Kuka tykkää merkistä GUESS??
Kommentit (48)
En tykkää yhtään. Todellakin ovat teinien laukkuja, materiaalikin on monissa ihan muovin näköistä ja värit järkyttävät. Laukkumallit jäljittelevät pitkälti kalliimpien merkkilaukkujen malleja, eli eivät ole mitenkään omintakeisia. Toisaalta en pidä esim. Guccin tai LV:kään monogrammilaukuista. Jos on varaa merkkilaukkuun, miksi valita "mainoslaukku"?
Mulla on 2 Guessin kelloa, joista pidän kovasti. Sitten on kahdet ihanat Guessin farkut. Yks käsilaukku on myös, mutta siitä en pidä. Mä tykkään Guccin laukuista, yks LV on myös.
Ostin itselleni just mustan vähän bling-blingiä omaavan laukun ihan naisellisuuden puuskassa :)
Tytär 17v sai laukun joululahjaksi ja tykkäs.
että samat ihmiset, jotka tykkää GUESSista, käyttää myös Nomination-koruja :)
Liian metallista härpäkettä, liikaa logoja, ei kauniita sävyjä tai pintoja, ei siksi mun juttu.
Liian metallista härpäkettä, liikaa logoja, ei kauniita sävyjä tai pintoja, ei siksi mun juttu.
Esim. meidän teinityttö ja kaverinsa...
Guessin korut ovat mielestäni laaduttomia hintaansa nähden. Itse en käytä mitään missä lukee isolla se merkin nimi.
yksi Guessin laukku, lompakko ja rannekoru, kaikki sieltä hillitymmästä päästä. Tykkään niistä kovasti. Nomination koruja taas en voi sietää.
kun harvoin käytän laukkuja,niin mullahan on ihan anttilan tai accecorin laukut, muuten mennää vaunujen kanssa mamas&papas laukulla...
:)
Hieman törkeää :) En varmaan kuulu kohderyhmään, olen jo nelikymppinen, mutta olen aina kuulunut maanläheisemmän tyylin kannattajiin.
mutta ärsyttää se että pitää lukea se GUESS kissankokoisin kirjaimin..
ehkä vain minun tuuria, mutta... Ostin lompakon ja siitä kului koristen väri samantien. Ostin vyön, muutaman viikon kuluttua siitä lähti kaikki blingbling jutut irti. Puserosta hajosi vetoketju..
Kaveri osti kengät, korko irtosi samantien!
Mutta aika moni ystäväni pitää siitä
27-45vuotiaita
jotkut yksinkertaisimmat menettelee, mutta en silti itselleni ostaisi.
Koruja olen jotain ostanut ja Guessin tuoksu on ihana myös.
Kenkiä ja laukkuja en ole ostanut koskaan, enkä lompakoita, koska laukut ja lompakot ovat liian isoja makuuni. Kenkiä ei vaan ole tullut edes katsottua koskaan.
Muuten kyllä pidän erittäin paljon Bling Bling -tavaroista. Ja ikää se vähän päälle 30v.
teen markkinointia yhdelle GUESS:iä myyvälle ketjulle ja erityisesti GUESS on venäläisten suosiossa ja juuri nyt heille suunnataan isoja kampanjoita (on juuri alkamassa venäläisten massiivinen lomasesonki Suomessa ja erityisesti tietyillä seuduilla). Muut ketjun "pelkistetymmät" merkit kuten esimerkiksi Calvin Klein ja Liu Jo ei mene venäläisille niin hyvin, mutta GUESS viedään käsistä.
Ja itse kysymykseen, tykkään henkilökohtaisesti joistain GUESS koruista, vaatteita en pukisi päälleni ja laukut ovat omasta mielestäni kaameita. Calvin Kleinia sen sijaan koska tahansa ;) Makuasioista ei sovi kiistellä!
Voguessa, että ei se nyt kovin juntti voi olla. Ette näköjään tunne oikeita juntteja, jos luulette, että juntit muka laittais laukkuun yli 15 euroa - ei muuten laita!!!
Mulla ei ole Guessin laukkuja, mutta en pidä niitä juntteina, ne on ihan kivoja, vaikka tosiaan aika bling blingejä.
Meillä päin missä asun, Guess on 30+ naisten merkki, ei täällä teineillä ole. Johan ne maksavat melkein 200e, ei kyllä työläisperheen pissislapsella ole sellaiseen mitenkään varaa.
Laukkuja joku 6kpl pieniä sekä isoja, t-paitoja ja toppeja, muutama musta neule, muutama vyö ja farkkuja. Kahdet ihanat korkkarit on myös ja taitaapi olla myös yksi takki. Miehellekin olen ostanut sieltä paitoja ja neuleita. Vaatteet eivät mene miksikään pesussa vaikka olisi strassikirjoitustakin, kuosi ja värit säilyy hyvin - ei veny eikä nukkaa. Ulkomailta olen ostanut tuota merkkiä enemmänkin ihan niiden omista liikkeistä, esim. Kuala Lumpurissa ja Singaporessa saa puolet Suomea halvemmalla. Hoitolaukun sijasta käytän isoa Guessin ruskeaa liukuvärjättyä käsilaukkua, jonka sisälle mahtuu niin omat kamat kun lapsen vaihtovaatteet ja vaipatkin. Mahtavan monikäyttöinen! :) Yksikään laukku ei ole mulla hajonnut vaikka on ollut kovassa käytössä. Sulle joka kirjoitit että joku Guessin tuote on hajonnut, kannattaisi ottaa yhteyttä liikkeeseen -luulisi niillä olevan jonkinlainen laatutakuu.
tuotteita, laukkuja ja vaatteita. Mä niitä sille aina silloin tällöin ostelen.
Ihan tavallisia uusimaalaisia ollaan.
Keskituloisia kaiketi..en oo niin kelannut.
Itse suosin kirppiskamaa ja haluan että vaatteistani näkyy, etteivät ole maksaneet paljoa. Toisaalta niiden on oltava ekologisia.
Uskon että tyttökin tuosta kasvettuaan järkiintyy :)
Teineille noi laumaan kuulumis-jutut on niin tärkeitä..
En niinkään laukuista (suosin vähän kalliimpia merkkejä) mutta vaatteista ja koruista. Guessiltä löytyy naisellisia ja laadukkaita vaatteita, ne kaikki ei ole mitään teinihörhellyksiä. Ja farkuissa se on ihan ykkönen, ovat todella hyvin istuvia ja seksikkäitä.