G: Tilin saldo tänä päivänä ja mitä puoluetta äänestät 2011?
Kommentit (80)
vihreitä äänestän. Hätätapauksessa rkp käy myös.
käyttötilillä pari tonnia ja Kokoomusta äänestän.
jotain yli 47000, en tiedä äänestänkö ketään. Vihreitä äänestin ennen tuota leijona-sekoilua.
Ja kokoomuksen listoilla näkyy henkilö olevan, jota aion äänestää.
käyttötilillä 4500 euroa ja säätötilillä 24 000 euroa. Kokoomusta äänestän.
Käyttötilillä varmaan noin 800Eur.
Palkkapäivän jälkeen kaikki ylimääräinen siirtyy aina säästötilille ja melkein kaiken maksan luotolla.
En äänestä.
on todella vähän säästöjä, ei edes kuukauden palkkaa vastaavaa summaa. Ruotsalaisilla ja tanskalaisilla paljon enemmän säästöjä, jotka tarkoitettu pahan päivän varalle. Miten ihmeessä täällä sivuilla on kaikilla tonneja säästössä?
meillä on varaa Internettiin ja vapaa-aikaan?
Käyttötilillä noin 1900, säästötilillä 11000
Vihreitä äänestän.
perussuomalaisia olen äänestänyt tähänkin asti.
on todella vähän säästöjä, ei edes kuukauden palkkaa vastaavaa summaa. Ruotsalaisilla ja tanskalaisilla paljon enemmän säästöjä, jotka tarkoitettu pahan päivän varalle. Miten ihmeessä täällä sivuilla on kaikilla tonneja säästössä?
Mulle on ihan oikeasti se ja sama, onko säästöjä vai ei. Jos köpelösti käy, myydään tää kämppä (enkä kaipaamaan jää). Jos pesukone hajoaa, niin osarilla koska sekään niin kalliiksi tule kuin käteisellä ostaminen.
Ihan sama, mitä muut sanoo, mutta me porskutellaan näin =)
1200 € ja äänestän ihmisten tärkeiden arvojen puolestapuhuvaa puoluetta eli kristillisiä.
Minulle tärkeää on jälkeläistenkin hyvä tulevaisuus. En ole vain itsekeskeinen.
käyttötilillä n 8000 E
perussuomalaisia
Säästeliäs luonne. Äänestän vasemmistoa.
ehkä kristillisdemokraatteja tai demareita. myös perussuomalaisia harkitsen
Ajattelin äänestää Perussuomalaisia, josko vaikka muut puolueet säikähtäisivät, että valta voidaan myös ottaa heiltä pois ja alkaisivat taas ajaa tavallisen kansalaisen asiaa.
vihreät