~*~*~* 3-kuumeilijat~*~*~* vk 23
~*~*~* 3-kuumeilijat~*~*~* vk 23
Yökukkujana aloitin uuden pinkan.
Kommentit (37)
Meillä eilen kaikki oli ihan älyttömän kiukkuisia, kun se la-su yö nukuttiin niin huonosti sen mahataudin vuoksi. Onneksi se ei kestäny pidempään, eikä tullu sitten meihin aikuisiin...
Minä menen tänään käymään labrassa. Katsotaan se progesteroniarvo, että onhan ovis varmasti tapahtunu. Ovisoireet oli kyllä viikko sitten sellaiset, että on kyllä kumma, jos sitä ei olis ollukaan... Mihin ne kaksi isoa follikkelia olis muka sitten menneet (siis jotka näky silloin ultrassa)?
).( Kiinnittymispäivät on varmaan ollu viikonloppuna tai on parhaillaan käsillä, jos hedelmöittyminen on tapahtunut! Oireita ei tietenkään vielä ole suuntaan eikä toiseen,,, Pikkasen alamahaa nippailee joskus ja rinnat on turvoksissa, mutta niin ne olis muutenkin nyt viikkoa ennen arvioitua menkkojen alkua. Yleensä mulla naama alkaa ennen menkkoja "kukkimaan" eli finnejä tulee enemmän, mutta saa nyt nähdä, tuleeko... Perjantaina aion testata, koska lauantaina on yks koulutus, jonka jälkeen varmaan saunotaan ja on tarjolla olutta ja siideriä. Eli piinaviikko on menossa!
Mimmi75, kp.22/??, dpo 6 tai 7
Se on nyt kesä ja kukkasia, ihanaa! Yöllä oli täällä satanut vettäkin, raikkaanoloinen aamu ulkona.
Mimosakukalle ja Mimmille tsemppiä piinailuun! Täällä peukut kohti kattoa, että teillä tärppäis.
).( Tänään kp1 ja ensimmäinen yrityskierto pyörähtää käyntiin! Toisin mullahan on se kiurukanpoisto viikon vasta päästä, että silloin vasta virallisesti ehkäisyvapaa. Mutta noinkohan on ekasta mitään mahkuja tärpätä, kun on toi ylimääränen kuparimölli majaillut kuitenkin pidempään tuolla kohdussa. No yritykseen kuitenkin!
Nyt tarttee mennä järkkäileen paikkoja. Meillä on aina kaaos viikonlopun jälkeen, no joo on sitä viikollakin :D Ja sitten ulos ihanaan kesäpäivään! Onneksi saa olla lasten kanssa kotona.
Piqu
ja sen poiston yhteydessä sanottiin, että raskaus on heti mahdollinen, koska sen kans on ihan omilla hormoneilla. Onko sulla ollu kuinka säännölliset kierrot? Mulla ei ole säännölliset, ja kierukka poistettiin elokuussa, niin tärppi on odotuttanut itseään!
Taas tosi omaperäinen otsikko. :D Heh. Ei ole paljon aikaa, niin pitää vaan keksiä jotain.
Kiitos tsempeistä! =)
Ovista todella metsästän... Kp 14 tänään ja ei vieläkään kunnon ovisplussaa tikkuun. :-/ No, testiviiva ehkä vähän tummepi, mutta ei muuta. Eilen piti jo puuhailla, mutta en jaksanut kun koko päivän oli niin paljon homma, eikä YHTÄÄN huvittanut. Jos vaikka tänään yrittäisi uudestaan. Jospa ovista ei tapahdukaan tässä kierrossa... ? Blaah.. Huomenna vielä testaan oviksen, mutta sitten saa riittää. Puuhailuinto on nyt ihan nollassa. :|
Tsemppiä kaikille! =)
Kp 14/26-30, yk 10
Hyvää viikon alkua! :))
No, nyt on sitten mahdollinen ovis hyödynetty. "Kamppasin" miehen heti sänkyyn kun tuli töistä. ;-) (olihan se vähän riskaabelia..) Ihme kun suostui. Kai tämä kesä sen tekee. :) Lämmin ilma jne. Mies sanoinkin ettei talvella juuri huvittanut kun oli niin kylmä (sen kyllä huomasin..). Mutta testaan vielä huomenna ovistestillä ihan varmuuden vuoksi. Jos viiva on haalempi, niin ovis on ollut tänään. Puuhiin en enää jaksa ryhtyä ja kutittaakin vietävästi. :-/
Hyvää illan jatkoa! =)
Kp 14/26-30
Kävin aamulla labrassa otattaan progesteronin, että varmistetaan oviksen todella tapahtuneen. Se arvon viiterajat luteaalivaiheessa on 5,3-86, ja mulla oli tänään 82! Eli todellakin mä olen ovuloinut!!!
