Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: kummalla puolella sinä/ miehesi nukkuu?

Vierailija
14.11.2010 |

makuuhuoneen Ikkunan puolella vai oven puolella?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhassa kodissa oli toisin päin:)

Vierailija
2/18 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama missä nukutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nukun sohvalla, kun en kestä miehen kuorsausta.

Vierailija
4/18 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oven puolella ainakin nyt

Vierailija
5/18 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pyrin aina siihen, että mies nukkuu oven puolella. Feng shuin mukaan tämä on parempi näin, mutta huomasin sen tehon parisuhteeseen jo paljon ennen tutustumista koko feng shuihin. Entisessä asunnossamme minä nukuin oven puolella eikä meillä mennyt kovinkaan hyvin. Seuraavassa asunnossa makkari oli niin päin että mies jäi oven puolelle ja parisuhteemme parani huomattavasti. Vasta jälkeenpäin opin että näinhän se pitääkin olla ja sen jälkeen olen varmistanut että nukutaan näin päin

Teiltä, joilla nainen nukkuu oven puolella haluaisin kysyä että miten teillä miehen kanssa menee?

Vierailija
6/18 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta olen miehen ja lapsen välissä

Vierailija
7/18 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jättää likaiset kalsarinsa, puhtaat vaatteensa, kirjansa, lehtensä ja ylipäänsä puolet omaisuuttaan sängyn viereen. Pakko olla sillä puolella jossa ne eivät näy heti ovelta. Miehen puolella on niin korkea pino roinaa että se joutuu menemään sänkyyn päädyn kautta, sen puolella ei pysty kävelemään.

Vierailija
8/18 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä. Vielä 3kk sitten oli toisinpäin, kun kuopuksen pinnasänky oli sängyn vieressä (ikkunaseinällä) ja minä siis sen puolella. Mies vaan on tottuneempi nukkumaan (meista katsoen) vasemmalla, niin vaihdettiin, kun vauva siirtyi lastenhuoneeseen.

Mahdollisesti vuodenvaihteen jälkeen vaihtuu taas, kun menen töihin ja mies alkaa hoitaa mahdolliset yöheräilyt, ja oven puolella nukkujan on helpompi nousta ja mennä lastenhuoneeseen. Mulle itselleni nukkumapuolella ei oo väliä.

Vierailija
9/18 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa paremmin meillä nyt menee, kun mä nukun oven puolella, verrattuna muutaman kuukauden takaiseen. Osuutensa on varmaan just sillä, että meidän makkarissa ei oo enää kolmatta ihmistä ;)

Vierailija
10/18 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ärsyttävää hyppiä miehen yli (olen seinän puolella itse), kun vauvalla hätä. Mies ei itse herää, ja ei kyllä osaa mitään asialle tehdäkään. ;) Ei suostu vaihtamaan puolta, kun pystyy siltä puolelta suojelemaan perhettään. :D

Ja ei mene parisuhteella kovin hyvin, vaikka näin on nukkumajärjestelyt, ehkä uudella tulokkaan on myös vaikutusta.

Vierailija
11/18 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oven lähellä ja mies seinän puolella, koska mun täytyy heräillä öisin ja ottaa pienintä viereen... :(

Vierailija
12/18 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ikkuna jää sängyn jalkopäähän useamman metrin päähän ja ovi kanssa on kaukana nurkassa (siis sängystä katsottuna) Ja sängyn molemmin puolin jää vielä metri tilaa ainakin. Mutta kaippa se mies on ihan vähän lähempänä ovea ja nukkuu siis minun vasemmalla puolella. Nyt kun mietin asiaa tarkemmin, niin kyläpaikoissa yms, mies nukkuu aina lähempänä ovea... Joku suojeluvaisto sen täytyy olla.

Vierailija
13/18 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nukutaan muutenkin sylikkäin ja saman peiton alla. Ja seksin jälkeen nukahdetaan sinne minne satutaan jäämään, välillä poikittainkin.

Vierailija
14/18 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikkunan puolella. Mies on lähempänä ovea, jo siksikin, että jos joku mörkö tulee sisään, iskä ajaa sen pois. Viisivuotias poikamme usein salaa hiippailee yöllä väliimme.

Vierailija
15/18 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ei kyllä oo muuta syytä kuin se, ettei meidän sänkyä saanut tähän makkariin kuin yhdellä tavalla sijoitettua, ja mä nyt olen aina nukkunut sillä puolella sänkyä, joten nukun jatkossakin.

Vierailija
16/18 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mieheni on oikeakätinen :)

Vierailija
17/18 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolella, ja tuo kätisyys on ihan hyvä syy;-D. Itse olen varsin molempikätinen:-). Jalat on ikkunaan päin, mies oven puolella. Sängyn ja seinän väliin jää kyllä tilaa, mutta silti usein kömmin miehen yli, jos vaikka pitää vessassa käydä. Mies kuitenkin nousee aamuisin joko aikaisemmin tai viimeistään samaan aikaan kuin minä: on kätevämpää, ettei hänen tarvitse kömpiä mun ylitseni.

Vierailija
18/18 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä nukun oven puolella. Syy siihen on se että mä olen se joka yöllä käy juomassa tai pissalla tai molempia, mies nukkuu aamuun asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi