Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kotikonsteja 8,5kk:n räkätaudin lievittämiseksi??

Vierailija
23.12.2010 |

Elikkä siis sunnuntaina alko räkä valua, en edes tajua mistä ihmeestä sitä lima-räkää oikeen riittää. Ellei valuta sitä ihan norona lattialle, niin nenä on ihan tukossa eikä pysty syömään/nukkumaan/kunnolla hengittämään. Sunnuntaista saakka yöt on valvottu (viime yönä sentään nukkui muutaman tunnin pätkän) lähes kokonaan. Sängyn päätyä on kohotettu laittamalla patjan alle peitto, mutta ei millään haluaisi nukkua muuta kuin äidin kainalossa, joten kohotuksesta ei näin ollen juurikaan hyötyä ole (paitsi päikkäreillä). Nyt eilen alkoi ihan kauhea yskä, ihan kuin vauva olisi muuttunut hevoseksi:O ja kädellä kun tunnustelee rintakehää, tuntuu kamala krohina - joka myös välillä kuuluu ihan selvästi. Keittosuolatippoja olen antanut, sen mitä väkisin saa annettua ja panadolia joko suppona tai oraaliliuosta, mutta auttavat vain hetken. Onko jotain muita kotikonsteja miten pojua saisi helpotettua, vai onko tosiaan lähdettävä päivystykseen rajumpia troppeja hakemaan.. Kuitenkin jaksaa päivisin leikkiä tunnin, puolitoista - kunnes alkaa taas valittaa ja voihkia..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole muita konsteja.. no, pitänee mennä laittaa suihku valuttamaan kuumaa vettä, jos höyryhengitys helpottaisi sitten oloa..

Vierailija
2/8 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä veisin jo lääkäriin! meillä saman ikäinen tyttö ja kovassa flunssassa. eilen käytiin lääkärissä ja löytyi korvatulehdus ja saatiin siihen antibiootti. buranasupot olen huomannut muuten tehokkaammiksi kuin panadol supot! kannattaa kokeilla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä veisin jo lääkäriin! meillä saman ikäinen tyttö ja kovassa flunssassa. eilen käytiin lääkärissä ja löytyi korvatulehdus ja saatiin siihen antibiootti. buranasupot olen huomannut muuten tehokkaammiksi kuin panadol supot! kannattaa kokeilla!

kun ei mitenkään osoita oireita siihen suuntaan.. ellei sitten jälkitautina pukkaa..

buranasupot??? en ole tuollaisista kuullutkaan:O

t. ap

Vierailija
4/8 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista löytyy buranasuppoja 60mg ja 125mg kokoisina. kannattaa kokeilla.

Laittaa illalla yhden 60mg supon niin meillä on ainaki tyttö nukkunu hyvin yön vaikka kipee onkin.

Toivottavasti teidänkin pieni on pian paranemaan päin :) meillä tyttö jaksaa jo reippaasti puuhailla lattialla ja ruokakin maistuu.

Vierailija
5/8 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoolle vastaajalle:)

voi olla että sinne lääkäriinkin joudutaan lähtemään, mutta ajattelin ensin kokeilla kaikkea mahdollista, mitä kotona vaan voi tehdä. tuohon 30 asteen pakkaseen ei ole kauheen kiva lähteä kipeän vauvan kanssa..vaikka sieltä lääkäristä sitten saisikin helpotusta.

t.vielä kerran ap

Vierailija
6/8 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täs olis sulle : http://www.sairaslapsi.com/frame.cfm/cms/id=516/sprog=4/grp=2/menu=1/

jos ite et osaa nettiä käyttää.

Vierailija
7/8 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kuitenkin..

t.ap...

Vierailija
8/8 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset