Onko nuorempi sisaruksesi saanut esikoisensa ennen sinua?
Mulla pikkusiskolla oli jo melkein 3v tyttö ennen kuin minä sain esikoiseni.
Kommentit (12)
Meillä nuoremman ja vanhemman sisaruksen ikäero on 10v...
Vanhimman sisaruksen lapsi on jo nyt 10v ja nuoremman sisaruksen lapsen teosta ei ole vielä tietoakaan...
10vuotias jo on kysellyt josko serkkuja pikkuhiljaa saisi... :)
Mun lapsi oli 8v. kun isoveljeni sai vauvan, ja pikkusisko saa vauvan keväällä/kesällä ja lapseni on tuolloin 9v.
on kaikki kolme sisarusta saaneet esikoisensa samanikäisenä eli sinä vuonna kun on täyttänyt 23v. Ikäerokin meillä sisaruksilla ja siis nyt myös serkuksilla on reippaasti!
mua seitsemän vuotta nuorempi siskoni sai esikoisensa kaksi vuotta ennen, kuin minä sain esikoiseni. Siskoni oli esikoisensa syntyessä 20-vuotias, minä olin esikoiseni syntyessä 29-vuotias.
pikkusiskoni(meillä 2vuotta ikäeroa) odotti jo viidettään, kun minä vasta aloin haaveilemaan omasta lapsesta.
mulla on ensimmäinen mmasussa (ikää minulla 26v)
Ensin minä keskimmäinen sain vauvan kesäkuussa, minua 4 vuotta vanhempi sai syyskuussa 2 kk liian aikaisin pojan. Minua 2 vuotta nuorempi sisko sai pojan lokakuussa kanssa. Olihan siinä isovanhemmilla monta pientä vauvaa yhtäaikaa.
pikkusiskoni sai esikoisensa 3v. ennen minua. Ikäeroa meillä ei tosin ole kuin 2 vuotta.
Pikkuveljelläni ei edelleenkään ole lapsia, ikää 36v
Mä sain vuotta aikaisemmin esikoiseni kuin isosiskoni, joka vain vuoden mua vanhempi, pikkuvelikin vain vuoden mua nuorenpi
Pikkusiskoni on 2v nuorempi ja sai 2v aikasemmin esikoisensa.