minkä kokoinen vauvan pippeli yleensä on?
siis ihan rehellisesti tosissaan kyselen, kun en ole koskaan muita nähnyt. Huolettaa jos hälle tulee tosi pieni, viitaten tuohon kamalaan varustuksen koko -ketjuun:(
mulla 6kk vauva
Kommentit (9)
siis ihan rehellisesti tosissaan kyselen, kun en ole koskaan muita nähnyt. Huolettaa jos hälle tulee tosi pieni, viitaten tuohon kamalaan varustuksen koko -ketjuun:(
mulla 6kk vauva
tulee välillä enemmän ulos. oisko noin 2cm. meillä pieni kierteisyys joka korjataan nipsauksella 1 vuotiaana. vauva nyt noin puoli vuotta.
mitannut sitä enkä kenenkään muunkaan pippeliä, lääkäri mittasi kun käytiin sairaalassa, poika on muuten iso, 154,4cm ja 57kg, mutta kaipa se pippelikin kasvaa, isällään oikein muhkea.
mitannut sitä enkä kenenkään muunkaan pippeliä, lääkäri mittasi kun käytiin sairaalassa, poika on muuten iso, 154,4cm ja 57kg, mutta kaipa se pippelikin kasvaa, isällään oikein muhkea.
Mitä se isä tähän liittyy? Kun geenit tulee puolittain äidiltä ja se paisuvaiskudoksen määrä muutenkin on ihan luojasta kiinni eli tulee mikä tulee. Sitten jos jää pieneksi niin voit täällä itkeä kuinka poikasi on pienimunainen luuseri jne :)
että Sinä et äitinä voi asiaan millään lailla vaikuttaa ;D
Turhaan siis asiaa edes mietit, jos poikasi on prinssinakkiosastoon kuuluva aikuisenakin niin hän sitten on. That's it.
että Sinä et äitinä voi asiaan millään lailla vaikuttaa ;D
Turhaan siis asiaa edes mietit, jos poikasi on prinssinakkiosastoon kuuluva aikuisenakin niin hän sitten on. That's it.
Jos sitä vois jo noin pienelle syöttää jotain kasvatusnappeja? tai venyttää sitä?
Mun poika kohta 6kk ja pippeli on sen muutaman sentin (ehkä? en oo sitä mitannu :p )
osittain juuresta sisällä. lasketaanko se myös? tuleeko vanhempana esille?
koko on varmaan 1-3cm.