G: Tilin saldo tänä päivänä ja mitä puoluetta äänestät 2011?
Kommentit (80)
Suurten summien säilyttäminen käyttötilillä kertoo korkeintaan tietämättömyydestä talousasioissa. Jo kuukauden palkkaakin vastaava summa on järkevää säilyttää säästötilillä. Oikeasti rikkailla rahat ovat tietysti ihan muualla. Minä en ole varakas, mutta vaurastumishaluinen, talousasioissa erittäin valveutunut ja talouspolitiikkaa aktiivisesti seuraava. Varmastikin stereotyyppinen kokoomuksen kannattaja. Käyttötilillä on vain palkkapäivänä koko kuun palkka, ja heti samana päivänä rahaa lähtee ihan muualle. Nyt luulen käyttötilillä olevan noin 200 euroa. Se ei kerro mitään omaisuudesta.
Satuin tänään käymään verkkopankissa ja siitä keksin tämän aloituksen. Pidän kyllä käyttötilillä aina vähintään kuukauden palkkaa vastaavaa summaa, koska se tuo minulle turvallisuudentunteen. En ole ahne, joten en kaipaa suurta tuottoa rahoilleni. Nyt kun huomasin että tilille on taas kertynyt vähän turhankin paljon ylimääräistä, lyhennän vähän asuntolainaani. En ole vaurastumishaluinen enkä kokoomuksen kannattaja, kuten sinä, joten jo siitä syystä rahankäyttötapamme ovat täysin erilaisia.
ap
käyttötilillä n.2500
säästötileillä muu omaisuus ja
sdp:tä äänestän.
Paljon enemmän säästötilillä, rahastoissa ja osakkeissa. Olen kokoomuslainen henkeen ja vereen niin sinne mun ääni menee. Kai meidän rikkaidenkin asioita jonkun täytyy ajaa? :)
ja äänestän Muutos 2011, koska tunnen ehdokkaan henkilökohtaisesti ja tiedän hyväksi.
Mitään muuta puoluetta en voisi äänestää periaatesyistä.
Luultavasti äänestän demareita tai vassareita.
Äänestän Vasemmistoliittoa tai demareita.
ja sekin liikaa. Osakkeissa on sitten jo aikapaljon. olisiko reaaliarvo tällä hetkellä 500.000 e. Tosin osa ei ole helposti realisoitavissa. Me laitetaan aina kaikki säästöt sijoituksiin.
Kokoomusta äänestetään ellei toisinaan keskustaa.
Perussuomalaisia ajattelin äänestää.
Vasemmistoliittoa tai perussuomalaisia, ei missään nimessä kokoomusta.
300e tilillä, velkaa ja kulutusluottoja (siis master card, ei mitään vippejä)
Äänestän kokoomusta.
ihan vaan niiden maahanmuuttopolitiikan takia!
n. 2500 ja säästötileillä n. 30 000 euroa.
Äänestän vasemmistoa. Persut vois olla ihan ok, mutta "hukkaan" menee ääni, jos yhden asian perusteella vain äänestää. Lisäksi en ole uskovainen.
oon tätä ajatellut, mutten keksinyt laittaa :)
1000e käyttötilillä, säästiksellä 20 000
Vassareita ehdottomasti!
Käyttötilillä jotain 3000e, korkeakorkoisilla noin 20.000,- ja muutamilla tonneilla osakkeita
ja Perussuomalaisia olen äänestänyt Tony Halmeen ajoista lähtien.
jotain 7500 euroa.
Äänestän keskustaa tai kokoomusta, en tiedä vielä kumpaa. Jos RKP:llä olisi täällä ehdokkaita, äänestäisin sitä, vaikken suomenruotsalainen olekaan
11.000€, ja äänestän Vasemmistoliittoa.