Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harvinaisen vittumainen fb-kommentti

Vierailija
26.12.2010 |

Kaverin päivityksiin joku oli kommentoinut:

"Eipä ollut joulu ähkyä, kun söi vähäsen. Joulusuklaatakin meni vain muutama. Ulkoilin joka päivä 2 - 3 tuntia koiran kanssa ja päiväunet päälle ah onpa levännyt olotila."

Hassua, että joku ihan oikeesti omalla naamallaan ja nimellään kehtaa brassailla.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa mitään brassailua ole

Vierailija
2/24 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään vittuilua... Mitä brassailua tuossa oli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa vaan pattiin kun ei itsellä ole selkärankaa kieltäytyä herkuista. Ei tuossa mitään brassailua ollut.

T. mamma joka vetänyt jo 2.5kg suklaata ja ruut päälle jouluna.

Vierailija
4/24 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ähkyssä ja housut kiristää..

Vierailija
5/24 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sävy on hiukan brassaileva, mutta ehkä painon ylläpitäminen ja hyvä kunto on erityisen tärkeää tälle kaverillesi?

Vierailija
6/24 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimon status tunti sitten. "Vihdoin kotona, sukulaiskiintiö täysi taas vuodeksi."

Juu, tuntuu tosi kivalta kun kolme päivää passannut ja laittanut ruokia veljen perheelle ja rouva ei tikkua ristiin laittanut koko aikana. Itse vielä ehdottivat meille tuloa jouluksi.

Tekisi mieli vastata että "Samat tuntemukset täällä", mutta en taida alentua samalle tasolle. Jos vain painan tykkäätä...

Vierailija
7/24 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole vetänyt ähkyjä?

Vierailija
8/24 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en silti koe kommenttia brassailuksi

Vierailija
9/24 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut tajuta että sinäkin luet statukset? Vastaa vaikka "kiitos".

Vierailija
10/24 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaikki muut julistaneet jouluähkyä pilke silmäkulmassa, niin yks pajattaa kuin on pidättäytymnyt herkuista. Ja 2-3 tuntia ulkoilua joka päivä - täällä oli koko joulun yli 30 astetta pakkasta...

Vierailija
11/24 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä toki vihjata veljesi vaimolle, että voisi hänkin jotain tehdä... Rankkaa tuollainen 3 päivän passaaminen, jos sinulla on vielä lapsiakin hoidettavana - tai vaikkei olisikaan.

Vierailija
12/24 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/24 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimon status tunti sitten. "Vihdoin kotona, sukulaiskiintiö täysi taas vuodeksi."

Juu, tuntuu tosi kivalta kun kolme päivää passannut ja laittanut ruokia veljen perheelle ja rouva ei tikkua ristiin laittanut koko aikana. Itse vielä ehdottivat meille tuloa jouluksi.

Tekisi mieli vastata että "Samat tuntemukset täällä", mutta en taida alentua samalle tasolle. Jos vain painan tykkäätä...

Vierailija
14/24 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kaverini kaverista.

ap

Vierailija
15/24 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttävää oman muka paremmuutensa esille tuomista kylläkin.

Vierailija
16/24 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eihän siinä kenellekään vittuiltu. Omakehua alusta loppuun, ei otettu kantaa kehenkään muuhun.

Vierailija
17/24 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja linkittäisin sit sen tyypin seinälle..

Vierailija
18/24 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä...!! Vastaisin myös ykskantaan varmaan myös että kiitos. Ja todellakin jättäisin viimeiseksi kerraksi, kun kutsun kylään.

Vierailija
19/24 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimon status tunti sitten. "Vihdoin kotona, sukulaiskiintiö täysi taas vuodeksi." Juu, tuntuu tosi kivalta kun kolme päivää passannut ja laittanut ruokia veljen perheelle ja rouva ei tikkua ristiin laittanut koko aikana. Itse vielä ehdottivat meille tuloa jouluksi. Tekisi mieli vastata että "Samat tuntemukset täällä", mutta en taida alentua samalle tasolle. Jos vain painan tykkäätä...

mä olisin voinut myös päivittää hetki sitten että ihanaa olla taas kotona. Koko joulu ollaan oltu menossa ja pari tuntia sitten päästiin kotiin, ihanaa. En mä silti sitä tarkoita että meidän kyläilypaikoissa olisi ollut jotain vikaa tms! Musta on vaan kivaa että lapset pääsee lopultakin leikkimään uusilla leluillaan ja itse saa vain olla.

Vierailija
20/24 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sukulaiskiintiö täysi taas vuodeksi".

vaimon status tunti sitten. "Vihdoin kotona, sukulaiskiintiö täysi taas vuodeksi." Juu, tuntuu tosi kivalta kun kolme päivää passannut ja laittanut ruokia veljen perheelle ja rouva ei tikkua ristiin laittanut koko aikana. Itse vielä ehdottivat meille tuloa jouluksi. Tekisi mieli vastata että "Samat tuntemukset täällä", mutta en taida alentua samalle tasolle. Jos vain painan tykkäätä...

mä olisin voinut myös päivittää hetki sitten että ihanaa olla taas kotona. Koko joulu ollaan oltu menossa ja pari tuntia sitten päästiin kotiin, ihanaa. En mä silti sitä tarkoita että meidän kyläilypaikoissa olisi ollut jotain vikaa tms! Musta on vaan kivaa että lapset pääsee lopultakin leikkimään uusilla leluillaan ja itse saa vain olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän