Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vauvaperheet tekevät uutena vuonna?

Vierailija
28.12.2010 |

Meillä on ensimmäinen uusi vuosi perheenä. vauva on vielä niin pieni, ettei se tajua juhlista eikä itsekään oikein pääse juhlimaan aikuisten tavoin. Miten te, joilla ei ole lapsiperhekavereita juhlistatte uutta vuotta vauvan kanssa?

Aikaisemmin ollaan menty ulos syömään kavereiden kanssa tai jonkun kotiin, mutta tänä vuonna kutsua ei tullut. Kuulin vahingossa, että muulla vanhalla porukalla on ravintolavaraus ilman meitä, vaikka vauvan olisi periaatteessa saanut hoitoonkin. Ilmeisesti lapsellisten seura ei kelpaa tai kaverit pelkäävät meidän ottavan vauvan mukaan ravintolaan.

Nyt olo on vähän siis yksinäinen, kun ei siis niitä muita lapsiperheitä läheisesti tunneta.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsen saannin jälkeen pitää kavereille kertoa, että vieläkin tahdottais olla kavereita...

Siitä olen samaa mieltä että ap luuri käteen ja soittoa näille "kavereille".

että olette edelleen valmiita lähtemään mukaan illanistujaisiin.

Jos ovat oikein hyviä ystäviä, sinuna tarttuisin luuriin ja soittaisin tiedustellakseni miksei teitä pyydetty.

Vierailija
22/24 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden kaverin kanssa ja sanoin, että meitäkin olisi saanut kyllä pyytää mukaan. Meni ihan vaivautuneeksi ja sanoi, että pöytävaraus on jo tehty, mutta voin soitella ja kysyä, josko ravintolassa olisi vielä tilaa. Päätetiin kuitenkin miehen kanssa jo aiemmin jäädä kotiin, joten soittanut ravintolaan.

Mitään syytä kutsumattomuuteen ei sanonut, enkä viitsinyt alkaa jankkaamaan, kun ei kerran edes olla menossa. Tulisi vain kärpäsestä härkänen.

Ehkä loukkaannuin turhasta, mutta itse olen aina niin tarkka, että kaikki kutsutaan, vaikka etukäteen vähän epäilisikin, ettei vaikka joku kaukana asuva pääse. Kutsu lähtee aina joka tapauksessa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden kaverin kanssa ja sanoin, että meitäkin olisi saanut kyllä pyytää mukaan. Meni ihan vaivautuneeksi ja sanoi, että pöytävaraus on jo tehty, mutta voin soitella ja kysyä, josko ravintolassa olisi vielä tilaa. Päätetiin kuitenkin miehen kanssa jo aiemmin jäädä kotiin, joten soittanut ravintolaan.

Mitään syytä kutsumattomuuteen ei sanonut, enkä viitsinyt alkaa jankkaamaan, kun ei kerran edes olla menossa. Tulisi vain kärpäsestä härkänen.

Ehkä loukkaannuin turhasta, mutta itse olen aina niin tarkka, että kaikki kutsutaan, vaikka etukäteen vähän epäilisikin, ettei vaikka joku kaukana asuva pääse. Kutsu lähtee aina joka tapauksessa.

ap

Vierailija
24/24 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampuu raketteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi