Kuka tykkää merkistä GUESS??
Kommentit (48)
Minulla on Guessin laukkuja pari, lompakko, kolme ihanaa kelloa, korvikset ja pari kaulakorua. Kaikki ovat tyylikkäitä eivätkä liian prameita. Tykkään tosi paljon. Mielestäni merkki ei ole vain nuorten, itse olen 62 v. Ystävät samanikäisiä ja jokaisella on laukkuja, koruja lompakoita jne. Kyse on asenteesta!
Vaatteet ovatkin sitten eri asia, ne sopivat nuorille ei meille tanttaroille :)!
taisin olla muutenkin aika bling bling :)
nykyään suosin vähän hillitympää.. no se lv on kiva. tykkään sijoittaa pariin laadukkaaseen laukkuun.
Olen loytanyt kivat Guess? Premium-farkut ja joitain paitoja. neuleen ja parfyymin Guess? by Marcianolta.
Parfyymi on puuterinen tuoksu, josta kylla tykkaan.
Laukkuja löytyy monia, kello ja koruja. Ihania on.
Mutta Nomination on aivan YÖK YÖK!!
Ei todellakaan samat ihmiset käytä noita...
Guessissä on tyyliä ladylike, Nomination on syvältä suosta ja lasten juttuja..
T: 31v kotiäiti:)
Joka toisellahan nykyään on guessin laukku vähintään. GUESS is sooouuuu läääst siison, jos ette oo vielä tajunnu! Ja laukut yhtä halpiksen näköisiä kun minkä tahansa firman laukut - eikä edes kovin kestäviä.
On ainoa sana kuvaamaan Guessin tuotteita.
Omistan itse pari t-paitaa, hupparin, pitkähihaisen sekä lyhythihaisen neuleen. Lisäksi neljät farkut sekä yhdet kengät, laukun, rannekorun ja kellon.
Niistä huonolaatuiseksi voin kutsua vain huppariani. Materiaali on ihanaa pehmeetä ja aivan ihana, mut ulkopuolelta nukkaantui parissa kuukaudessa aika pahasti. Kertaakaan ei pesussa käynyt edes, joten se on pieni pettymys.
Laukku puolestaan on pari vuotta vanha, ja säilynyt todella hyvin _jokapäiväisessä_ käytössäni. Paljon paremmin, kuin mikään laukku tähän mennessä.
Kello taas on tietenkin saanut pieniä naarmuja jokapäiväisessä käytössä (eritoten työni takia), mutta varmasti säilyy yhtä hyvin kuin muutkin kellot. Ja on muuten aivan mahtavan hieno, haha! :)
Farkut.. ne säilyy venymättä reippaassa käytössä useamman vuoden. Tietenkin noudatan farkkujenhoito-ohjeita, ja esim. ensimmäistä pesua venytin niin pitkään kuin mahdollista. Lisäksi istuu päälle huomattavasti paremmin kuin esim liu jo:n bottom upit, joiden pitäisi istua normifarkkuja paremmin.. Tiedä sitten, en niitäkään toki halua mollata.
Ja on totta että jotkut Guessin tuotteet ovat vähän turhan bling bling härpäkkeellisiä, mutta evät todellakaan kaikki! Löytyy myös vaikka mitä maanläheisempää niin väriltään kuin yleiseltä ulkomuodoltaan. Toisaalta pieni blingi on kiva yhdistää muuten arkiseen asustukseen mielestäni!
Pidän ihmisistä, jotka yhdistää Guessin järkevästi muihin vaatteisiin, eikä ole ulkomuodoltaan sellainen peruspissis. Niillä teineillä on nolottavaa nähdä Guessin tuotteita, ne kun käyttävät niitä usein vain sen vuoksi, että on niin 'coool'. Sivisttynyttä käyttöä merkin kanssa, niin ei vaikuta teiniltä tai hömpältä! :)