Tänään on tuntunut jotenkin kumman etovalta olo, mutta toisaalta muksuilla oli toissa yönä se mahatauti, niin en kovin suurena raskausoireena sitä pidä. Ja mä pystyn varmaan psyykkaamaan itselleni "valeraskauden" ja siihen liittyvät oireet...
Mimmi75, kp.22/??, dpo 6 tai 7
Täällä vielä häiriköin, mutta kun tulee teitä ikävä..!
Minttumiillä oli ollut kurja kokemus, varmaankin raskaus keskeyty hyvin varhaisessa vaiheessa. Hurjat oireet sinulla oli! Voimia ja tsemppiä uuteen kiertoon.
Mimosakukka - se on hassua, kun silloin kuin joku toinen plussasi, niin oli kiva lukea hänen oireistaan ja miettiä, olisiko itsellä jotain vastaavaa, aivan kuten sanoit. Mutta kun täällä itse hehkuttelee, niin tulee kauhean syyllinen olo. No, odotuspuolellekin pistin jo nokkani eli arpa on heitetty. Toivon vaan, että mahdollisimman moni tulee kohta perässä!!! Tsemppiä piinailuun!
Mimmi75, ihania uutisia!! Olen todella iloinen puolestasi ja toivotaan, että kohta tulee niitä kaivattuja oireita oikein roppakaupalla!
Minulla ei ole kovin hehkeä olo - raskaudesta ei vielä pahempia oireita, mutta flunssaa pukkaa päälle. Kurkku on kipeä ja inhottavaa kuivaa yskää. Olen pohdiskellut koko päivän, että uskaltaisiko sitä heitää jonkin setiritsiinin naamaan... Yritän huomenna soittaa sinne teratologiseen tietopalveluun, jospa osaisivat auttaa. Pelkään kauheasti, että astma tai allergiat äityy pahoiksi ja sitten pitää ottaa paljon pahempia troppeja kuin antihistamiinia. Viime yönä en saanut kunnolla nukuttua, kun vatvoin taas näitä asioita.
Sitä piti vielä sanoa rohkaistakseni kaikkia ovulaation metsästäjiä, että tämä oli todellakin sellainen kierto, että en havainnut ovista mitenkään. Senkin takia on itsellä vähän sellainen olo, että oikeastiko raskaana..? Uskon kun näen, siis muutakin kuin ne viivat.
Plussa-aaltoja! ~~~~~~~~
Hilpsu
mimmi75: jee, onnea oviksesta. Toivottavasti etova olo on muutkin kuin vatsatautia! zemppiä piinailuun.
piqu: mulla on tässä kierrossa otettu kierukka pois. Itse olen kanssa hieman epäuskova että tärppäisi, mutta kaikki on mahdollista. mulla oli kierukka 4 vuotta.
2poj@anäiti: db db db db db
Hilpsu: toivottavasti pääsen siirtymään odotuspuolelle kanssasi ja päästään talveen yhtä matkaa.
Itse olen kummassakin edellisessä raskaudessa tehnyt testin vasta kun menkat on ollut 2 viikkoa myöhässä. en ymmärrä miten olen jaksanut odotella niinkin kauan. Nyt en varmaan jaksa jos menkat on edes päivänkin myöhässä.
Eilen olin todella väsynyt iltapäivästä ja olisin voinut ottaa päikkärit. Välillä on nälkä kuin hevosella. toivottavasti nämä enteilisivät plussaa mutta voihan nämä olla vain kuvitelmaa. eilen nipisteli oikein kovaa alavatsasta etten todellakaan voinut kuvitella asiaa. rinnat tuntuu jotenkin erillaisilta.
Nyt ei voi muuta kuin odotella.
No, tänä aamuna sitten tuli jonkin verran vahvempi viiva ovistestiin. Eli tänään tai huomenna on ovis. Eilen tuli puuhailtua enkä tiedä jaksaako enää tänään. Tänään tosin on miehen synttärit, joten jos ois sittenkin mahkuja.. ;-) Mennään illalla miehen kanssa kahdestaan syömään. Ei varmaan mitään romanttista, luulen,että ihan pitsapuolelle menee... :D Katsotaan nyt.
mimosakukka: Kiitos tsempeistä! =) Oviksen aikaan minua yleensä alkaa hermostuttamaan että pääseekö puuhiin ja mitä sen jälkeen tapahtuu. Nyt yritän olla ajattelematta asiaa. Siis YRITÄN. :)
Kaikille tsemppiä!! =) bd bd bd bd!
kp 15/26-30, yk 10
Hyvä juttu Mimmi75!! =) Nyt vaan sitten peukut ja ja varpaat pystyyn!! :)))
Km alkoi siis 15.5. ja tasan 15 päivää myöhemmin alkoi uusi vuoto! Hirveä sarvi päässä! En olisi jaksanut jotain vuotohäiriöitä enää tässä. Ylihuomenna olen menossa gynelleni, sittenpähän saa tietää, että onko jäänyt jotain jäämiä km:sta vai onko jotain myoomaa, polyyppiä tai mitä ihme sötkötyksiä kohdussa.
Suoraan sanottuna on sellainen olo, etten ole ihan varma, onko se nro 3 tämän vaivan arvoista. Jotenkin muistuu mieleen tunnelmat ennen esikoista, kun oli vain keskenmenoja ja vuotohäiriöitä (silloin tiputtelua ja tod.näk. hormonaalista pillereiden jälkimaininkeja, nyt on ihan VUOTOA, ei voi tiputteluksi sanoa nimeksikään). Tuntuu siltä, että olin ihan tyytyväinen olooni, elooni ja perheeseeni ennen tätä hölmöilyä. Ja olen edelleenkin, mutta kun takaraivossa on vain ajatus, että pitäisi tulla raskaaksi ja sitten on näitä kaikkia epämääräisyyksiä. Miksei tämä voisi sujua ihan kuin kuopukselta? Hups vain, huomata, että tässähän ollaan raskaana ja sitten synnyttää pampula lähes laskettuna aikana...
Joopa joo, ei taida meikäläisen psyyke nyt jaksaa tätä. Toistaiseksi siis tauon paikka (no ihan siksikin, kun ei kroppa taas toimi!) eli jaksamista yrittämiseen kaikille kolmosesta haaveileville, itse poistun takavasemmalle ja unohdan kesäksi nämä lisääntymisasiat.
Mimmi75: onnittelut varmistuneesta oviksesta! Piinailua siis tiedossa reilusti... Niin ja mulla on onneksi ollut ihan säännölliset kierrot aina, myös tämän kuparikierukan kanssa. Toivottavasti myös pysyy vielä sellasina.
nimballe jaksamista vaikkeitten asioiden ja pohdintojen äärellä!
Ja sitten ON: voi p....a; vanhaksi ei ole tulemista. Mulla on tonne alapäähän kasvanut joku inhottava roikkuluomi ihan yht'äkkiä ja nyt se on ruvennut tosissaan hankaantumaan ja vaivaamaan. No varasin lääkärin ensi viikon perjantaille, että se poistettas, että hyvästi vaan tämän ekan kierron oviksen hyödyntäminen... On se kokonen, että tarttee varmaan ompeleen tai pari poiston jälkeen. Just mun tuuria...
Piqu
Kamala päivä, vaikka paljon kyllä olen saanut aikaankin, hiehot on vihdoin pihalla, kävin kaupassa ja meidän kyläkoulun pihalla siirtämässä ison kasan perennoja turvaan piharemontin alta, tietty myös navetoinut olen alussa ja välissä. Nyt pitäisi vielä innostua siivoamaan =/
Ei muuten mitään mutta kun vasempaan käteen iski hermopinne, hirveä jomotus ja puutuminen mikään ei ole hyvä! No, valivalivali joo tiedän.
Olen sentään saanut tietokoneen toimintaan, niin voin tyydyttää palsta-addiktioni!
Mimmi75lle, todella hieno tulos! Nyt vaan toivotaan kovasti. Vaikka toivottavasti tänne jää edes joku mun kanssa kun mulla ei ole minkään sortin oireita, ei täti eikä raskaus, nyt taitaa olla kp 29
Nimballe halauksia tummiin ajatuksiin, joskus tulee itsellekin mieleen, onko tässä mitään järkeä koko touhussa kun nou muksutkin on jo noin isoja, siihen sitten vauva vielä? Mutta olin viime kesänä niin onnellinen kun olin raskaana joten yritämme edelleen...
Piqu, sulla on sentään säännöllinen kierto ja eka yk ja jos et voi yrittää niin eihän se oikeasti ole edes yk =) *koettaa lohduttaa tökerösti*
Olikohan jotain muuta... no en muista! Lähdenpä tästä siivoilemaan
Rilla-ma-rilla
No nyt toi kone sitten tummensi tuon yhden kohdan, sen piti olla tähtien välissä... No toivottavasti ajatus kuitenkin selviää.
Riltsu
Meni ohi sitten kun söi... Ja töissä aamupäivällä kahvi maistui ihan kummalle... Tänään on paleltanutkin ja kovasti väsyttänyt. Ei kai mulla oikeasti ole oireita? Vai kuvittelenko? Vai psyykkaanko itseni etomaan??? Ei kai jo näillä dpo:illa? Valkkariakin tulee kyllä enemmän kuin normaalisti näillä päivillä! Ja kaupassa vihreät omenat tuoksui nii-in herkullisen hyville, että vesi tuli kielelle ja oli pakko ostaa, vaikka yleensä ostan punaisia omenoita. Rintoja kihelmöi ja alamahaa nippailee. Pitää nyt yrittää hillitä tätä mielikuvitusta!!! Toivon, että tämä oikeasti olisi *sitä*, mutta jotenkin pitää yrittää pitää matalaa profiilia, ettei tipahda niin korkealta, *jos* täti tulee... :/
Mimmi75, kp23/??, dpo 7 tai 8.
mulle tulee clomeista aika reilusti noita samoja oireita, tälläkin kertaa niitä oli, kumma juttu.
Mutta en kyllä tyrmää kokonaan sun toiveitakaan!
Riltsu *Mutta peukut pystyyn!
Juupa juu, tänään tuntuu, että oireet on kadonneet (rinnat hyvin vähän kipeät) ja aamupäivällä alavatsaa kramppaili monta kertaa oikein kunnolla. Vuotoja ei ole näkynyt, mutta tulipahan sellainen olo, että nyt ollaan taas herran nuhteessa. Että usko raskauteen ja sen jatkumiseen on aika vähäistä tällä hetkellä. Ei auta kuin nöyrästi odotella.
Nimba: Ajatuksesi tuntuvat tutuilta. Jotenkin tämän kolmosen kuumeilu kaiken kaikkiaan on ollut niin hankalaa ja jotenkin vakavaa, että välillä miettii, että onko tässä mitään järkeä. Edelleen mietin. Mutta kun tuntuu, että ajatuksesta ei pääse eroon, niin minkäs teet. Ja joka kerta kun näen lapseni juoksentelemassa täynnä elämää tuolla pihalla tai muuten onnellisina, niin sisälläni läikähtää, että tämä on elämässä ihaninta ja voisiko vielä kerran saada nauttia samasta.
Mimmi75, oireesi kuulostavat tosi hyviltä! Clomeista ei ole kokemusta, mutta toivottavasti oireet ovat oikeita eikä Clomeihin liittyviä. Peukutuksia!
Rilla-ma-rillahan elää myös piina-aikoja, milloin aiot testata??
Hilpsu
JOllei tule todella kovia raskausoireita.Olen tehnyt tänä vuonna testejä yli sallitun määrän ;) En jaksa enää, ja sitäpaitsi vasta nyt on se kp 29, pitäisi laskea eikä arvailla. Vaikka kieltämättä tällä kertaa testaus pyörii mielessä, kun on sentään mahdollista että olisi onnistunut, vaikka oireita ei ole tai no nyt vihdoin voin sanoa, että rinnat on hieman arat mutta niinhän ne ovat ennen tätiäkin. Joten loppupäätelmäni on edelleen, että tuskinpa olen raskaana.
Pitäisi ureta leipomaan, me mennään illalla katsomaan semmoista 5 viikon ikäistä pikku poitsua, rotinoille siis ollaan menossa, kerran olen vilaukselta pojan nähnyt ja se oli niiiiiin suloinen. Voi olla taas illalla hieman haikeat fiilikset, eikö jo kohta olisi meidänkin vuoro? Toisaalta jotkut ei saa koskaa kokea raskautta, että ei pitäisi valittaa.
Mä näytän olevan täällä alvariinsa nyt, oikea palstahäirikkö!
Rilla-ma-rilla
Entisenä 3-kuumeilijana (meitin kuumeilun seurauksena syntynyt tyttö täytti just 1v!) aattelin piipahtaa lukemassa kuulumisia. Joitakin tuttuja nimimerkkejä täällä on edelleen. Pikaisia plussauksia teille!
Tsemppiä kaikille ja pidän peukkuja piinailijoille!
AIHA neljättä odottaen rv 16+4
ajoittain kärsin unettomuudesta, etenkin kun mies ei ole kotona...
Hilpsu, paljon onnea plussasta!
Kiva kun käyt kertomassa oireitasi.sitä kun niin toivoo/odottaa ja haluaisi jo saada vastauksen asiaan, että onko tärpännyt. Voi hieman vertailla oloaan sinun oloosi, mutta yksilöitähän me kaikki. Kaikki oireilevat eritavalla.
tarrasukkia matkaan!
Piqu, ei täällä kenestäkäään maanvaivaksi tule. Kiva lukea muitten ajatuksia. Niin kuin joku sanoi, tämä on kuin päiväkirja, mutta parempi.
äiti04ja07: voimia! olen pahoillani. sure surusi ja katse sitten kohti huomista.
2poj@näiti: zemppiä ovikseen. db db
Mimmi75, en kyllä tiedä mitään inhottavampaa tautia kuin ripuli ja oksennus pikkulapsilla. tulkoon kuumeet ja flunssat, mutta ei vatsatautia! koita jaksaa!
Minttumii/ Marinella pahoittelut (miten sanoisi) "tädistä". Varmaan kerkesit jo olla hieman pää pilvissä, joten kokemus tiputti sinut varmaan korkealta ja kovaa. Jaksamisia!
ON: vkl mennyt remppaa tehdessä, ei piru se ei kyllä valmistu koskaan. Tarkoitus oli puolivuotta tehdä vähän paranteluja taloon, mutta nyt ollaan vuosi sitä pakerrettu ja vielä ei muuttopäivää näy. Enään ei jaksa edes ajatella että koska se olisi valmis, ehkä joku päivä. tekee pikkuhiljaa sieltä täältä niin, kyllä se siitä sitten.
Parhainta tässä rempan tekemisessä on ettei omaa oloa tule tarkkailtua kokoajan, pahinta on ettei mitään saa tehtyä kun lapset vaativat huomiota. on nälkä, pissa, jano jne. no kaipa mä jotenkin olin apuna.
Ovista en ole pongannut, vaikka yleensä huomaan sen kierron keskivaiheilla. Itselläni on kova epäillys että jos tärppi on käynyt niin se on käynyt ennen normaalia ovis ajankohtaa. Pupuiltua on tullu "riittävästi".
Välillä tuntuu oireita olevan, välillä ei mitään.
vielä reilu viikko...miten jaksan odottaa, odottaa, odottaa
20/28-30