Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~*~*~HELMIVAUVAN KUUMEILIJAT, VIIKKO 23~*~*~

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, mulla porhalsi täti kylään tänään!!!!! Inhottava muija!!!

Ei auta, eteenpäin taas mennään! Aamulla oli kyllä niin huono olo, fyysisesti... En ole ikinä menkkojen takia oksentanu, mutta jostain syystä niin kävi tänään...yäk!

Sitten, tuosta esittelylistasta, päivitänkö sitä edelleen vai haluaako joku muu jatkaa? Mulle käy kummin vain, kun ei täs nyt mitään ihmeempiä.. Että kertokaa mulle jos joku haluaa päivitellä,niin luovutan homman eteenpäin =)

Ja uusille tervetulloo, minä väistyn eestä pois :)

- tanni -

Vierailija
62/82 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Mä siirryn tästä maaliskuisiin, tänään nimittäin alkoi kuukautiset... :( Heti aamusta oli sellasta menkkamaista kouristelua alavatsalla ja nyt WC:ssä käydessä huomasin, että kyllä ne kuukautiset vaan on alkaneet. Aika synkät on fiilikset tällä hetkellä. Vaikka toisaalta olinkin jo vähän arvellut, ettei nyt ole tärpännyt. Joka kierrossa sitä kuitenkin toivoo niin hartaasti. Ja nyt vielä kun pupuiltiin miehen kanssa joka päivä kp 11-21...

Taidan pitää nyt vähän taukoa palstailusta, jos saisi ajatukset välillä johonkin muualle.

Pahoittelut Tannille tädin tulosta :/ I know how you feel.

Plussaonnea teille muille!

-riikka- kp1/29-30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Vauvaksi plussasta!

Mahtava lukea näitä plussa-uutisia :)

Tädin yllättämille voimia ja parempaa onnea uuteen kiertoon.

Mulle tuli eilen illalla hassu tunne siitä, että me vielä saadaan vauva. Oli siis vain tunne...Eikä tarkoittanut just tätä kiertoa.

Tänään alkanut rinnoissa tuntumaan nipistelyä. Tosin se on ollut mulla viime aikoina ihan normaalia loppukiertoa kohden mennessä, joten en vielä innosta hihku. Kohdunnapukkaakin sorruin kokeilemaan, ihan kova ja oli noussut johonkin ylös. Iso ihmehän se olisi, jos olisi tärpännyt, tämä kierto jäi vähäiselle yrittämiselle tärppipäivinä. Toisaalta tuulimuna raskaus sai alkunsa yhdestä kerrasta ilman ehkäisyä, että onhan sekin mahdollista.

Kyllä se innostus ja piinailu vaan alkaa nostaa päätään loppukiertoa kohden :) Vielä pitäisi lähes 2vkoa jaksaa piinata, nyt en aio testata vasta kuin kp 34, jos edes on tarvetta. Viime kierron haamuplussan jälkeinen vuoto masensi sen verran.

Bamboe kp 21/29-33

Vierailija
64/82 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bamboe: Kiitos onnitteluista; vauva-asia on mielessä koko ajan täytyy myöntää.

Rintojen kipuilu minullakin on alkanut aiemmissa raskauksissa vasta reulusti plussan jälkeen. Nyt kuitenkin arkuus tuli jo kp 24 (tiedä sitten mitä tarkoittaa...) Parhain merkki raskaudesta on ehkä se että täti pysyy poissa! Plussatuulta myös sinulle!

-vauvaksi- kp 30/28 (tai siis kait rv 4+1)

Vierailija
65/82 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna puhtaan valkea testiruutu... Siis ei edes tulkinnanvarainen nega! Ottaa aivoon!!!

Mimmi75, kp.26/??, dpo 10 tai 11

Vierailija
66/82 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi hurjasti onnea plussasta vauvaksi! Toivotan paljon onnea matkaan.

Pahoittelut tädin yllättämille, Mimmi75 ja Riikka@82. Itse pelottaa, että ensi viikon alussa tulen minäkin rytinällä alas täältä haavemaailmastani.

Alavatsaa on juilinut eilen illalla ja tänään aamusta aika lailla. joten menkat ne kai sieltä on tulossa. Rinnat vaan ei ole yhtään kipeät, kuten tavallisesti ennen menkkojen alkua. Valkovuoto on ollut aika hurjan runsasta, jota yleensä ei tähän aikaa kierrosta ole. Pikkuisen vielä siis toivo elää, mutta pelkään taas putoavani korkealta.

Piinailu siis jatkuu...Testailla meinaan vasta, jos menkat myöhässä.

Janda kp28/32 yk6

Vierailija
67/82 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pidän peukkuja pystyssä, että tämä piiperoinen olisi taistelijaluonne ja tarraisi lujaa kiinni 9kk ajaksi. Oikein paljon onnea siis plussasta! Mahtista, kun nyt on niin moni pitempään yrittänyt onnistunut plussaamaan!

Plussaonnea kaikille vielä jännäileville!

T. Koralli & Aarre rv 15+1

(sori kun käyn täällä häiritsemässä teidän ketjua, mut kun kiinnostaa vanhojen tuttujen kuulumiset)

Vierailija
68/82 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin oikein suuret onnittelut ihan kaikille plussanneille, ja halaus tädin yllättämille.

Koralli73 minusta on vain mukavaa että käyt psyykkaamassa ja tukemassa täällä, ollaan aika pitkä taival yhdessä kuitenkin kuljettu. Kaikki ne pettymykset ja toivonhippuset mitä on tullut vastaan on jaettu ja murehdittu yhdessä. Ilman tätä tukirinkiä täällä ei varmasti olisi helppoa jatkaa eteenpäin :)

Minä voin pahoin täällä mutta siltikin halusin tulla vetämään loppujakin mukaan helmikuunhelmiin <3

lastwish puhaltaa plussatuulia oikein kovasti =)

lastwish 5+4

Vierailija
69/82 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneaksi olkoon vauvaksi! :)) Pidän peukkuja, että nyt kaikki menee hyvin. :) bd bd bd bd !!

Kiitos Koralli73 ja lastwish kun käytte täällä meitä moikkaamassa ja luomassa uskoa tärppiin. Kiva juttu. :))

Pahoittelut riikka@ tädin saapumisesta. Vinkiksi vaan ettei kannata ehkä ihan joka päivä puuhailla, joka toinen päiväkin riittää, että siittiöitä ehtii muodostua. Minulle gyne sanoi, että jos on normaali kierto niin puuhailut kannattaa ajoittaa kp 10-15.

ON: Ei mitään uutta. Otti vaan pattiin kun ovis jäi hyödyntämättä. :-( Mutta mennään nyt näillä "eväillä". En ole pahemmin jaksanut stressata, kun on sellainen olo ettei tärppää. Mutta tämä yrittäminen alkaa tosiaan MAISTUA PUULTA! Aajttelin, että jos vielä yhden kierron tämän jälkeen jaksaisi tsempata kun silloin on miehelläkin loma, mutta sitten en tiedä mitä tapahtuu, siis jaksaako enää. Kun ei tuo ovis tulee joka kierrossa samaan aikaan, niin aina saa olla tekemässä noita ovistestejä ja se lisää stressiä. No, jospa ensi kierrossa (jos nyt ei tärppää) ei stressaisi niin paljon. Mutta kyllä tässä väkisinkin tulee mieleen, että miten kauan jaksaa vielä.

Ei vielä mitään erikoisia oireista (eikä voikaan vielä olla); alavatsaa vaan vähän jomottaa. Mutta en nyt jaksa pahemmin oireita tarkkailla.

Hyvää viikonloppua! =)

Kp 18/26-30, yk 10

Vierailija
70/82 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janda: peukutuksia sille, että juilinnat johtuvat ihan jostain muusta! Eli tarrasukkia ja liimaa että kaikki menee hyvin!

Koralli: kiitos onnitteluista ja samaa mieltä: ihanaa kun muistat myös meitä! Täällä kuume puolella tuntuu vielä turvalliselta olla kun on enemmän tuttuja, mutta odotus puolelle menen kyllä rohkein mielin. Tämän päivän on tuntunut vahvasti siltä, että kyllä tämä ehdokki pysyy mukana...jos vielä osaisi rahoittua....

Mukavaa viikonloppua helmikuisille

-vauvaksi- rv 4+1

Vierailija
71/82 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoittelut negasta, mutta vielä on kyllä hyvin aikaa että nega ehtii muuttua plussaksi! Peukkuja!

Ja muutoinkin pahoittelut tädin yllättämille!

-vauvaksi-

Vierailija
72/82 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämellinen kiitos onnittelijoille!!

Koralli, ihanaa että käyt moikkaamassa =) Jotenkin mulla oli koko ajan sellanen tunne (taidan olla vähän seko...), että kun Koralli ja Piipaa plussaa, niin sit on mun vuoro... Ja niinhän se ihme kyllä kävi =) Teidän molempien matkaa oon tässä niin pitkään seurannu, että ihanaa päästä seuraamaan teitä taas eteenpäin =)

Nippara 4+4

Vierailija
73/82 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten aiemmassa viestissäni olen kirjoittanut, intuitio siitä, että kohdussa on jotain, on kova. Kuitenkin kauhea jännitys tädin tulosta... 23 kp oli viime kierto yllättäen ja se olis huomenna taas.

Kamala nälkä jatkuvasti, töissäkin porukka yleensäkin ihmettelee kun syön muka (;o)) paljon, ja nykyään vielä melkeen kaksinkertaissti sen määrän...

Masua on välillä tänään juilinut silleen ikävästi, kuin täti olisi tulossa. Ja välillä on nivusista hassusti vihlaissut.

Ja ihan kamala väsymys!

Tekisi mieli testata aamulla, kun illalla on kaverin 3-kymppiset, mutta pelottaa se vain yksi viiva...

Piinaillen, V kp 22 yk 5 tai 6

Vierailija
74/82 |
07.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on olevinaan pitänyt kiirettä, että nyt vasta luin tämän viikon viestit. Täällähän on ollut ihan uskomaton viikko! Hurjan paljon onnea Nippara, Miina75, bambiino, Joie ja vauvaksi!!!

ON: Mahassa on tapahtunut jos vaikka mitä kuluneen viikon aikana. Paljon nippailuja ja muita tuntemuksia. Keskiviikkona taas oli muutaman minuutin ihan kamala kipu koko vatsan alueella (sillä tavalla vaihtelevasti, minuutti kovaa kipua, minutti ei mitään jne) Olin vielä yksin kotona, niin oli pakko ottaa kännykkä varoilta käteen jos pitää apua soittaa paikalle, ei ole koskaan tuollaista kipua ollut! Mutta kestikin tosiaan vain muutamia minuutteja, sen jälkeen ei mitään tuntemuksia..

Jännittyneenä odotan kierron loppupuolta =) On aika positiivinen olo, vaikka ne puuhailukerrat jäivätkin vähiin, mutta kuitenkin jonkinlainen mahdollisuus on olemassa!

Annu_81, kp 17/27, yk 5

Vierailija
75/82 |
07.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aamulla testin tein ja plussahan sieltä pärähti! Tosin aika valea, eihän se nyt ole kuin kp 23 tai siis rv 3+2. Eli eli... Toiveita elätellään kovaa että pikkutoukka pysyis matkassa.

En olisi muuten halunnutkaan testiä liian ajoissa tehdä, mutta nyt halusin nähdä, onko nää mun tuntemukset oikeessa.

Kovaa nuhaa ja yskää, yökin meni sen takia vähän pipariksi.

JOs olis vaikka päiväkahvin aika kun tyttö nukkuu päiväunia ja saa rauhassakin herkkuja syösä!

Vierailija
76/82 |
07.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea V80! Paljon tarrasukkia nyt pikkuiselle.

Omaan napaan ei uutta, rintoja nippailee, väsymystä, mutta ei muuta. Kai se on mentävä nukkumaan, aamulla töihin.

Bamboe, jolla myös kp 23(/29-33)

Vierailija
77/82 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea plussasta V80! =)

Eilen siivosin niska limassa, kun tänään vietettän yhdistettyjä miehen ja hänen poiknasa synttäreitä. En olis kyllä jaksanut enää, kun yhdet vieraat kävi jo viikko sitten ja pitkin kevättä on ollut ties mitä juhlaa. Tulin piipahtamaan tänne ennen kun vieraat saapuu.

