Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset ihmiset elävät suljettujen kaihtimien takana AINA?

Vierailija
26.12.2010 |

Siis kesät, talvet ja aamusta iltaan. Ja kuitenkin ovat halunneet talon jossa on valtavasti isoja ikkunoita!

Joo puhun siis naapurista. 10 vuoden aikana olen ehkä pari kertaa nähnyt kaihtimet vähän raollaan.

Ihan normi mukava perhe, mutta haluavat elää pimeässä?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kerrostalon alimman kerroksen asunnossa makuuhuoneen sälekaihtimet AINA kiinni. Suoraan ikkunan takana on jalankulkutie. Emme oleskele makuuhuoneessa kuin nukkuessa ja vaatteita vaihtaessa. En jaksa räplätä kaihtimia auki ja kiinni, ihan sama jos ovat aina kiinni. Jos jotakuta häiritsee, ei ole minun ongelmani.

Vierailija
2/27 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten elävät kaihtimet aina suljettuina.

Sitten on perhe kuten mieheni veli perheineen. Heillä on: Kerrostalon alimmainen kerros vilkaan tien ja risteyksen kohdalla, isot lattiasta kattoon ikkunat ja aina verhot apposen auki, nyt pimeillä sisällä kaikki valot päällä ja tasan koko kaupunki näkee millaiset kalusteet heillä on ja mitä sisällä puuhaillaan siis yhtä hyvin voisivat elää näyteikkunassa. Koirankusettajat seisovat ihan pokkana tiellä ja katselevat heille sisälle kun emäntä seisoo yöpaitasillaan keittiössä tai isäntä kalsareissaan tietokoneella. Risteykseen pysähtyneet eivät voi olla kiinnittämättä huomiota ja yleensä näkee jonkun osoittavan sormella ja päivittelevän että kuinka noille näkee suoraan sisälle ihan kaiken.

Meillä ei onneksi ole ikkunoiden takana kuin metsää joten kaihtimia ei ole eikä verhoja pidetä suljettuina. Mua kyllä ahdistaisi elää suljettujen ikkunoiden takana paikassa jossa verhoja ei todellakaan voi pitää auki. Sama kun eläisi jossain ikkunattomassa kellarissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä, siis ikinäikinäikinä esim. kengillä ei voi kävellä pidemälle kuin noin metrin verran eteisessä, kaikella on omat oudot sääntönsä ja verhot on ehdottomasti oltava kiinni. Me pidetään verhot yleensä aina auki, ei meissä ole juuri mitään tirkisteltävää.

Vierailija
4/27 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joita ei kiinnosta olla naapureiden LIVE BB-talo, tai sellaisia jolla on esim papukaijoja? Jos on kaijoja niin on hyvin hankala pitää ikkunat avoimena kun tiput saattaa lentää niitä päin.

Vierailija
5/27 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjottimella muuten. Oman pihan puolelle ikkunoissa ei edes ole verhoja

Vierailija
6/27 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kovien pakkasten aikaan pidetään sälekaihtimet kiinni energiasyistä :)

Vierailija
7/27 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kuvittelee kaikkien kyttäävän heitä ;D.

Vierailija
8/27 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten elävät kaihtimet aina suljettuina.

Av-palstalta oppii aina uutta... Ilman tätä palstaa en olisi koskaan älynnyt kiinnostua siitä onko naapureillani kaihtimet auki vai kiinni (enpä muuten osaa edes sanoa, vaikka näkyvyys on aika hyvä?). Ehkä niistä kaihtimien kiinnipitäjistä voisi tehdä ls-ilmoituksen? Niillä on varmaankin jotakin salattavaa, kun eivät halua että pitkänenäinen naapuri kyylää kaikki tekemiset läpi. Johan siinä kieroon kasvavat kakaratkin kun eivät saa katuvaloa.

Vierailija
9/27 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa pihalla ramppaa sekalaista porukkaa aina silloin tällöin ja talvella kun on pimeätä ei huvita istua valoisassa olohuoneessa ja katsoa televisiota ja kaivaa nenää tietämättä kurkkiiko siellä yön pimeydessä joku ikkunoista sisään.

Aamuisin, ennen kuin lähden töihin en jaksa verhoja availla, koska iltoisin kun tulen takaisin kotiin joutuisin ne kuitenkin taas sulkemaan.

Että siinä sinulle tietoa, miksi meillä on aina verhot kiinni.

Vierailija
10/27 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti aina kaihtimet kiinni. Oli erakoitunut ja muutenkin vähän outo tapaus.

Vierailija
11/27 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut en pidä koskaan päivällä kaihtimia kiinni. Laitan kaihtimet kiinni sitten kun laitan nukkumaan ja haluan et on pimeää. Mulle on aivan sama kuinka moni kyttää mun alastonta kroppaa naapuritaloista.

Vierailija
12/27 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heiltä

Vierailija
13/27 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka kuvittelevat "kaikkien" kyttäävän heille sisään niistä valtavan suurista ikkunoista...?

Vierailija
14/27 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon itse miettinyt samaa. toiset vaan ilmeisesti on sellasia et haluu elää tältä osin täysin eristyksissä. tai sitten verhojen takana tapahtuu jotain mitä muut ei saa nähdä.

Vierailija
15/27 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kotosalla ihan kalsareissa ja ei todellakaan halua naapurin näkevän ;).

Vierailija
16/27 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. kaihtimillinen

Vierailija
17/27 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri kyttää meille suoraan sisään, joten meillä on lähes aina kaihtimet kiinni.

Siskollani ja hänen miehellään on ollut kaihtimet kiinni muuttopäivästä lähtien, eivätkä he meinaa niitä avata. Ja iban vaan siksi, että saavat olla kotonaan rauhassa katseilta :)

Vierailija
18/27 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sinänsä mun elämää liikuta mutta olenpahan vaan kiinnittänyt huomiota tuossa lähellä olevaan erään lapsiperheen taloon jossa kaihtimet ovat aina kiinni... Eikä ole ihan meidän naapurissa joten en ole 24/7 ikkunan takana kyttäämässä - syy ei siis voi olla minä ja heillä ei muutenkaan ole naapureita ihan seinän vieressä.

Vierailija
19/27 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sellaiset, jotka ei halua elää akvaariossa. Mä ainakaan en halua olla kuin näyteikkunassa, vaikka vain istuisin sohvalla juomassa kahvia. Tämä siis kerrostalo, jossa korkean naapuritalon lukuisista ikkunoista suora näkyvyys meille.

Vierailija
20/27 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuimme taloon, missä oli avarat ikkunat olohuoneessa ja keittiössä etupihalle. Niihin oli asennettu sälekaihtimet, mutta talon takaosassa oleviin ei. Ihmettelimme sitä kyllä.

Mutta aika äkkiä ymmärsin miksi. Naapuri tiiraa meille ikkunoista tai kesät istuu portailla ja kyttäävät koko ajan meille.

Vaimo sitten postilaatikkoreissuilla raportoi meidän tekemisiämme, mitä ovat ikkunoista nähneet tai kyselee, mihis sinä taas eilen kolme kertaa kävit autolla.

Eli ap löydät itsestäsi samaa kuin tässä meidän naapurissa on. Meillä on kaihtimet kiinni ihan vain heidän takiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi