Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettääkö asua vuokralla?

Vierailija
26.12.2010 |

Mua hävettää ja surettaa ettei ole varaa ostaa lapsille ja mulle omaa kotia.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei yhtään hävetä. Tämä on ihan oma valinta ja tykätään kovasti asunnostamme, joka on tosi hyvällä paikalla, just meille sopivan kokoinen ja rauhallinen.

Vierailija
2/46 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä miettiä. No mietitty on. Eipä hävetä, en ole ikinä ajatellutkaan, että sitä tarvitsisi jotenkin hävetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä häpeämistä tässä on?

Vierailija
4/46 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laianan lyhenney on about samanokokonen kuin vuokra

yksinhuoltaja noin miten helposti saa lainaa ja kuinka paljon? Kertokaa minullekin. Tietysti johonkin kapisen luukun voi ostaa mutta entä jos haluaa vähän isomman asunnon paremmalta alueelta?

Vierailija
5/46 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksetaan vuokraa nykyisestä asunnosta 1180 €/kk, sillä lyhentäisi lainaakin jo mukavasti mutta asunnon omistaminen ei vielä tunnu mun jutulta. Miesystävällä on iso omakotitalo, jonne minä ja lapset ehkä muutetaan jossain vaiheessa, mutta siihen asti asutaan tässä.

Vierailija
6/46 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei hävetä, oma valinta ja kivaa on!

Vierailija
7/46 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ainakaan ajattele pätkän vertaa, kuka omistaa ja kuka asuu vuokralla.

Mulla on omistusasunto, mutta antaisin sen heti, jos mulle esim. luoja lupaisi vaikkapa 20 elinvuotta lisää. Olisi hyvä diili mun kannalta. Kukaan ei vaan lyö kättä päälle.

Vierailija
8/46 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksetaan vuokraa nykyisestä asunnosta 1180 €/kk, sillä lyhentäisi lainaakin jo mukavasti mutta asunnon omistaminen ei vielä tunnu mun jutulta. Miesystävällä on iso omakotitalo, jonne minä ja lapset ehkä muutetaan jossain vaiheessa, mutta siihen asti asutaan tässä.

Vierailija
9/46 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä suoranaisesti hävettänyt siinäkään vaiheessa kun muutin ekaan omistusasuntoon, mutta vähän kyllä kirpaisi vaihtaa niin paljon huonompaan, kun oli jo ehtinyt tottua väljyyteen ja merinäköalaan. Siihen ei vain ollut varaa enää.

Vierailija
10/46 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asutaan asumisoikeusasunnossa, vst vuokra-asunto maksais n 1200 - 1400, me maksetaan 800 euroa 75 neliötä.

Huoltoyhtiö on tosi hyvä, naapurit kivoja. Voin helposti olla 3 v lapsen kanssa kotona.

Ystäväni joutui menemään lapsien välilläkin töihin ja päivähoitorumbaa yksin pyörittää, kun mies on yrittäjä ja tekee ylipitkiä päiviä muutenkin.

Meillä avioliitto voi hyvin, heillä on räjähdysarkaa ollut viimeiset 4 v. Eli ihan siitä omasta hyvänolostakin kannataa maksaa. Eri asia on tietty nämä maalaispitäjät, joissa asunnon saa alle 150 tuhannen. Mutta ei pk-seudulla.

Vierailija
11/46 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi paljon mielummin asutaan vuokralla hyvällä alueella kuin ostettais oma,mitä ei sitten ihan kauhean hyvältä alueelta saisi. (pk-seutu ja ensiasunto)

Me maksetaan tästäkin vuokraa n.1000e/kk,onhan se paljon. Mutta kun viihdytään niin hyvin:)

Vierailija
12/46 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika hyvätuloinen, ja voisin hankkia itsekin asunnon. Minua ei vaan kiinnosta ostaa asuntoa nyt. Olen kyllä vuosi pari sitten katsellut asuntoja, mutta tulin siihen tulokseen etten halua asua missään muualla mielummin, tämä nykyinen asunto on täydellinen minulle ja lapsille :)

Muutto miesystävän kanssa yhteen tulee varmaan ajankohtaiseksi jossain vaiheessa, kun yhteinen lapsikin on haaveissa. Mieluiten asuisin jatkossakin tässä, mutta se ei ole järkevää, eikä miesystäväni suostuisikaan talostaan muuttamaan.

Vierailija
13/46 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun kuitenkin on ihan yleinen asumismuoto

Vierailija
14/46 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei, mua hävettäis enemmän se, että on väkisin pitäny ostaa oma asunto vaikkei siihen oikeasti ole edes varaa ja sit kärvistellään kaurapuuro-räsyvaatelinjalla miljoona vuotta...ja ennenkaikkea valitetaan asiasta joka käänteessä...

Vierailija
15/46 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laianan lyhenney on about samanokokonen kuin vuokra

Vierailija
16/46 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä ei seurannut kuin erittäin väsyneitä ihmisiä, jotka työuran ohessa koettivat taloa hoitaa.

Siitä "keikasta" ei seurannut kuin ero ja paljon velkaa...

Vierailija
17/46 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on miehen kanssa ero tulossa, mutta vaikeaa on kummankaan lähteä kun kumpikaan ei halua eikä pysty yksin asumaan tässä omakoritalossa ja ostajaa ei löydy.

Vierailija
18/46 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja leimashan se meidät, ei se silloin hävettänyt, mutta harmitti, kun ei voinut valita asuinpaikkaansa kunnolla.

Vierailija
19/46 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä mukana siis palkka,lapsilisät ja elarit.

Vuokraa maksan 680e asumistuen jälkeen.

Ei tästä paljon lainaa ja yhtiövastikkeita maksettaisi enkä varmaan edes lainaa saisi ilman mitään säästöjä.

Vierailija
20/46 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä se välillä vähän surettaa ettei ole varaa omaan eikä omaisuuskaan siten kerry.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi