Uimapuvut lähes 50€, hirveä hinta, kun kestää nykyään hyvänä max. vuoden.
Kommentit (15)
jokainen nykyuikkari sisältää tod paljon silikonia ja siksi ne hajoaa vuodessa... Jos ne säilyttää muovipussin/muovin sisällä :)
ostin markka-aikaan, en muista vuotta, perusuimapuvun hintaan 599mk, viime kesän jälkeen oli pakko ostaa uusi kun uin sellaisessa paskavedessä koko kesän, että edes kunnon konepesussa ei löyhkä puvusta lähtenyt.
Ostin uuden joka maksoi 95€ olettaisin sen kestävän ainakin 8v-10v.
Minä olen ostanut ekotorilta 50 sentillä uimapukuja vaikka millä mitalla, lapsille lähinnä mutta anyways. Aivan käyttökelpoisia ja siistejä :)
Joulupukki kävi markka-aikana 50 markalla ja nyt euroaikana hinta on 50 €.
alessa oli mustia perusuikkareita hintaan 5€/kpl, jos noita 10kpl ostaa maksaa 50€ ja veikkaan että kestää ainakin sen vuoden.
minä maksoin uimapuvusta 99 euroa. Siitä on viisi vuotta ja uimapuku on vieläkin kuin uusi. En tosin kamalasti sitä käytä, mutta siinä ei todellakaan ole mitään käytön jälkiä vielä. Ei yhtään haurastumista, vaan todella tiivis ja napakka.
Minulla on ihan perus-speedo, noin viisi vuotta vanha, jolla olen uinut noin kerran viikossa koko tuon ajan. Pesen uikkarin joka kerran jälkeen koneessa. Mitään ongelmia ei ole ollut.
ja tulen ostamaan halpis uimapukuja/bikineitä, jotka maksaa ihan maksimissaan 10 euroa. Monesti ostan parilla eurolla alesta. Koskaan ei ole uimapuku/bikinit menneet miksikään. Nyppyä toki tullut vuosien saatossa, mutta koskaan ei mitään vikaa ole tullut/mennyt rikki ym.. Uusien uimapukujen/bikinien ostoon on ollut ainoastaan syy, että olen kyllästynyt edellisiin ja haluan uudet.
Oma 70 euron uikkari ei sitäkään, vaikka sitä olen hyvin hoitanutkin:( Tästä lähin yritän selvitä halvemmalla, koska edes hinta ei takaa kestävyyttä.
ja tulen ostamaan halpis uimapukuja/bikineitä, jotka maksaa ihan maksimissaan 10 euroa. Monesti ostan parilla eurolla alesta. Koskaan ei ole uimapuku/bikinit menneet miksikään. Nyppyä toki tullut vuosien saatossa, mutta koskaan ei mitään vikaa ole tullut/mennyt rikki ym.. Uusien uimapukujen/bikinien ostoon on ollut ainoastaan syy, että olen kyllästynyt edellisiin ja haluan uudet.
hinta todellakaan tuo kestävyyttä. uima-asuja on hoidettava oikein: pestävä ilman huuhteluainetta joka uimahallikäynnin jälkeen ja kuivattava ilmavasti.
Aurinkoinen kesä kyllä kuluttaa uikkarin kuin uikkarin tooooodella nopeasti. Merivesi yhdistettynä UV-säteilyyn on uikkarin surma. Kalleimmissa tosin parempi uv-suoja eli tässä kohtaa hinta parantaa laatua...
ja on edelleen kuin uusi. VAuvauinnit on uitu kerran viikossa ja nykyään lasten kanssa ja yksin vähintään kerran viikossa uimahallissa.
Auringossa en uikkareissa ole.
jokainen nykyuikkari sisältää tod paljon silikonia ja siksi ne hajoaa vuodessa... Jos ne säilyttää muovipussin/muovin sisällä :)
Vaikuttaako järvivesikin noin? En ole tainnut muussa uidakaan vuosiin.
Nyt huomaa uimapuvusta jo kulumisen ja alkaa olla siinä kunnossa että en enää uimahalliin tai muulle julkiselle paikalle sen kanssa menisi.
En ole kyllä kovin usein uimapukua käyttänyt mutta varmasti ainakin yli 100 tai 150 kertaa.