ON: Hiiva kai pukkaa päälle.. : / Join eilen puoli lasia punaviiniä ja sen jälkeen kutitti. No, ei kai se siitä voi olla. Mulla helposti tulee hiiva jos vähänkin jotain makeaa syö tai limua juo.

Turvottaa paljon alavatsaa. Väsyttää... Vähän alavtsaa jomottelee välillä, mutta johtuu varmaan hiivasta? Viime yönä oli menkkamaisesti alavatsaa. Tuli uneenkin. En siis nähnyt unta. :) Ei kai voinut olla kiinnittymiatä kun ovis oli vaswta kp 16... ÄÄh, alkaa taas hermostuttamaan tämä odottelu. :-/

Mies kertoi vauvasuunnitelmista eilen illalla tytölleen (ollaan uusperhe) ja ei ollut mitenkään iloinen, että tulisi uusi vauva (tyttö 12v.). Sanoi ettei jaksa lisää pieniä enää... Kiva, kiva. : X-( No, kaipa jonkinlaista pesipuberteettia pukkaa ja käyttäytyy sen mukaisesti.

Nyt täytyy mennä. Palataan! =)

Kp 20/26-30

P.s. Itkuherkkä olen myös ollut. Tänään itkin ihan mitättömästä asiasta.

Vierailija
78/82 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole kohta pariin viikkoon täällä kerennyt käymään, ja vaikka mitä on sinä aikana ehtinyt tapahtua!!! ihan uskomaton tosiaan ollut tämä viikko!:)

ONNEA kaikille plussanneille!!! <3

sivri: mulla ihan sama tilanne kun sulla. yritys aloitettiin noin toukokuun puolen välin paikkeilla, ja pillereitä söin kanssa 3 vuotta. Mikäs sinulla nyt on tilanne?

ON: itselläni on kp 29 jo meneillään..mutta ei saa liikaa innostua koska kierto voi olla ihan mitä sattuu näin pillerieden jälkeen..tekisi mieli kohta jo testailla jos ei menkkoja kuulu..mutta en tiedä kannattaako se kun kierto on varmaan ihan sekaisin..:( toivon tietty että näin ei olis! niin joo, ja kerran jo testasin eilen, eli kp 28..mutta negaha se tietysti oli, olin vain niin malttamaton :D

Plussatuulia kaikille!!!! <3

Vierailija
79/82 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti, maha on kuin esikoista odottaessa ehkä rv 20... No sen saa kyläsuunnilleen pahimmat vedettyä sisään, mutta kuitenkin! Muistan lukeneeni, kun joku kirjoitti, että hirveä turvotus tuli välittömästi +-testin tekemisen jälkeen. Niin näytti käyneen täälläkin, miten se voikin olla? Mutta toivottavasti on vaan väliaikaista!

Onhan tässä kauhee jännitys päällä, mitä tahansa voi vielä tapahtua... Mutta olis tää kyllä tosi ihana aika tula, tän madon about-la ja esikoisen syntymäpäivä on 4 pv eroa...

Mahaa kyllä muuten sattuu silleen menkkamaisesti, jomotusta. MItäköhän se on? Esikosta en muista mitään oireita/kipuja.

V kp 24 TAI rv 3+3

Vierailija
80/82 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

MOi taas!

Muutaman päivän olin poissa ja tuntuu jo nyt että on tullut paljon kirjoituksia tänne. Taidan huomenna paremmalla ajalla lukea..

Tuiskutuuli:

Mukava että joku on "juuri samassa" menossa kuin minä :). Mulla kp 24 menossa. Ei tää tilanne varmaan sen erikoisempi..En tosiaan tiedä kierron pituutta, mut ennen pillereitä oli jossain 30 paikkeilla. Jotenkin tuntuu, ettei tältä kierrolta tärpännyt, kun ei nyt sen kummoisempia oireita ole tullut. Viime torstaina kylläkin nippaisi, jos näin voi sanoa, vasemmalta puolelta munasarjojen lähiseudulta ja tänään hieman molemmin puolin. En sitten tiedä mikä oli. Nyt vaan toivoisi, että aika menisi eteenpäin... Olis mukava kuulla siun kuulumisia enemmänkin.. Onko sulla käytössä messengeriä?

Palaillaan :)

Onnea tulevaan viikkoon!!!

Sivri kp24/????