G - Tämän vuoden parhaat joululahjat sinulle TOP 3!? :)
Mun lista tällainen:
1. Avril Lavignen Forbidden Rose-setti, jossa hajuvesi, sormus, body lotion ja suihkugeeli
2. Ferrero Rocher
3. Hedelmäiset saippuat
Kommentit (29)
lasten ostama tuoksusetti lahjapakkaus
lasten ostama muki
ja Pariisista ostettua hyvälaatuista villakangasta, josta teetän itselleni jakkupuvun.
Emme osta aikuisille ja se on pitänyt hyvin meidän suvussa.
1. Kenwoodin monitoimikone kaikilla herkuilla
2. Shiatsu-istuin, koko selälle ja hartioille, lämpiävät osat ja useita toimintoja
3. Kakku- ja piirakkavuokia (oon pitkään himoinnut, mutten ole raaskinut ostaa)
Olen enemmän kuin tyytyväinen, minulla ei olisi ikinä ollut varaa ostaa noita itse :)
Kahvikone + kapseleita, lempparisarjaani LOSTia dvdllä ja kaunis teräksinen rannekoru.
1. uusi telkkari, tallentava digiboksi ja dvd-soitin
2. ihanainen kuitukerho ja muut pehmeät paketit
3. toivomani kattila
Ei näkyny paketteja, ei. Tosin meidän suvussa ei ole koskaan puhuttu etteikö aikuisille annettaisi lahjoja, ja muut aikuiset kyllä saakin, paitsi mä.
1. Uusi auto!!! :)
2. Uusi aamutakki
3. Käsilaukku
1. Viinilasi x 6
2. Lahjakortti (100 e) urheiluliikkeeseen
3. Maanalainen armeija iskee jälleen, kaudet 3 & 4
Big Shot kuvioleikkuri,
sen jälkeen piikkimatto ja -tyyny sekä leffaliput
1. hasselpähkinäkonvehdit
2. suklaatryffelikonvehdit
3. jaa.. pähkinänougat, olikse syötävää, en oo varma..
Mutta kolme parasta: satiinilakanat, silkki yöpaita ja SodaStream
Tajusin vasta eilen, että olis ihan oikeesti pitäny pyytää sitä mieheltä. Joskus keväällä/kesällä hinku oli pahimmillaan, mut sitte unohdin koko jutun kun mies sanoi, ettei meille semmosta hankita. No, vuosipäivä lähestyy :D
mutta koska juon paljon hiilihappovesiä, mies oli fiksuna hankkinut sellaisen. Kaipa oli kyllästynyt raahaamaan kaupasta vesipulloja mulle. :D Oon ihan yllättynyt, kuinka kätevä laite se onkaan. Ja poikakin tilaili synttäreilleen jo limsatarjoilua.
Kalevala korun Ilona sarjan korvikset
wokkikasarin (tai jotain sinne päin)
Kirjan
mutta itse itselleni ostama talvitakki oli ihan huippu! tykkäsin ihan satasella =)
En osaa järjestykseen laittaa ostettuja lahjoja mutta ehdottomasti ihana hetki oli kun sain poikani tekemän penaalin :)
Sekä kun toivoin lapsilta rauhallista joulumieltä, ja tämä toteutui sillä eivät ole tapelleet lainkaan ;)
Ja ihanaa joulumieltä toi myös kun tyttäreni lauloi joulupukille ihanan enkelikello laulun :) Ihana joulu!
en mä muuta sitten saanutkaan, mutta hyvä näin