Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mitä hankitte puolisoillenne joululahjaksi? Luuletko, että tykkää?

Vierailija
23.12.2010 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää varmasti. Ovat niitä, joissa perheeseen on juuri tullut kolmas lapsi - niin kuin meillekin. :D

Vierailija
2/19 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tykkää. Jos ei niin mä voin sitten pelata sitä =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkä, slmioita, kesärenkaat mm.

Vierailija
4/19 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa todella harvoin vaatteita, eikä koskaan tunnu olevan kunnolla rahaakaan. Nyt on alennusmyynteihin sitten sen verran, että saa kerralla vähän enemmän.

Vierailija
5/19 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkä, slmioita, kesärenkaat mm.

Solmioita tietenkin piti olla. Ja uskon kyllä, että tykkää ja osittain yllättyy todella iloisesti.

Vierailija
6/19 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvakuulan, piikkimaton, vaatetta, suklaata, luettavaa. Tykkää .=)

Vierailija
7/19 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koruja, pitkä kalsarit, sukkia, cd-levyjä ja musa dvd:tä. Tykkää :)

Vierailija
8/19 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ostin kolme; pihavalon, erään työkalun ja sukkia. Niin karua, kuin se onkin, niin hän tykkää varmasti :D

Vierailija
9/19 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vihreitä kuulia. Tykkää molemmista ihan varmasti.

Vierailija
10/19 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että tykkää:)

Pitkien kalsareiden väri ja neuleenkin väri on valittu ihan ajatuksella.

Pitkät kalsarit on punakuviolliset:)

Vierailija
11/19 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että tykkää. Tarpeeseen tulee ainakin nuo vaatteet, vaikka niin arkisia ovatkin.

Vierailija
12/19 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lempisarjan 2 tuotantokautta dvd:llä. Varmasti tykkää, koska olisi itse joskus myöhemmin ostanut...

Vierailija
13/19 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saatiin valmista juuri jouluksi. Siinä on minun ja mieheni joululahja. Tänään ruvettiin nauramaan, kun sivu mennen mainitsin, että eihän me mitään lahjoja toisillemme. Ei, totesi mies. Lapsille vaan.

Vierailija
14/19 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille yhteiseksi viikonloppumatkan keväälle Eurooppaan, Peakin toppatakin ja -housut, villakangastakin, nahkahanskat, alusasun urheiluun, elokuva- ja teatterilippuja, tuoksun ja dödön sekä uuden partakoneen. Tykkää varmasti :)

Vierailija
15/19 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille yhteiseksi viikonloppumatkan keväälle Eurooppaan, Peakin toppatakin ja -housut, villakangastakin, nahkahanskat, alusasun urheiluun, elokuva- ja teatterilippuja, tuoksun ja dödön sekä uuden partakoneen. Tykkää varmasti :)

Vai kaikkia niitä? On sulla suuret saappaat täytettävänä joka joulu jatkossakin. Kuinka monta päivää menee tuon kaiken hankkimiseen?

Vierailija
16/19 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai kaikkia niitä? On sulla suuret saappaat täytettävänä joka joulu jatkossakin. Kuinka monta päivää menee tuon kaiken hankkimiseen?

Olemme olleet naimisissa jo 11 vuotta, mutta edelleen tulisesti rakastuneita toisiimme. Ökyrikkaita emme ole, tulemme ihan hyvin toimeen, vaikka tulomme eivät ole pilviä hipovia. Ja ylettömiä jouluihmisiä emme ole, vaikka meistä on mukavaa antaa lahjoja toisillemme ja lapsillemme.

En koe, että lahjojen määrä olisi mitenkään ihmeellinen tai että minulla olisi paineita seuraavina vuosina. Minä tai mieheni ostaisimme mainitsemani tavarat kuitenkin vuoden aikana, joten mukavampaa että niiden ostamiseen meni vain tunti, eikä tarvinnut montaa kertaa lähteä kauppoihin. Lahjojen ostosta selviää paljon helpommalla ja nopeammin, kun on kunnolla suunniteltu lista mukana.

Vierailija
17/19 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet naimisissa jo 11 vuotta, mutta edelleen tulisesti rakastuneita toisiimme. Ökyrikkaita emme ole, tulemme ihan hyvin toimeen, vaikka tulomme eivät ole pilviä hipovia. Ja ylettömiä jouluihmisiä emme ole, vaikka meistä on mukavaa antaa lahjoja toisillemme ja lapsillemme.

En koe, että lahjojen määrä olisi mitenkään ihmeellinen tai että minulla olisi paineita seuraavina vuosina. Minä tai mieheni ostaisimme mainitsemani tavarat kuitenkin vuoden aikana, joten mukavampaa että niiden ostamiseen meni vain tunti, eikä tarvinnut montaa kertaa lähteä kauppoihin. Lahjojen ostosta selviää paljon helpommalla ja nopeammin, kun on kunnolla suunniteltu lista mukana.

Vierailija
18/19 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että tykkää.

Vierailija
19/19 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmasti tykkää. Meille paras joululahja on lepo ja stressittömyys ja se, että meidän kolme ihanaa lasta on niin innoissaan.

Mä sain lapsuuden kodissa usein vain yhden tai kaksi lahjaa ja en ole ikinä ymmärtänyt joulussa tätä lahjahössötystä.