei sitten oikein janottanutkaan tarpeeksi.
Lapset kipeina, suunnitelmat meni uusiksi.
Ollaan siis kotona, lapset nukkuu / pelaa tietokoneella. Kenellekaan ei oikein maistuneet prinssinnakit, kreikkalaiset kasvisjutut, salaatti, mozzarella, avokado-katkarapu-mosso, sipsit, dippi, karkit... Ajattelin tehda toita siihen saakka etta lapset oikeasti nukahtaa ja sitten katsellaan miehen kanssa telkkaa. Ihan kuin koska tahansa muulloin...
Hyvaa uutta vuotta!
mutta eikö siskosi sisko ole myös sinun siskosi?
Porukkaan kuuluu minä, mies, siskoni ja hänen siskonsa sekä 4v. poikani. Vauva menee hoitoon miehen siskolle.
Aikaisemmin syöiin sushia, nyt illalla vielä jätskiä ja Pommacia:-) Mies ei alkoa käytä, enkä mäkään tykkää lasten läsnäollessa törpötellä.
kaksin kuopuksen kanssa syöden kinkunjämistä tehtyä pitsaa. Toinen muksu yökylässä ja isäntä lähti jonnekin.. kaupungille, en tiedä kenen kanssa.
sairaalassa. Juotavaksi Cokis Zeroa ja eväänä eilisen jauhelihakastikkeen jämät. Olishan sitä kiva muualla olla...
Eipä meillä mitään kummempaa tarjoilua ole. Siskoni tekee perunasalaattia ja juomina on punaviiniä, olutta sekä limua.
Aika sellainen perusehtoo. Jossakin vaiheessa mennään ampumaan raketteja jonka jälkeen poika menee siskolleni ja minä sekä mies suunnataan baariin.