Saako naisellasi olla miespuolisia kavereita?
Kommentit (43)
Jos joku äijä yrittäisi vinkua, etten enää saisi olla kaveri ihmisten kanssa, joiden kanssa olen ollut kaveri 20+ vuotta, saisi äijä lähteä luiskaan ja heti.
Ei todellakaan saa! Ihmisoikeuksien julkistuksen vastaista! Kaikki miehet syntyvät vapaina ja tasa-arvoisina, ja heille on annettu palvelusväki tottelemaan eikä juoruilua varten.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku äijä yrittäisi vinkua, etten enää saisi olla kaveri ihmisten kanssa, joiden kanssa olen ollut kaveri 20+ vuotta, saisi äijä lähteä luiskaan ja heti.
Oikein.
M60+
Vierailija kirjoitti:
No tuskin se siinä sitten haluaakaan olla.🤭
Tietysti saa ja on aina ollut ha toivottavasti on jatkossakin. - Ihan yhtälailla kun minulla on ja on ollut vastaavasti naisia kavereina.
Uskovainen mies
Ei oo naista jolla olis miespuolisia kavereita kun edellinen naisystävä lähti miespuolisen kaverinsa matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti saa ja on aina ollut ha toivottavasti on jatkossakin. - Ihan yhtälailla kun minulla on ja on ollut vastaavasti naisia kavereina.
Uskovainen mies
Painu uskis vidduun
Vierailija kirjoitti:
Saat sitten olla niiden kavereittesi kanssa. Heippa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Jos mies ei ymmärrä että toista ei voi omistaa niin ulos.
Miehet on ihmisiä ja naiset on ihmisiä ja on hyvä olla molempien kanssa tekemisissä. Minulla on ja on ollut aina myös miespuolisia ystäviä enkä heistä luovu.
Mulla on nimittäin kaikki miespuoliset kaverit halunneet kuitenkin panna lopulta. Ja nämä "pitkäaikaiset kaverit" vastakkaisesta sukupuolesta on aina sellaisia joiden kanssa on pantu ainakin jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nimittäin kaikki miespuoliset kaverit halunneet kuitenkin panna lopulta. Ja nämä "pitkäaikaiset kaverit" vastakkaisesta sukupuolesta on aina sellaisia joiden kanssa on pantu ainakin jossain vaiheessa.
-N25
Olisipa muuten todella epäkuvaava tapa puhua vaimostani ja elämänkumppanistani naisenani. Jotenkin todella minimoiva sana kuvaamaan sitä kaikkea mitä hän minulle edustaa.
Vastauksena itse kysymykseen, en minä omista häntä joten siksi hän ei ole "naiseni", enkä minä määrittele sitä kenen kanssa hän on kaveri ja kenen ei. Hänellä on miespuoleisia kavereita, kuten minulla naispuoleisia. Molempien lähimmistä kavereista on kyllä näiden vuosien saatossa muodostunut myös toistemme kavereita.
Minulla ei ole seurustelu koskaan jäänyt kiinni siitä, ettei mies hyväksyisi mun parhaita ystäviä jotka ovat miehiä. Päinvastoin, aviomieheni käy punttiksella heidän kanssa jos en itse jaksa lähteä matkaan. Naispuoleisella ystävälläni sen sijaan ex petti häntä, ja ex nimenomaan vaati ettei ystävälläni saa olla miehiä kavereina. Tällainen asenne oikeasti kertoo miehestä niin paljon, että kannattaa kiertää kaukaa. Pettäjä näkee potentiaalista pettämistä kaikkialla.
Minkälainen ihminen vaatii luopumaan ystävistä? Sehän vasta onkin hauskaa, jos ja kun ero tuollaisesta mustasukkaisesta hullusta tulee, niin on menettänyt seurustelukumppanin lisäksi ystävänsä. Ei kukaan täyspäinen tuollaiseen suostu!
Vierailija kirjoitti:
Ja sinun mielestäsi tämä eroaa jotenkin siitä, että tapaisit exiäsi koko ajan vaan, koska kutsut heitä "kavereiksi"? Niin niin, itse en ainakaan ole niin pölvästi, että hyväksyisin ton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinun mielestäsi tämä eroaa jotenkin siitä, että tapaisit exiäsi koko ajan vaan, koska kutsut heitä "kavereiksi"? Niin niin, itse en ainakaan ole niin pölvästi, että hyväksyisin ton.
Mistä keksit, että kyse on exästä? Miksi kukaan olisi niin pölvästi, että ryhtyisi suhteeseen tuollaisen kontrollifriikin kanssa?
Miksei saisi? Onhan minullakin naispuolisia.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole seurustelu koskaan jäänyt kiinni siitä, ettei mies hyväksyisi mun parhaita ystäviä jotka ovat miehiä. Päinvastoin, aviomieheni käy punttiksella heidän kanssa jos en itse jaksa lähteä matkaan. Naispuoleisella ystävälläni sen sijaan ex petti häntä, ja ex nimenomaan vaati ettei ystävälläni saa olla miehiä kavereina. Tällainen asenne oikeasti kertoo miehestä niin paljon, että kannattaa kiertää kaukaa. Pettäjä näkee potentiaalista pettämistä kaikkialla.
Minkälainen ihminen vaatii luopumaan ystävistä? Sehän vasta onkin hauskaa, jos ja kun ero tuollaisesta mustasukkaisesta hullusta tulee, niin on menettänyt seurustelukumppanin lisäksi ystävänsä. Ei kukaan täyspäinen tuollaiseen suostu!
En ole mustasukkainen. On vain maalaisjärkeä, että ei kannata millään tasolla varattujen kanssa alkaa suhteeseen. N25
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei ole noin.
Onhan tuolla. Kuis?