Miten te pienten lasten vanhemmat vietätte uuttavuotta?
Juhlitteko alkoholin kera vai ihan totaali limulinjalla?
Kommentit (34)
Vauva menee miehen siskolle hoitoon ja nelivuotias jää meidän kanssamme, oletettavasti menee kuitenkin jossakin vaiheessa minun siskoni luokse naapuritaloon.
Minä taidan vähän ottaa alkoholia ja mies pysyy vesilinjalla, ainakin siinä tapauksessa jos esikoinen jää kotiin. Raketteja ammutaan alkuillasta ja nautitaan kotona herkkuja ja katsellaan telkkaria.
on pikku könössä, sellaisessa, että lapsista voi huolehtia, yleensä lapsista huolehtiminen kaatuu vaimoille, ukot on enemmän könöllään.
Sitten kun lapset ovat nukkumassa, voivat emännätkin ottaa hieman enemmän. Jatketaan sopivasti aamupuolelle että joku on kuitenkin hereillä lasten herätessä, se joka sairastaa vähiten krapulaa.
Limulinjalla meilläkin :D
Mä en juo ollenkaan eikä miehelläkään ole tarvetta juuri uutena vuotena juoda. Hän on meillä se rakettien ampuja.
Kauheeta on muuten nähdä näitä tissuttelijoita ampumassa raketteja lapsiensa kanssa klo 18. Ovat jo tuossa vaiheessa iltaa jo hiukan maistissa, lapset sitten heitteillä, saavat ampua rakentteja ilman suojia jne... surullista!
Lapsille limua ja muita herkkuja ja aikuisillekin näitä siihen asti kunnes lapset nukkumassa. Sitten juhlistetaan kuohuvalla ja viinillä sekä coctail-paloilla.
heidän vanhempiaan. Luulevat että todellinen elämä on silloin kun on päissään. Selvin päin kaikki on feikkiä nipottelua (?)
pennut aikasin nukkumaan ja sen jälkeen jatketaan viinanjuontia. Raketit ammutaan jonka jälkeen sammutaan! Voi kamala minkä esimerkin annan lapsilleni... Nykypäikän mukuloista tulee vain kusipäisiä kun niitä varjellaan elämän tosiasioilta.
katsotaan elokuva,syödään,ammutaan muutama raketti ja valetaan tinat. ehkä otamme lasit samppanjaa tais sitten mä en ota ja mies ottaa.ei voi tietää kuin vasta sitten.
Veikkaan, että nollalinjalla mennään. Tai sitten huikeasti esim. yksi siideri kun lapset ovat nukkumassa.
heidän vanhempiaan. Luulevat että todellinen elämä on silloin kun on päissään. Selvin päin kaikki on feikkiä nipottelua (?)pennut aikasin nukkumaan ja sen jälkeen jatketaan viinanjuontia. Raketit ammutaan jonka jälkeen sammutaan! Voi kamala minkä esimerkin annan lapsilleni... Nykypäikän mukuloista tulee vain kusipäisiä kun niitä varjellaan elämän tosiasioilta.
Mutta kuitenkin suurin osa suomalaisista ja varmaan muunkin maalaisista ottaa uutena vuotena, av:llä on vain se suomen absolutistisin sakki.
Koolla siis 2 perhettä: 4 aik + 3 lasta (iät 4v, 3v7kk, 1v9kk). Muut aikuiset juo "sivistyneesti" alkoa, 1 (raskaana oleva) ei juo alkoa ollenkaan. Lapset juo limpsaa/mehua, syödään perinteisiä vuoden vaihteen "roskaruokia" + toki salaatteja myös. Ammutaan aikaisin satsi raketteja, lasketaan mäkeä, paistetaan illalla nuotiolla makkaraa. Myöhemmin illalla kun nuorin porukasta nukkuu, napsitaan sipsejä dippien kera + nameja.. Epäterveellistä linjaa siis on, mutta antaa tän kerran olla :)
Esikoinen (6v.) saa valvoa kymmeneen tai yhteentoista. Mies osti muutaman paukun ja ammutaan ne lapsen iloksi ennen lapsen nukkumaan menoa. Sitten juodaan pari olutta ja skumppapullo miehen kanssa kaksin. Ja toivotetaan hyvää uutta vuotta ja suukotetaan toisiamme vuoden vaihtuessa. Siinäpä se.:)
lasten kanssa. Illalla herkutellaan roskaruualla ja karkeilla yms. käydään pihalla katsomassa raketteja (ei ammuta omia). Limpparilinjalla - kuten vuoden muinakin päivinä :)
AV on Suomen Paras Raittiusseura! Missään muussa yhteydessä ei 90% vastaajista ole "limulinjalla, tietenkin, kuten aina". Tai sitten nykyäidit ovat kaikki alaikäisiä.
Me juodaan uutena vuotena viiniä, kuten muinakin viikonloppuina. Ei humalluta, nautiskellaan. Sitten nukkumaan oletettavasti 23 aikaan...
mä en ota varmaan mitään, mies ottaa muutaman lasin.