Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä sait anopilta lahjaksi tänä jouluna?

Vierailija
25.12.2010 |

Minä sain feikki-mariskoolin ja liian pienen paidan. Olisin tullut toimeen ilmankin :)

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(jotain palloja, pukkeja, käpyjä joissa narut, että saisi kuuseen roikkumaan) sekä KERRAN KÄYTETYT ALUSHOUSUT. Olivat sittenkin liian pienet anopille. Oli kuulemma vain sovittanut ja pessyt, että olisivat olleet heti valmiit käyttöön. Harmi, että pistin ne menemään, olisin voinut muuten laittaa kuvan teille mallista :).

Vierailija
2/103 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 tunnin siivouksen (siivousfirmaan)

korun

taika-mukin

anopin tädiltä 50e käteisenä

2 x 4 tunnin siivous

siivouksista kysyi etukäteen haluanko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-2 kpl urheilusukkia

-pörrösukat

-suklaata

-50e rahaa "jotain kivaa itselle" (aika kivaa vaihtelua, kun ennen olen saanut kyseisen rahasumman lahjakorttina VILA:n liikkeeseen, niin nyt saa itse valita mistä ostaa)

-hieno kaulahuivin

-partylite:n tuikkukipon

Vierailija
4/103 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no saatiin me suklaata.

En taida ens jouluna vaivautua hankkimaan anopille tai appiukolle mitään erityistä. Eivät ne lastenkaan lahjoihin juuri panosta.

Vierailija
5/103 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään, kateeksi käy kyllä. Kenties olette naineet rikkaisiin sukuihin.

Vierailija
6/103 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suklaata yhteiseksi miehen kanssa

Vierailija
7/103 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ostetaan vain lapsille lahjoja. Aikuisille riittää joulukukat ja suklaat viemiseksi.

Vierailija
8/103 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain jonkun neuloksen, josta en tiedä, miten sitä pitäisi käyttää. Kaulaliina, joka ommeltu päistään yhteen.

voisin kuvitella, että meillä on sama anoppi, mutta mieheni on ainoa lapsi. Mulle on monena jouluna käynyt niin, etten ole tiennyt, mitä olen häneltä saanut. Tyyliin "laudeliina, pöytäliina vai seinävaate?"

Kiepauta kaksin kerroin kaulan ympäri ja saat hyvinkin muodikkaan "kaulaliinan". Sain samanlaisen omalta anopilta ja olin ihan älyttömän yllättyny, että hän oli tarkkaan seurannu pukeutumistani ja makuani! :)

Vierailija
9/103 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään, kateeksi käy kyllä. Kenties olette naineet rikkaisiin sukuihin.

Kamalaa miten kateus voikin tosi helposti nostaa päätään. Minulla on ihana lempeä ja ystävällinen anoppi, joka ehkä välillä liikaa häärää lapsemme ympärillä, mutta on vaan äärimmäisen onnellinen ensimmäisestä lapsenlapsesta. Olen saanut häneltä ihania lahjoja, mutta tänä jouluna vaan yhden "pienemmän", joskin tarkkaan mietityn. Silti onnistuin jo alkaa miettimään olenko hänelle sittenkään kovin mieluinen miniä, kun en saa noita satojen eurojen lahjoja, joihin hänelläkin olisi varmasti rahaa. Ei kyllä saa miehenikään, eikä muut sisarukset, joten ihan hävettää omat ajatukset. Kateus on todella kavalaa!

Vierailija
10/103 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suklaarasian. Anoppi on kiva. Vähän pienemmätkin kalsarit olisivat kyllä sopineet;-D.

Vierailija
11/103 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Nr.7:n yövoiteen (toivoin yövoidetta)

- Favoran tuotesetin

- pyjaman

- suklaata

- tunikan

- yhdessä miehen kanssa sähköhammasharjan (toiveesta)

Anteliaita ovat

Vierailija
12/103 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nilkkasukat. Ovat ilmeisesti tänä vuonna jopa sopivaa kokoa. Yleensä ovat olleet pari numeroa liian pienet.

Oikeasti, jos on vaikea keksiä mitään lahjaa, niin mielummin on ostamatta mitään. Tai vaikka sitten lahjakortti jonnekin, jos jotenkin haluaa välttämättä kuitenkin muistaa.

Noita nilkkasukkia saivat kyllä muutkin lähisukulaiset.

Itse annettiin anopille itse tehty käsityö sekä aika arvokas laite, joka liittyy hänen harrastukseensa.

Vierailija
13/103 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoa 42... Muuten ihan kiva idea, mutta koko 38 olis riittäny. Ja, enpä tiedä mikä tässä enää turvottais, kun lapsiki on syntynyt kuukausi sitten. Muuten anoppi tosi mukava, mutta ei... hmmm... aina ihan kartalla :)

Vierailija
14/103 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juuri sopivan värinen. sekä rahaa.

lapset saivat omat joulurahansa ja lahjansa.

Vierailija
15/103 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain jonkun neuloksen, josta en tiedä, miten sitä pitäisi käyttää. Kaulaliina, joka ommeltu päistään yhteen.

Pistä lenkki kaulaan, pyöräytä ja pistä pään yli uudelleen. :)

Sun anoppi on selkeesti ajantasalla, eikö noita oo nykyään kaikilla? Tykkäisin tuollasesta lahjasta!

Vierailija
16/103 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän turhan isot pitkät kalsarit ja suklaata: lapset saivat tietysti myös kalsareita, pikkuhousuja, hanskoja. Ihan ok, mutta esim. poikani inhoavat noita kalsareita, ovat tarkkoja, mitä päälleen pukevat..sitä paitsi nuorempi poikani sai vaaleanpunaiset kuviolliset hanskat, ei siinäkään mitään, mutta nuo kyllä huutavat tyttöä käyttäjäkseen;-D.

Kummin lahja talossa silti oli ehkä lasteni isän lahja 13-vuotiaalle tyttärelleen, joka ei koskaan ole leikkinyt nukeilla, vaan on aina ollut oma erikoinen itsensä, lukenut paljon, pohtinut ja miettinyt, vaikuttanut ikäistään huomattavasti vanhemmalta. Sai isältään lahjaksi nuken:-0. Siis barbityylisen, halvan sellaisen. Tuntui ihan hullulta, mitä se oikein ajattelee?!

Vierailija
17/103 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole siis anoppia, miehen äiti on nukkunut pois. Mutta en saa kyllä lahjoja keltään muultakaan kuin mieheltä ja mun mies on PIHI. Joten lahjoja ei tule. Mä olisin aika onnellinen sukista, mutta ne keltaruskeat pöksyt ja kerran käytetyt kalsarit kyllä taitaisi jäädä käyttämättä.

Vierailija
18/103 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimme yhdessä mieheni kanssa rahaa hänen vanhemmiltaan keväällä syntyvää lastamme varten.

Vierailija
19/103 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Schollin jalkojenhoito-pussukan,sisältäen jalkaraspin,jalkakylpysuolaa ja jalkavoiteen ja lisäksi alpakkavillasukat.Villasukat tuli kyllä tarpeeseen,meillä on kotona kylmät lattiat.Onneksi pojalleni oli ostanut järkevästi välikausipuvun,vaikkakin kokoa 98,ei tainnut tietää poikamme käyttävän vasta kokoa 86.

Vierailija
20/103 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko perheelle yhteisesti rahaa. Lahjat tosin olivat yhteisesti anopilta ja appiukolta, ei pelkästään anopilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan