Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua on ruvennut ärsyttämään kaveri ja sen traumat!

Vierailija
30.12.2010 |

Aina märehtii niitä kokemiaan ja aina sitä pitää ymmärtää. Jos tekee jotain väärin, niin sitä traumaattista kokemusta on niin hyvä syyttää. Sellanen minäminäminä ja ymmärtäkää ja säälikää mua nyt tyyppi!

Mä en jaksa kyllä enää yhtäään!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kertoilee jatkuvasti mitä uskomattomimpia juttuja mitä sille tai sen lapsille tai sukulaisille on tapahtunut - koko ajan riittää uutta kerrottavaa ja alan olla jo kyllästynyt.

Vierailija
2/14 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinä taas et oo yhtään minäminäminä, aina oot toisia aattelemassa ensin.

Huh, onneksi en ole sinun kaveri ja onneksi minun kaverini ovat erilaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano se sitten suoraan jos sinulla on siihen selkärankaa! tänne on turha tulla ruikuttamaan. joillain ihmisillä voi olla todella vaikeaa, ei kenenkään normaalin kuulukkaan alkaa terapeutiksi, et edes osaisi vaikka haluaisit, tuo turhautuminen on yleisin oire läheisissä ihmisissä kun esim. ihminen on masentunut.

Vierailija
4/14 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano se sitten suoraan jos sinulla on siihen selkärankaa! tänne on turha tulla ruikuttamaan. joillain ihmisillä voi olla todella vaikeaa, ei kenenkään normaalin kuulukkaan alkaa terapeutiksi, et edes osaisi vaikka haluaisit, tuo turhautuminen on yleisin oire läheisissä ihmisissä kun esim. ihminen on masentunut.

Ja olen sanonut sille, mutta se luuseri ottaa aina vaan nokkiinsa vähäksi aikaa ja sitten aloittaa uudelleen. En muuten ole tuttavapiiristä ainoa joka on kyseiseen ihmiseen niin kyllästynyt. On todella väsyttävä ihminen.

Vierailija
5/14 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri näin. eli olette jo selän takana haukkuneet tuon ihmisen millä on paljon ongelmia luuseriksi ja ärsyttäväksi ämmäksi. minusta sinulla taitaa myös olla ongelmia.

Vierailija
6/14 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri näin. eli olette jo selän takana haukkuneet tuon ihmisen millä on paljon ongelmia luuseriksi ja ärsyttäväksi ämmäksi. minusta sinulla taitaa myös olla ongelmia.

Älä nyt keksi omias. Jos sulla ei ole omassa tuttavapiirissä märehtijää, niin sä et voi mitenkään tietää miten rasittava ja väsyttävä sellainen ihminen on loppujenlopuksi!

Kyllä nyt jossain vaiheessa pitää edes jotenkin päästä eteenpäin, ei asiat parane niin että niitä vaan vatvoo vuodesta toiseen.

Vierailija
7/14 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ei ole omassa tuttavapiirissä märehtijää, niin sä et voi mitenkään tietää miten rasittava ja väsyttävä sellainen ihminen on loppujenlopuksi!

Toivon että

a. et koskaan eroa

b. et koskaan sairastu masennukseen

c. et koskaan muutenkaan koe elämässäsi mitään suurta vastoinkäymistä

Sillä jos joku kohdista a-c toteutuu, sinustakin tulee se märehtijä.

Siis fucking unbelievable että tämmösiä ihmisiä oikeesti on ja ne vielä kutsuu itseään jonkun kaveriksi! Hyvä ettei sentään ystäväksi.

Vierailija
8/14 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ei ole omassa tuttavapiirissä märehtijää, niin sä et voi mitenkään tietää miten rasittava ja väsyttävä sellainen ihminen on loppujenlopuksi!

Toivon että

a. et koskaan eroa

b. et koskaan sairastu masennukseen

c. et koskaan muutenkaan koe elämässäsi mitään suurta vastoinkäymistä

Sillä jos joku kohdista a-c toteutuu, sinustakin tulee se märehtijä.

Siis fucking unbelievable että tämmösiä ihmisiä oikeesti on ja ne vielä kutsuu itseään jonkun kaveriksi! Hyvä ettei sentään ystäväksi.

Mitä säkin musta tiedät? et mitään! Typerä toi sun listas :D

Vierailija
9/14 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä toi sun listas :D

No onneks vaan se lista. Sun kohdalla voi mennä laajemmaksikin :-O

Vierailija
10/14 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä toi sun listas :D

No onneks vaan se lista. Sun kohdalla voi mennä laajemmaksikin :-O

Vierailija
11/14 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa aina vaan nokkiinsa vähäksi aikaa ja sitten aloittaa uudelleen. En muuten ole tuttavapiiristä ainoa joka on kyseiseen ihmiseen niin kyllästynyt. On todella väsyttävä ihminen.

Kuulosti niin tutulta... Kyseisen henkilön tapana tosin oli tiuskia ja ilkkua, ja yleisesti pitää kavereita likasankoinaan, ei niinkään itkeä traumoja, vaikka kyllä niitäkin tuli kuultua.

Yhteydenpitoa kannattaa vähentää, kun toisen seura alkaa tuntua liian raskaalta. Ei huonoon ystävyyssuhteeseenkaan kannata jäädä.

Vierailija
12/14 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, kuulostaa siltä että kaverisi tarvitsee ammattiapua. Jonkun kenelle saa oikeasti purkaa ja avautua ja itkeä ja kuka kuuntelee, ymmärtää ja auttaa ARVOSTELEMATTA! Ja toisakseen, joku ihminen kestää elämän vastoinkäymiset paremmin kuin toinen, ihan samalla tavalla kun meitä on isoja, pieniä, tummia, vaaleita jne... Jos kaveriltasi on kadonnut elämänilo, hän kaipaa huomiota ja kuuntelijaa, etkä jaksa olla hänen terapeuttinsa, ohjaa hänet tavalla tai toisella oikealle terapeutille! Mutta älä arvostele, hän luultavasti kaipaa kavereita todella paljon juuri nyt. Siis oikeita kavereita. En usko että kukaan on TAHALLAAN kiukkuinen, nyrpeä, valittaja tai synkkä... Kukapa ei haluaisi olla iloinen ja positiivinen, kenestä KAIKKI tykkää. Kaikki ei vain jaksa, osaa, pysty... Ja juuri sellaiset ihmiset tarvitsee niitä ystäviä jotka osaa auttaa. Siis todella auttaa, eikä kuunnella nyökytellen ja sitten purkaa selän takana kuinka ah niin ärsyttävä se martta onkaan!

Vierailija
13/14 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa tilanteessa pitää vain osata vetää joku raja. Itse kuuntelin, ymmärsin ja yritin ymmärtää kaveria vuosia, kunnes tajusin että se kiertää vaan kehää. Loppupeleissä se vastuu omasta hyvinvoinnista on kaverilla itsellään, ei toisilla.

Mun kaveri söi masennuslääkkeitä, oli välillä sairaalahoidossa jne. mutta aina jossain vaiheessa palasi oli taas lähtöpisteessä.

Nykyään pidetään aika vähän yhteyttä, välillä kaverilla menee paremmin ja sitten taas huonommin. Mä kuuntelen välillä ja välillä jätän ihan tietoisesti vastaamatta kun en jaksa kuunnella niitä samoja asioita.

Tsemppiä!

Vierailija
14/14 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiseen sääliä mua mun traumojen takia,oon ite päässy niistä jo yli,mutta kukaan ei tunnu ymmärtävän sitä..aina kaikki haluaa jauhaa niistä ja ymmärtää ja sääliä ja muistuttaa että puhuminen auttaa jne. no ei auta,oon asiat jo puhunu halki ja asioista päässyt yli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän