Missä myydään Tetley -teetä? Ihan pussitavaraa..
Kommentit (21)
tilataan sitä Englannista. Valtavia määriä joka vuosi. Kiitos brittimieheni, meillä ei Liptonia juoda...
minusta kylla Twinings Darjeeling on parempaa.
^Aikamoinen vitsi :D Ex-Englantilaisena luokittelen moiset liptonit ihan litkuiksi. Vrt. Tetley-perus pussukan kun heittää mukiin niin pitää suht nopeesti toimia tai menee heti liian vahvaksi ilman maitoa juotavaksi. Maidon kanssahan kunnon tee on parhaimillaan - väri on about maitokahvin väristä. Liptonia pitää haudutella niin pitkään että on kerennyt jo juomaan koko teen tai sit sen vesi on jäähtynyt... mistä "ME" tilaatte Tetleyt? Yritin katella Amazonia niin kuljetuskustannukset on älyttömät verrattuna tavaran arvoon...
Virossa yleinen, joten Suomesta voi varmaan ostaa Eestin herkuista, Jürimarista jne.
Mä olen tänään etsinyt niitä Tetleyn teepusseja eestin herkuista, 5:tä punnitse ja säästä liikkeestä sekä Jurimarista ja Kalinkasta. Onko sitä Suomessa myytävänä missään ja ihmettelen mikseivät nuo eestikaupat ota sitä valikoimaansa. No onhan maailmassa toki kauheampiakin asioita, muin jäädä ilman Tetleytä, mutta kuitenkin!
Käykää intialaisissa Ruokakaupoissa. Itse diggaan pg tipsejä, mutta tetleytäkin oon nähnyt myynnissä.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 23:05"]
Käykää intialaisissa Ruokakaupoissa. Itse diggaan pg tipsejä, mutta tetleytäkin oon nähnyt myynnissä.
[/quote] Tetley on intialaisen Tata Groupin omistuksessa.
Tukholmasta sitä saa myös ihan tavan ruokakaupoista.
Nyt esim. "Punnitse & Säästä"-kaupassa irtopusseina.
Turusta löytyy. Osoite Hämeenkatu 14.
Tetley? Onko tämä joku vitsi?
Mitäs jos suuntaisit johonkin teekauppaan ostamaan ihan kunnollista teetä. Esim. Thehuone tai Turun kauppahallin teemyymälä on hyviä paikkoja aloittaa.
Tetley...Ja sitten jaksetaan parjata jotain Liptonia... Right...
PG Tips kyllä hakkaa tetleyt mennen tullen.
Britanniassa Tetley on niitä pohjimmaisia hippuja kun parhaimmat teelehdet on otettu pois :-D Suosittlen myös ihan teekauppaa. Enkä edes ole teehifistelijä!
Vantaan Tammiston CityMarketissa on oikein oma hyllynsä Tetley-teille, joten sieltä toistaiseksi ainakin löytyy
Löytyypi näistä kaupoista ja lisää on kuullemma tulossa:
HELSINKI:
K-citymarket Helsinki Itäkeskus
K-citymarket Helsinki Ruoholahti
K-supermarket Arabia
K-supermarket Fortuna
K-supermarket Haaga
K-supermarket Hertta
K-supermarket Jakomäki
K-supermarket Kamppi
K-supermarket Konala
K-supermarket Kontumarket
K-supermarket Laajasalo
K-supermarket Lauttasaari
K-supermarket Masi
K-supermarket Munkki
K-supermarket Mustapekka
K-supermarket Pohjois-Haaga
K-supermarket Postitalo
K-supermarket Torpparinmäki
ESPOO:
K-citymarket Espoo Iso Omena
K-citymarket Espoo Sello
K-supermarket Aurora
K-supermarket Kulinaari
K-supermarket Lähderanta
K-supermarket Malminmäki
K-supermarket Mankkaa
K-supermarket Ruokaniitty
K-supermarket Seilori
K-supermarket Tapiola
VANTAA:
K-citymarket Vantaa Jumbo
K-citymarket Vantaa Tammisto
K-supermarket Hämeenkylä
K-supermarket Koivuhaka
K-supermarket Korso
K-supermarket Yliveto
JÄRVENPÄÄ:
K-citymarket Järvenpää
KERAVA:
K-citymarket Kerava
MÄNTSÄLÄ:
K-citymarket Mäntsälä
Justihin tänään näin sellaisia Tetley -pussilaatikkoja Kurijan Halpa-Hallissa.,,varmaan kautta ketjun.
sieltä vaan hakemaan