Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettääkö asua vuokralla?

Vierailija
26.12.2010 |

Mua hävettää ja surettaa ettei ole varaa ostaa lapsille ja mulle omaa kotia.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä mukana siis palkka,lapsilisät ja elarit. Vuokraa maksan 680e asumistuen jälkeen. Ei tästä paljon lainaa ja yhtiövastikkeita maksettaisi enkä varmaan edes lainaa saisi ilman mitään säästöjä.

Mä ostin 1 lapsen yksinhuoltajana 1800 e/brutto + 350e/kk (lapsilisät + elarit) tuloilla 900000euron rivitalonpätkän. Ei säästöjä.

Tosin silloin oli lainansaanti helpompaa, mutta kai sun kannattais kysellä?

Mun lainanhoitokulut silloin oli 550€/kk + 110€ yhtiövastike..

Montako lasta sinulla on?

Vierailija
42/46 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä mukana siis palkka,lapsilisät ja elarit. Vuokraa maksan 680e asumistuen jälkeen. Ei tästä paljon lainaa ja yhtiövastikkeita maksettaisi enkä varmaan edes lainaa saisi ilman mitään säästöjä.

Mä ostin 1 lapsen yksinhuoltajana 1800 e/brutto + 350e/kk (lapsilisät + elarit) tuloilla 900000euron rivitalonpätkän. Ei säästöjä. Tosin silloin oli lainansaanti helpompaa, mutta kai sun kannattais kysellä? Mun lainanhoitokulut silloin oli 550€/kk + 110€ yhtiövastike.. Montako lasta sinulla on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se hävettäisi??? Ei hävetä! Harmittaa kylläkin kun ei omaa voida ostaa, ehkä joskus..

Vierailija
44/46 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tullut edes kuvitelleeksi, että vuokra-asumisessa olisi jotain hävettävää!

No, tämä on näitä suomalaisten juttuja...

periytyy jostain torpparipiireistä tyyliin Täällä Pohjantähden alla. Varmaan myös tuo korkomenojen verovähennys suosii omistusasumista. Maailmalla vuokra-asuminen on ihan yhtä ok asumismuoto, tulotasoon katsomatta.

Vierailija
45/46 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyse tilapäisasunnosta ja muistan sen kyllä mainita aina keskustellessani asumismuodostamme :) Myytiin vanha asunto kesän lopulla pois ja nyt katsellaan uutta. Noloa tästä tekee etenkin se, että ollaan lapsiperhe, kolmekymppiset vanhemmat ja asutaan opiskelija-asunnossa...

Vierailija
46/46 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyse tilapäisasunnosta ja muistan sen kyllä mainita aina keskustellessani asumismuodostamme :) Myytiin vanha asunto kesän lopulla pois ja nyt katsellaan uutta. Noloa tästä tekee etenkin se, että ollaan lapsiperhe, kolmekymppiset vanhemmat ja asutaan opiskelija-asunnossa...

olen teille melkein kade. Mä haluaisin takaisin opiskelija-asuntoon. Asuttiin sellaisessa miehen kanssa, oli mukava asunto kivalla paikalla ja todella halpa. Lisäksi naapurustokin oli mukavaa (paljon perheasuntoja, joten melkein kaikki lapsiperheitä tai pariskuntia) ja kun oltiin jokseenkin samassa elämäntilanteessa yhteisöllisyyskin toimi hyvin.

Voi kun nyt löytäisi samankaltaisen asumismuodon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän