Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exä sanoo että tuhlaan hänen aikaansa

Vierailija
05.11.2024 |

Minun pitää tietää haluanko olla hänen kanssaan vai en. Minulla ollut nyt vuosi aikaa kuulemma miettiä. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijjaa.

Vierailija
2/14 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö ole aika reilua? Saat turhanpäiväiseen arpomiseesi vuoden? Se on helvetisti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi!! Todellakin kummankin ajan tuhlausta

Vierailija
4/14 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua käydä eroa läpi tai omaa osuuttaan siihen. Mihin on kiire? Äkkiä vaan pitäisi muuttaa yhteen takaisin. Mistä tiedän hänen muuttuneen kuten sanoo

Ap

Vierailija
5/14 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sun ex teki, ku pidit sinkkuvuoden? Annas ku arvaan: ei osallistunut arjen metatyöhön ja sulla oli semmonen olo, ku oisit joku projektipäällikkö

Vierailija
6/14 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin melkein vuosi erossa niin ettei pidetty juurikaan mitään yhteyttä eikä nähty. Vasta kesällä lähennyttiin eli ei kauaa aikaa sitten

Ap

Vierailija
7/14 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ollu ihan tarpeeksi aikaa vatvoa asioita eronne jälkeen ja jos vielä vuodenkaan aikana et osaa ratkaista asioita ja lakata tuhlaamasta teidän molempien aikaa niin koittaa se päivä kun exäsi tekee päätöksen teidän molempien puolesta eikä sulla ole enää mahdollista siihen tilanteeseen tai sen kehittymiseen johonkin päin vaikuttaa. Ollut jo ihan riittävän reilu että olet saanut vuoden verran aikaa miettiä ja haaskata hänenkin aikaansa. 

Vierailija
8/14 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla ollu ihan tarpeeksi aikaa vatvoa asioita eronne jälkeen ja jos vielä vuodenkaan aikana et osaa ratkaista asioita ja lakata tuhlaamasta teidän molempien aikaa niin koittaa se päivä kun exäsi tekee päätöksen teidän molempien puolesta eikä sulla ole enää mahdollista siihen tilanteeseen tai sen kehittymiseen johonkin päin vaikuttaa. Ollut jo ihan riittävän reilu että olet saanut vuoden verran aikaa miettiä ja haaskata hänenkin aikaansa. 

Eli meidän pitää muuttaa yhteen?

Ap

Vierailija
9/14 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija: Ei halua käydä eroa läpi tai omaa osuuttaan siihen. Mihin on kiire? Äkkiä vaan pitäisi muuttaa yhteen takaisin. Mistä tiedän hänen muuttuneen kuten sanoo. Ap

Lähennyitte(kin) vasta kesällä?

Sulla taitaa olla menossa syvääkin pohdintaa!!!??? Minäpä kirjoitan tekstisi uusiksi: Et halua käydä eroa läpi (onko hän vaatinut enää?) Sulla itselläsi olisi kiire, mutta et osaa päättää yhtään mitään - pitääkö sellaista päättää nyt, ettekö voisi pitää omat kämppänne kunnes asiat selviävät enemmän? Sanooko itse, että on muuttunut vai oletko vetänyt sellaisen johtopäätöksen että exä onkin ihan kiva tyyppi ja vasta nyt olet tutustunut häneen 'uudestaan' ja oikeastaan ollenkaan koskaan - olet vain elänyt jossain harhakuvitelmissa ja omissa luuloissasi hänestä, mutta oikeasti et ole tietänyt hölkäsen pöläystä yhtään mistään häneen liittyvästä tai hänestä. Tässä uudessa tuntemuksessa syy siihen että nyt sulla kuumottaa jo ja ties kuinka paljon ja on kiire.

Vierailija
10/14 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onko tällaisen vaihtoehto annettu ainoana kelvollisena vaihtoehtona suhteen jatkumiselle? Jos et ihan täysin kakara ole niin osannet itse ratkaista tämän soutamisesi ja huopaamisesi. 

Vierailija
11/14 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija: Ei halua käydä eroa läpi tai omaa osuuttaan siihen. Mihin on kiire? Äkkiä vaan pitäisi muuttaa yhteen takaisin. Mistä tiedän hänen muuttuneen kuten sanoo. Ap

Lähennyitte(kin) vasta kesällä?

Sulla taitaa olla menossa syvääkin pohdintaa!!!??? Minäpä kirjoitan tekstisi uusiksi: Et halua käydä eroa läpi (onko hän vaatinut enää?) Sulla itselläsi olisi kiire, mutta et osaa päättää yhtään mitään - pitääkö sellaista päättää nyt, ettekö voisi pitää omat kämppänne kunnes asiat selviävät enemmän? Sanooko itse, että on muuttunut vai oletko vetänyt sellaisen johtopäätöksen että exä onkin ihan kiva tyyppi ja vasta nyt olet tutustunut häneen 'uudestaan' ja oikeastaan ollenkaan koskaan - olet vain elänyt jossain harhakuvitelmissa ja omissa luuloissasi hänestä, mutta oikeasti et ole tietänyt hölkäsen pöläystä yhtään mistään häneen liittyvästä tai hänestä. Tässä uudessa tu

Siis häh. Ei mulla ole kiire yhtään mihinkään. Mies itse sanoo että on muuttunut. Ei kuulemma suutu enää mistään. Ja kyllä mä luulen että tunnen hänet läpikotaisin. Ei ole nyt vielä suuttunut. Kuulemma entinen asuinpaikka stressasi ja naapurit. Asuimme omakotitalossa. Ehkä hänellä on uusi jo katsottu ja sen takia kiire. Vastaan myös liian hitaasti hänen viesteihinsä. Tai jätän vastaamatta.tekee itse sitä

Ap

Vierailija
12/14 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onko tällaisen vaihtoehto annettu ainoana kelvollisena vaihtoehtona suhteen jatkumiselle? Jos et ihan täysin kakara ole niin osannet itse ratkaista tämän soutamisesi ja huopaamisesi. 

On ainut vaihtoehto. Ei halua etäsuhdetta. Ei halua asua erikseen. Ja tää on meidän molempien ensinnäinen ero. Sen takia tähän liittyy ainakin itselläni paljon epävarmuutta varsinkin omasta pärjäämisestä ja tulevaisuudesta

Vierailija
13/14 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

On ainut vaihtoehto. Ei halua etäsuhde

Lakatkaa kumpikin tuhlaamasta toistenne aikaa ja lähtekää eri teille. Ei tuosta tule hevonhelv*ttiä. 

Vierailija
14/14 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin aikuiset ihmiset muuttuvat ilman pitkää psykoterapiaa tai suurta elämänkriisiä. Ja monet eivät muutu näistäkään huolimatta.

En lähtisi toivomaan toisen muutosta vaan miettimään omaa itseäni. Mitä sinä haluat, mitä voit kestää, mihin asti joustaa?

Jos mies asiattomasti raivosi sinulle ihan äskettäin - vuosi on lyhyt aika - en ymmärrä mitä miettimistä erossanne edes on. 

Ehkä mies on siinä oikeassa, että sinun on todella syytä lopettaa ajan haaskaaminen. Sitä tuo jahkailu on. Myös ei on vastaus ja päätös. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi