Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset ihmiset elävät suljettujen kaihtimien takana AINA?

Vierailija
26.12.2010 |

Siis kesät, talvet ja aamusta iltaan. Ja kuitenkin ovat halunneet talon jossa on valtavasti isoja ikkunoita!

Joo puhun siis naapurista. 10 vuoden aikana olen ehkä pari kertaa nähnyt kaihtimet vähän raollaan.

Ihan normi mukava perhe, mutta haluavat elää pimeässä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran vielä että meillä tässä naapurissa on useampikin talo joissa on kaihtimet auki ja ei sinne kyllä näin päiväsikaan sisään näe mitä siellä puuhataan jos ei nyt ihan naama kiinni ikkunaan mene. Sitten illalla eriasia kun valot päällä, silloin meilläkin suljetaan kaihtimet - kun muistetaan.

Vierailija
22/27 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme ole halunneet suuria ikkunoita mutta niiden kanssa on elettävä. Kaihtimet ovat kiinni, a)koska meillä hillutaan alusvaatteisillaan b) ikkunoista paistaa kesällä aurinko häiritsevästi sisään c) läheisyydessä kulkee vilkas´ulkoilureitti d) kaihtimien säätönuppi on niin hankalassa paikassa, ettei kovin viitsi kurotella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eläisi, jos minä en olisi täällä jatkuvasti availemassa kaihtimia ja verhoja.

Ihan tavallinen ihminen, eikä pelkää tirkistelijöitä tms. Ei vaan näe tarpeelliseksi avata kaihtimia eikä yleensäkään tajua miksi sinne ulos pitäisi niin hirveästi nähdä. Ei kaipaa kirkasta valoa, ilmeisesti ei ole herkkä kaamosmasennukselle tms, kun viihtyy hämärässä hyvin. Ainoastaan keittiössä pitää olla kunnolla valoa, kun tekee ruokaa, mutta siihenkin kelpaa keinovalo hyvin.

Vierailija
24/27 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jolla oli joku fobia et joku sattuisi näkemään mut tai hänet vaikka aamutakissa keittiössä. Miehellä oli muitakin alastomuuteen ja omaan kehoonsa liittyviä fobioita.

Vierailija
25/27 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus keittiön verhot on auki, ja kun syödään niin naapuri seisoo metrin päässä keittiönikkunasta ja katsoo suoraan sisälle...

Vierailija
26/27 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että luuleekohan meidänkin naapuri, että kyttään heille kun katselen ikkunasta? Mun olkkarin ikkuna on siis vastapäätä heidän keittiön ikkunaansa. Tuijottelen usein ulos ikkunasta, mutten suinkaan heille vaan lumista maisemaa, puita, taivasta.. minä nimittäin olen ihminen, jota ahistaa jos ikkunoista ei näy ylos :D

Vierailija
27/27 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun katutason asunnossa ja vierestä menee vilkkaassa käytössä oleva katu. Ja koska itsellänikin on paha tapa kurkistella toisten ikkunoista sisään niin pidän huolen siitä ettei meidän toimia näy kadulta. En pidä ajatuksesta että joku katselee minua ikkunan takaa.

Joo, toki katselen itsekin, mutta on omaa tyhmyyttä jos ei osaa vetää verhoja eteen. Tai sitten joitakin ei vain häiritse se, että joku saattaa ohi kävellessään kurkata sisään. Miksi katselen? No, en jaksa tuijottaa katuakaan eikä Suomessa vastaantulijoiltakaan saa minkäänlaista vastakaikua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän