Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tunnusta sinäkin! Söitkö lapsesi saamia joulukarkkeja?
28.12.2010 |
...niin tuota ... mä taisin syödä ainakin yhden lakritsalaatikon lapsen lahjakarkkeja.
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Esikoinen oli saanut paketoituja suklaarasioita lahjaksi. Esikoisen pakettipino oli määrältää isompi kuin kuopuksen.
Ravistelin esikoisen paketteja, ja revin kaikki suklaapaketit auki ja laitoin suklaat pokkana kaappiin. Ollaan niitä lähinnä miehen kanssa syöty.
Näin siis sain lahjamäärän tasattua, lasten ylipainoriskiä pienennettyä ja vähemmän reikiä heidän hampaisiin...
niin pieni, että "mustat karkit" on hänestä pahoja.
ap
Alue: Aihe vapaa
mutta konvehtirasioita ostin itse kotiin 5, joita olen tasaiseen tahtiin tyhjennellyt itsekin.