Paljonko pyydän kirpparilla lasten uudenveroisesta talvihaalarista?
On joku jenkkiläinen merkki ja tosi nätti
Kommentit (5)
Onko kosteussuoja? Kuinka uusi malli ja kuosi?
Juuri olen tämän päivän etsinyt huutonetistä haalareita ja onhan tuo hintahaitari laaja. Kelpo haalareita saa parilla kympillä ja kakkospukuja ihan muutamilla euroilla (tulee tosin postimaksut päälle). Muotimerkeistä ja uusista on sitten jopa 50-100 euron pyyntöjä.
Itse ostin juuri käyttökelpoisen, sievän ja vain hieman kuluneen haalarin kirpparilta vitosella. On varmaan muutaman vuoden takainen (mallista ja väristä päättelin) ja luultavasti vain yhdellä lapsellä käytetty. Ei ollut mitään erityistä merkkiä. Olen aina löytänyt mieleiset kirpputorihaalarit alle kympillä.
Jos haluat tosissaan eroon, pyydä vaikka kymppi. Jos ei haittaa kantaa takaisin kotiin, pyydä enemmän, mutta varaudu sitten siihen, ettei mene kaupaksi.
Jos on joku ("tuntematon") merkki, jonka ominaisuuksista ei suoralta kädeltä tiedetä.
melkein täyden hinnankin (miinus 10-20 euroa). Käyttämätön on aina eri juttu kuin vähän käytetty tai kerran pesty.
15€ kirppiksellä. Enempää en olisi maksanut. Oli ihan uudenveroinen. Minulle ei ole merkillä väliä jos vaate ajaa asiansa.