Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla tälläistä uusavutonta vaimoa?

Vierailija
30.12.2010 |

Meinaa oikeasti hermot mennä. Yhdessä olemme olleet 15 vuotta ja lapsia on. Meillä ei ole tiskikonetta ja vaimo heittää aina paskaset lautaset tiskialtaaseen eli vaikka niissä olis 100 g jauhelihaa niin sinne vaan. Sieltä löytyy myös paperia ja roskia. Minä sitten tiskaan eli ensin putsaan tiskialtaan, otan kaikki astiat pois, huuhtelen ne kuumalla vedellä ja esipesen kun ovat lilluneet rasva ja paskavedessä. Tämän operaation jälkeen alkaa varsinainen tiskaaminen. Olen nyt noin 100 kertaa pyytänyt kauniisti ja vähemmän kauniisti, että etkö voisi huuhdella omia jätteitä kun laitat astiat tiskialtaaseen, ei auta. Nyt sitten sanoin, että minun tiskaamiseni loppui tähän. Hän ei oikein osaa tiskata vaikka korkeakoulut on käyty jne eli astiat jää hänen pesunsa jälkeen niin paskaiseksi, että pitää käytännössä aina puolet pestä uudelleen. Samoin imurointi, jos minä en imuroi, meillä ei imnuroitaisi koskaan, samoin lattioiden pesu. Ruokaa hän kyllä tekee ja sen jälkeen keittiö pitäisi pestä painepesurilla. Lähes kaikissa kodin hommissa sama kuvio, mikään ei onnistu. Kirjojen luku ja telkkarin ääressä mussuttaminen onnistuu, liikuntaa ei jaksa töiden jälkeen harrastaa. Sanoin viimeksi, että otan tuon ruoan heittämisen jatkossa hlökohtaisena vittuiluna ja sanoin, että seuraavan kerran jälkeen en sitten enää tiskaa kerran kertaakaan pariin kkteen ja tänään se sitten alkaa. katson ilolla miten hommat rupeavat toimimaan. Olen itse ollut aina siisti ja olen sata varma, että kaikki hommat sujuisivat paremmin jos asuisin lasteni kanssa kimpassa ilman tuota uusavutonta tyyppiä. Pakko oli tulla tänne naisten palstalle avautumaan kun rupesi niin paljon vituttamaan, tekisi mieli lopettaa tämä perheen naisena olo kokonaan ja hommata oikea nainen kotiin ja antaa hänen jatkaa tuota rekkamieselämäänsä, prkl. Niin ja asuinpaikalla on väliä, tämä on tälläinen pk-seudun paremman perheen vesa eli kultalusikka suussa syntynyt. Olen tässä koittanut opetella elämään sikolätissä nämä vuodet ja se jo jotenkin onnistuu, mutta joku raja se on tässäkin. Muija kun lähtee työmatkalle niin meillä on aina sen ajan kämppä tiptop.

Vuodatusterveisin

vittuuntunut isä

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sijainnista ja maillista, laitatte astianpesukoneen sen päälle.

Meille ei keittiöön yksinkertaisesti mahdu astianpesukonetta, joten laitoimme sen pyykinpesukoneen päälle vessaan. Onhan tietysti pikkasen hankalaa viedä ne aina sinne, mutta eipä tartte tiskata.

Vierailija
82/85 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies olisi noin käsi ja haluton oppimaan.

Olisiko pariterapian paikka? Siellä asia otettaisiin kolmannen osapuolen avulla esille ja sitä alettaisiin korjata. Eivät kotiaskareet saisi olla vain toisen osapuolen harteilla. Hermot tosiaan menisi minullakin, vaikka nainen olenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... että onkohan naisellasi jotain ongelmia josta tuollainen johtuu, esim. masennusta/uupumusta tms. Aivan outoahan tuollainen käytös. Ei ikäänkuin ota vastuuta omasta elinympäristöstään tai lapsistaan.

Tuli vain mieleen... Kyllähän tuohon kannattaisi jotain apua hakea tai ainakin keskustella vakavasti asiasta.

T. 30

Vierailija
84/85 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hauska, että mietin tänään viimeksi heittäväni astiat lattialle. Josko joka kerta hajottaisi yhden ja jättäisi ne tohon lattialle niin joko a) meiltä loppuu kohta astiat tai b) tuolla aukenisi silmät ja se perse nousisi joskus sohvalta. Meillä ei tosiaan siivottaisi varmaan koskaan ellen nostaisi siitä meteliä ja pakottaisi. Itse useimmiten pesen lattiat jne ja oma-aloitteisesti tuo vastinpari ei ole varmaan koskaan pessyt lattiaa eli ilman, että minä olisin pakottanut koko perhettä viikonloppusiivoukseen.

Vierailija
85/85 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos puhut vaimollesi suoraan (ystävällisesti, huutamatta ja syyttelemättä) asiasta ja kerrot, että koet tilanteen epäreiluksi ja selität selkeästi miksi näin on?

Tosi väärinhän tuo tilanne on sinua kohtaan.

Hirveästi työllistää, jos ei ole tiskonetta.

Mun kaverilla ei ole ja pidän sitä kyllä tosi outona. Mitäs jos vaikka myisitte pyykinpesukoneenkin pois.

Laiskalla ihmiselle ehdoton juttu on astianpesukone.

Niin kuten tuossa aika monta kertaa kirjoitin, ettei meidän vanhaan museotaloon saanut laitettua tiskikonetta. Meillä on ruokasali ja pieni keittiö. Tiskaaminen on vain yksi juttu, jos luet tuota ketjua niin laitoin aika monta esimerkkiä mikä ottaa päähän, postit jää viikoiksi laatikkoon, roskat jää lattialle, jos minä en siivoa meillä ei siivota koskaan jne jne

T: vittuuntunut isä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän