Mun mies tienaa 850e/päivä bruttona.
Kommentit (16)
Entä itse, mitä sinä tienaat, mitä yhteiskunta sinusta hyötyy-vai hyötyykö?
Ja paljonko mies kerkeää olemaan perheen kanssa tienatessaan siipeilijöille elintasoa?
Aika keskinkertaista leveillä jonkun TOISEN ansioilla.
Sain juuri itse työtarjouksen, jossa voisin tehdä työtäni toiminimen kautta 100 Euroa/h. Kuulostaa eka isolta, mutta... mitäs jos töitä onkin vaan 7-8kk vuodessa, aina ei pysty laskuttamaan täyttä työviikkoa jne. Sitten tuosta maksetaan alv:t, eläkemaksut jne. Hups, ei siitä jääkään äkkiä kuin 50-60 kEuroa vuodessa verotettavaa tuloa ja se ei olekaan kovin paljoa verrattuna siihen, että teet töitä koko ajan veitsi kurkulla.
850e päivässä. Ja kaikki sormet ovat hommissa.
Vaihtelee hieman sen mukaan paljonko hän pitää vapaata. Hyvin tulemme toimeen =)
Sain juuri itse työtarjouksen, jossa voisin tehdä työtäni toiminimen kautta 100 Euroa/h. Kuulostaa eka isolta, mutta... mitäs jos töitä onkin vaan 7-8kk vuodessa, aina ei pysty laskuttamaan täyttä työviikkoa jne. Sitten tuosta maksetaan alv:t, eläkemaksut jne. Hups, ei siitä jääkään äkkiä kuin 50-60 kEuroa vuodessa verotettavaa tuloa ja se ei olekaan kovin paljoa verrattuna siihen, että teet töitä koko ajan veitsi kurkulla.
Mäkin tein konsultin hommia 1000€/pvä, mutta siinä pitää tosiaan huomioida valmisteluun menevä aika plus kaikki muut kulut. Kaikki päivät eivät ole laskutettavia päiviä ja tosiaan töiden epävarmuus on jatkuvaa. Voi tulla suuria vaihteluita tuloissa ja tunnetusti esim loma-ajat ovat tosi hiljaisia.
Miestä en tarvitse ainakaan elättäjäksi kuten ap näköjään. ;-)
Ainoastaan vaimo, mutta mä tienaan 1000 €/päivässä.
Mun mies tienaa 850e/päivä bruttona.
Eli n. 310 000 vuodessa, jos tienaa 356 päivänä vuodessa, jos vain arkipäivät lasketaan niin tili on alle 230 000 / vuosi eli alle 20 kE kuukaudessa.
Mun mielestä ei vielä niin iso tili, että sillä kannattaisi edes nimettömästi alkaa huutelemaan... Varsinkin kun se on miehen ansioita eikä itsenä ansioita.
pitkä työura, kansainvälinen firma, vastuullinen työ
kans tonni päivässä, mä tienaan saman verran vähintään
Kaikki ne muutama prosentti joilla on tosi hyvät tulot kirjoittelee av:lla. Ja kaikki uskoo
Ei ole tarvetta huudella miehen tuloilla.
Eiöhän miun vuositulot mene jonnekkin 50 kE huitteille.. Peruspalkka on 38 kE mutta ylitöitä on viime vuonna ollut melko reilusti.
...mitä sä itse tienaat?
Mun tuntihinta on 160€