Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Idiootti mieheni on lähetellyt jotain turhia fb-viestejä mun kaverille, säätää meidän välejä

Vierailija
27.12.2010 |

Sattumalta katsoin mieheni fb-viestit salaa (tiedän sen ääliön salasanan, mitäs käyttää samaa joka paikassa).

Jotenkin ärsyttävää, että se on mun SELÄN TAKANA lähettäny yhdelle mun kaverille noloa viestiä, että "onko se suuttunut meihin" yms., kun se kaveri ei tullut meidän tupiksiin (eikä ilmoittanut).

Oli laittanut kutsut vaan tekstarina, ilm. kaveri ei enää käyttänytkään sitä numeroa johon olin kutsun laittanut (vaik olin aika varma et se just hällä toimis, tsekkasin vielä hänen fb-sivultaan jota hän ahkeraan käyttää, että oli sama nro.)

Ja pari pv ennen bileitä laitoin fb-viestin, että ovatko tulossa ja saivatko kutsun.

No, kaverista ei kuuluut mitään eikä tullut - ei siinä mitään, hällä laaja tuttavapiiri ja paljon kiireitä.

Vähän ehkä jossai kohtaa miehelle mietin ääneen, että kun ei "Marja" ole vastannut, toiv. sai kutsun ja että fb:n kautta ainakin sai viestini 100-varmasti kun näen et hän siellä on käynyt, mut että hän varmaan kiireinen jne.

No mieheni sitten oli laittanut muutama vk juhlien jälkeen just jotain noloa viestiä kaverille.

Ja kaveri oli vastannut sille myös ettei ollut (muka) saanut mitään kutsua/viestiä ja että olisivat (muka) mielellään tulleet - no olivat viestietelleet puolin toisin mieheni kanssa, et kutsutaan ne sit toisen kerran yms.

vituttaa et mun selän takana tommosta hääritään, eikä KUMPIKAAN ole mulle mitään sanonut asiasta - kaveri ei oo vastannut mulle mitään - mies ei oo maininnut asiasta mitään (vaikka luulee siis että mä edelleen uskon 100% "Marjan" saaneen alkup. kutsuni ja että mä vaan luulen et se on niin kiireinen ettei mun ystävyys sille kovin tärkeä oo - mikä varmaan ihan tottakin, enkä mäkään nyt mikään "tyrkky" halua olla, ihan kiva että on ihmisiä silleen vaan "tuttuinakin").

Samoin mieheni oli yhdelle mun ex-pomolle jotain viestiä laittanut kun oli tavannut hänen vanhan naapurin.

Ja yhdelle vanhalle tytölle (joka jotenkin samoista porukoista missä pyörivät aikoinaan miehen ed. tyttökaverin kanssa), jotain pitkähköjän lämminhenkisiä viestejä oli kirjotellut - tästä hän tosin kertoikin mulle, mutta ei nyt siitä että ne viestit oli noin "lämpimiä".

No, ei noissa nyt mitään sinänsä kamalaa, mutta tuo risoo ja on noloa, et mun tietämättä mun tuttavan kanssa mun suhteita siihen aletaan säätämään!

Miten mä kostan tän sille?!

En voi asiasta suoraan sanoa kun se vaihtaa fb-salasanansa muuten enkä pääse sinne enää "vakoilemaan" (mikä näköjään on ihan tarpeen).

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta vakoilusta ei kyllä ole mitään hyötyä jos et voi sitten mitään asiasta puhua. Ja kostaminen ei mitään hyvää saa aikaan, asiat menee vaan entistä pahemmaksi.

Vierailija
22/22 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se auttaa asiaa mitenkään, että luet salaa miehesi viestejä?? Kun et edes voi niistä sitten puhua. Sitten vaan jurputat itseksesi että onpa paska ukko ja asiat ei muutu miksikään.

en mä tuota siis mitenkään usein tee, nyt satuin katsomaan ajan kuluksi, en oo ennen (ehkä yhden kerran pikaseen vähän) katsonut.

No, toisaalta kun nyt nään mitä se saattaa hääriä, niin ehkä sitä ois syytäkin pitää silmällä.

OIshan se hyvä tietää etukäteen, jos sillä joskus alkaa olla jotain vakavampaa sutinaa - jääpä aikaa ajatella asiaa ja päättää itse minkä siirron tekee, ettei tule sit pommina taivaalta mikään uusi kuvio.

Kyynistä mutta mä on jotenkin tässä elämässä oppinut, että kehenkään ei voi luottaa :(.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän