Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: meikkaatko?

Vierailija
10.11.2022 |

Itse en käytä meikkiä ollenkaan. En osaa meikata, ihoni ja silmäni reagoivat meikkiin huonosti, ihoni pysyy paremmassa kunnossa ja se on muutenkin taloudellisesti ja ekologisesti järkevää. Silti muut naiset aina ihmettelevät etten koskaan meikkaa. Ei meikkaamattomuus voi olla niin harvinaista... Eihän?

Nainen: meikkaatko?

Vaihtoehdot

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan töihin.

Vierailija
2/7 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot vaihtoehdot. Mielestäni "juhlatilaisuuksiin" ja "ulos mennessä" pitäisi olla erikseen, jos ulos menemisellä tarkoitetaan sitä, että menee vaikka töihin, asioille tms. Jos taas se tarkoittaa "radalle" menemistä, sitten tuo töihin / asioille jne -vaihtoehto puuttuu kokonaan.

Mä meikkaan töihin / asioille (en aina tännekään) / juhliin jne. kun taas tyttäreni meikkaa lähinnä pelkästään juhliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin meikata, mutta alkoi ällöttämään ajatus kemikaaleista iholla, joten siitä oli helppo luopua

Vierailija
4/7 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonot vaihtoehdot. Mielestäni "juhlatilaisuuksiin" ja "ulos mennessä" pitäisi olla erikseen, jos ulos menemisellä tarkoitetaan sitä, että menee vaikka töihin, asioille tms. Jos taas se tarkoittaa "radalle" menemistä, sitten tuo töihin / asioille jne -vaihtoehto puuttuu kokonaan.

Mä meikkaan töihin / asioille (en aina tännekään) / juhliin jne. kun taas tyttäreni meikkaa lähinnä pelkästään juhliin.

Olen samaa mieltä. Yritin lisätä enemmän vaihtoehtoja, mutta ei onnistunut :(

- AP

Vierailija
5/7 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän peitevoidetta, kulmaväriä, poskipunaa ja sävyttävää huulivoidetta päivittäin. Oikeastaan vain näyttääkseni virkeämmältä. Aknearvet yhdistettynä neljäkymppisen väsyneeseen naamaan ei vaan näytä hyvältä kun katson peiliin. Mulla on myös punainen tonttunenä, jos käväisenkin ulkona. Sitä lähinnä peitän arpien ja silmänalusten lisäksi.

Vierailija
6/7 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole mulle vaihtoehtoa.

Meikkaan pääsääntöisesti aina, kun lähden kotoa. Poikkeuksena jos menen vain salille. Vähintään meikkivoide, peiteväri, puuteri ja ripsari, yleensä myös kulma- ja luomiväri, poskipuna sekä eyeliner. Toisinaan myös huulipuna. Kuulostanee paljolta, mutta arkena käytän luonnollisia sävyjä eli huulipuna on lähellä omaa väriä, luomiväri on vaaleanruskea varjostus jne. Näillä mennään niin kauan kuin puuterivippa kädessä pysyy.

N51

Vierailija
7/7 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin. Ei tämä naama tästä kaunistu vaikka kuinka meikkaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi