Lapsen hyväntekeväisyydestä saama joululahja oli pettymys.
Toivoin lapselle LÄMPIMIÄ talvikenkiä, Kuomia kokoa 32. Paketista kuoritui 2 numeroa liian isot varrelliset SYKSYLENKKARIT ja toivat laatikollisen ruokaa, jota en ollut edes pyytänyt, koska sitä oli ennestäänkin.
Kiitos vaan tyhjästä, joulu pilalla ja lapsen jalkoja palelee edelleen.
Kommentit (137)
juuri sinun lapselle sopivia kenkiä.
olisit varmaan vetänyt herneen nenään jos eivät olisi mitään lähettänyt.
jotka sinne nyt hyvin mahtuukin, kun kokoa kerran on.
Ja kengät oli haettu Prismasta, kuten muutkin meille lahjoitetut tavarat. Luulis prismassa parempiakin talvikenkiä olevan.
Nämä eivät ole talvikengät, kiitos vaan tyhjästä.
Oliskohan sittenkin pitänyt toivoa oikeeta joululahjaa lapselle ja ostaa Kuomat kirpparilta?
Ruuistakin suurin osa jää syömättä kun meillä oli ruokaa jo ennestään. Jos olisin tämän tiennyt, olisin jättänyt itse ruuat ostamatta ja hakenut ne Kuomat Prismasta.
Vituttaa aivan helvetisti.
pilaa. Lapset saivat kyllä jotkut lelulahjatkin, toivottavasti edes niissä on jotain muuta kuin rihkamaa joka hajoaa käsiin jo pakettia avattaessa.
lahjoista vaittaminen alkaa jo ennen joulua.
Oletko varma, etteivät paketit menneet hyväntekeväisyysjärjestön jouluhässäkässä ristiin? Jollakin on nyt liian pienet Kuomat mutta ei ruokaa.
lahjoitetaan halpaa, epäsopivaa paskaa.
eteenpäin. Myyntivoitolla osta lapsellesi kirpparilta kengät.
Ja ne halppissyksylenkkarit vaihdan kyllä oikean kokoisiin TALVIKENKIIN jos jollakulla on tarvetta.
Paketin avasin siksi ennen joulua, että ulkona on nytkin 22 astetta pakkasta ja lapsella ei ole kunnon kenkiä.
Pyysit tiettyjä tavaroita ja sitten ne meni Prismaan ja osti niitä sulle vai? Ja sitten ostivat vääränlaisia?
lahjoitetaan halpaa, epäsopivaa paskaa.
Mutta kai se köyhän jalkakin kasvaa, joten syksykengät on nyt valmiina odottamassa. Voihan ne tietysti roskiinkin heittää ja ruuat kanssa.
juhlakengät, koska niistä voi olla varma että niitä on käytetty vain muutaman kerran. Ja kirppiskauppa ei käy ennen helmikuuta, sitten pahimmat pakkaset on jo ohi.
ja hyväntekeväisyyden tarpeessa.
Katkera ja vihainen asenne, mitään ei voi soveltaa eikä innovoida, mitään ei yritetä saada toimimaan, valmiina pitäisi saada, mutta sua on väärin autettu.
Ne ruoat voi laittaa pakastimeen.
Kengät todennäköisesti eivät ole mitkään syyslenkkarit, koska ei sellaisia ole ollut myynnissäkään enää 3 kuukauteen. Tarkista nyt se niiden lämpimyys ennen kouhkaamistasi. TOdennäköisesti ne ovat ihan hyvät talvilenkkarit. Jos ne todella ovat liian isot, yritä vaihtaa ne jonkun kanssa toisenlaisiin kenkiin.
Ootko sä muuten se sama tyyppi, joka joku aika sitten pohti täällä, että hän haluaa ilmaispaketista ihan tietyn väriset kuomat, muut värit ei kelpaa.
pilaa. Lapset saivat kyllä jotkut lelulahjatkin, toivottavasti edes niissä on jotain muuta kuin rihkamaa joka hajoaa käsiin jo pakettia avattaessa.
Hyviä reimoja, vikingejä ym. saa halvalla.
Ei nyt ihan mene jakeluun minulle. Miten voit olla ärsyyntynyt siitä, että saat hyväntekeväisyydestä lahjan, vaikka se sitten olisi aikuisten villapaita vaikka pyysit lasten vaippaa? hei haloo! Kai muistit haukkua ne hyväntekijät ihan kasvokkainkin.. ??
oli puhe että lapsi saa jotain tarpeellista ja sitten lelulahjan. Tarpeellisena lahjana toivoin TALVIKENKIÄ kokoa 32. Lapsi sai SYKSYLENKKARIT kokoa 34.
Minä ainakin elän minimi-tuloilla ja silti olen ostanut aina itse vaatteet ja joululahjat lapsille... Voisitko vähän selventää?? Miten edes ylipäätään tää on mahdollista, että saat vielä extraa jostain ja valitat???
Kuomat. Olisivat vittu tuoneet edes ne KUOMAT. Vikingit meillä on jo ennestään, nekin ilmaiseksi saadut ja kylmät.
Maksan jo sen 40% veroja, tästä rahasta menee kyllä myös kotimaan vähävaraisille. Tämä juttu on provo ja tekee hallaa joulupuu-keräykselle, jossa kerätään "lapsille, jotka eivät ole koskaan saaneet joululahjaa". Jos anoppi muistaa miniää 500 euron lahjakortilla, ei lapsikaan taida osattomaksi jäädä.
Mutta köyhyydestä Suomessa yleisesti: minulla on omat säännölliset avustuskohteeni eikä yksikään niistä ole kotimainen. Olen kiinnostuneempi luonnonsuojelusta. Verorahoja ei käytetä siihen minusta tarpeeksi, työtä tekemättömät suomalaiset saavat jo aika paljon. Toki vien tavaraa pelastusarmeijalle ym, mutta rahaa en aio lahjoittaa koskaan.